Tuesday, April 30, 2013

توقف فعالیت «بازتاب» در پی انتشار خبری از اسناد تقلب در انتخابات ۸۸ سایت بازتاب به دنبال انتشار مطلبی با عنوان “نوار ۸میلیونی، بگم بگم احمدی نژاد پس از رد صلاحیت مشایی است؟” از روز گذشته از دسترس خارج شده است. به گزارش کلمه، پس از انتشار این مطلب که به تقلب انتخاباتی سال ۸۸ پرداخته شده است، مطلب از سایت حذف شد ولی پس از ساعاتی دوباره بازنشر شد؛ خبری که در سایر رسانه های خبری و فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت. سایت های وابسته به دولت و دفتر احمدی نژاد با تکذیب خبر منتشر شده و نوار مکالمات رییس دولت در خصوص شمارش هشت میلیون رای اضافی به نفع احمدی نژاد خواستار رسیدگی به این مطلب توسط دستگاههای مسئول و اطلاع‌رسانی کافی به مردم در این زمینه‌ شده است. سایت بازتاب طی یک سال فعالیت رسانه ای خود برای چندمین بار از دسترس عموم خارج شده و از اطلاع رسانی بازمانده است. این سایت که طی ماه های اخیر با مشکلات فنی زیادی رو به رو بوده و بارها از دسترس خارج شده بود، از روز گذشته بار دیگر از دسترس خارج شد. هر چند سایت بازتاب اعلام کرده که « بازتاب امروز » به علت برخی مشکلات فنی تا اطلاع ثانوی فعالیت نمی‌کند، ولی بر اساس گزارش های رسیده به کلمه به دنبال انتشار این مطلب مدیران این سایت خبری تحت فشار شدید نیروهای امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفته و ناچار به توقف فعالیت رسانه ای خود شده اند. برخی شنیده ها نیز حاکی از ایجاد مشکلاتی برای یکی از اعضای تحریریه این سایت است. این اولین بار نیست که این سایت به علت افشاگری های خود ناچار از توقف فعالیت اطلاع رسانی خود شده است. اواخر سال گذشته نیز سایت بازتاب بدون هیچ حکمی از سوی مقامات قضایی مسدود شد.

توقف فعالیت «بازتاب» در پی انتشار خبری از اسناد تقلب در انتخابات ۸۸
سایت بازتاب به دنبال انتشار مطلبی با عنوان “نوار ۸میلیونی، بگم بگم احمدی نژاد پس از رد صلاحیت مشایی است؟” از روز گذشته از دسترس خارج شده است.
به گزارش کلمه، پس از انتشار این مطلب که به تقلب انتخاباتی سال ۸۸ پرداخته شده است، مطلب از سایت حذف شد ولی پس از ساعاتی دوباره بازنشر شد؛ خبری که در سایر رسانه های خبری و فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت.
سایت های وابسته به دولت و دفتر احمدی نژاد با تکذیب خبر منتشر شده و نوار مکالمات رییس دولت در خصوص شمارش هشت میلیون رای اضافی به نفع احمدی نژاد خواستار رسیدگی به این مطلب توسط دستگاههای مسئول و اطلاع‌رسانی کافی به مردم در این زمینه‌ شده است.
سایت بازتاب طی یک سال فعالیت رسانه ای خود برای چندمین بار از دسترس عموم خارج شده و از اطلاع رسانی بازمانده است. این سایت که طی ماه های اخیر با مشکلات فنی زیادی رو به رو بوده و بارها از دسترس خارج شده بود، از روز گذشته بار دیگر از دسترس خارج شد.
هر چند سایت بازتاب اعلام کرده که « بازتاب امروز » به علت برخی مشکلات فنی تا اطلاع ثانوی فعالیت نمی‌کند، ولی بر اساس گزارش های رسیده به کلمه به دنبال انتشار این مطلب مدیران این سایت خبری تحت فشار شدید نیروهای امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفته و ناچار به توقف فعالیت رسانه ای خود شده اند.
برخی شنیده ها نیز حاکی از ایجاد مشکلاتی برای یکی از اعضای تحریریه این سایت است.
این اولین بار نیست که این سایت به علت افشاگری های خود ناچار از توقف فعالیت اطلاع رسانی خود شده است. اواخر سال گذشته نیز سایت بازتاب بدون هیچ حکمی از سوی مقامات قضایی مسدود شد.

No comments:

Post a Comment