Monday, August 5, 2013

پس از کشف یک میلیون قوطی آب میوه تاریخ مصرف گذشته کشف 11 تن سوسیس کالباس تارخ مصرف گذشته در قم 11 تن سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته در قم کشف شد. این سوسیس و کالباس ها در انبار یک شرکت تولیدی مواد غذایی نگهداری می شد. خبرگزاری ایسنا از قول تعزیرات حکومتی اعلام کرد که کلیه سوسیس و کالباس های کشف شده معدوم شد. هفته گذشته در آمل یک انبار کشف شد که در آن یک میلیون قوطی آب میوه تاریخ مصرف گذشته ساخت ترکیه نگهداری می شد. نه در مورد این آب میوه ها و نه در مورد سوسیس و کالباس های کشف شده در قم، اعلام نشده که این مواد چگونه و از چه مرزی وارد ایران شده بود. حتی در مورد کالباس و سوسیس های کشف شده در قم، اعلام نشده که این مواد غذائی از کدام کشور وارد شده است و اساسا تولید داخلی بوده و یا خارجی؟ پس از کشف یک میلیون قوطی آب میوه تاریخ مصرف گذشته کشف 11 تن سوسیس کالباس تارخ مصرف گذشته در قم 11 تن سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته در قم کشف شد. این سوسیس و کالباس ها در انبار یک شرکت تولیدی مواد غذایی نگهداری می شد. خبرگزاری ایسنا از قول تعزیرات حکومتی اعلام کرد که کلیه سوسیس و کالباس های کشف شده معدوم شد. هفته گذشته در آمل یک انبار کشف شد که در آن یک میلیون قوطی آب میوه تاریخ مصرف گذشته ساخت ترکیه نگهداری می شد. نه در مورد این آب میوه ها و نه در مورد سوسیس و کالباس های کشف شده در قم، اعلام نشده که این مواد چگونه و از چه مرزی وارد ایران شده بود. حتی در مورد کالباس و سوسیس های کشف شده در قم، اعلام نشده که این مواد غذائی از کدام کشور وارد شده است و اساسا تولید داخلی بوده و یا خارجی؟


پس از کشف یک میلیون قوطی آب میوه تاریخ مصرف گذشته
کشف 11 تن سوسیس کالباس تارخ مصرف گذشته در قم

11 تن سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته در قم کشف شد. این سوسیس و کالباس ها در انبار یک شرکت تولیدی مواد غذایی نگهداری می شد. خبرگزاری ایسنا از قول تعزیرات حکومتی اعلام کرد که کلیه سوسیس و کالباس های کشف شده معدوم شد. هفته گذشته در آمل یک انبار کشف شد که در آن یک میلیون قوطی آب میوه تاریخ مصرف گذشته ساخت ترکیه نگهداری می شد. نه در مورد این آب میوه ها و نه در مورد سوسیس و کالباس های کشف شده در قم، اعلام نشده که این مواد چگونه و از چه مرزی وارد ایران شده بود. حتی در مورد کالباس و سوسیس های کشف شده در قم، اعلام نشده که این مواد غذائی از کدام کشور وارد شده است و اساسا تولید داخلی بوده و یا خارجی؟


بیانیه کاخ سفید آغاز پیام های غیر مستقیم میان ج. اسلامی و امریکا کاخ سفید، با صدور بیانیه ای، در واکنش مثبت نسبت به سخنرانی حسن روحانی در مراسم تحلیف اعلام کرد: در صورتی که ایران رویکردی جدی در مسئله اتمی داشته باشد، آمریکا آماده همکاری با دولت جدید حسن روحانی است. آغاز ریاست ‌جمهوری روحانی امکانی را برای ایران فراهم آورده است. حسن روحانی در سخنرانی مراسم تحلیف خود گفت: با صراحت تاکید می‌کنم که ایران هیچگاه سر جنگ با دنیا نداشته است. ما تمامی تلاش‌های خود را معطوف به مهار جنگ‌طلبان و جنگ‌افروزان خواهیم کرد. سر جنگ با دنیا نداریم و راه تعامل، اعتمادسازی و احترام دوجانبه را پیش خواهیم گرفت. http://www.pyknet.net/index.htm بیانیه کاخ سفید آغاز پیام های غیر مستقیم میان ج. اسلامی و امریکا کاخ سفید، با صدور بیانیه ای، در واکنش مثبت نسبت به سخنرانی حسن روحانی در مراسم تحلیف اعلام کرد: در صورتی که ایران رویکردی جدی در مسئله اتمی داشته باشد، آمریکا آماده همکاری با دولت جدید حسن روحانی است. آغاز ریاست ‌جمهوری روحانی امکانی را برای ایران فراهم آورده است. حسن روحانی در سخنرانی مراسم تحلیف خود گفت: با صراحت تاکید می‌کنم که ایران هیچگاه سر جنگ با دنیا نداشته است. ما تمامی تلاش‌های خود را معطوف به مهار جنگ‌طلبان و جنگ‌افروزان خواهیم کرد. سر جنگ با دنیا نداریم و راه تعامل، اعتمادسازی و احترام دوجانبه را پیش خواهیم گرفت

بیانیه کاخ سفید
آغاز پیام های غیر مستقیم میان ج. اسلامی و امریکا

کاخ سفید، با صدور بیانیه ای، در واکنش مثبت نسبت به سخنرانی حسن روحانی در مراسم تحلیف اعلام کرد:
در صورتی که ایران رویکردی جدی در مسئله اتمی داشته باشد، آمریکا آماده همکاری با دولت جدید حسن روحانی است. آغاز ریاست ‌جمهوری روحانی امکانی را برای ایران فراهم آورده است.
حسن روحانی در سخنرانی مراسم تحلیف خود گفت: با صراحت تاکید می‌کنم که ایران هیچگاه سر جنگ با دنیا نداشته است. ما تمامی تلاش‌های خود را معطوف به مهار جنگ‌طلبان و جنگ‌افروزان خواهیم کرد. سر جنگ با دنیا نداریم و راه تعامل، اعتمادسازی و احترام دوجانبه را پیش خواهیم گرفت.
Like

بحث درباره گرین‌کارت «ظریف» در مجلس

بحث درباره گرین‌کارت «ظریف» در مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی حسن روحانی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داده است.

بر اساس اظهارات حسین نقوی‌حسینی، ظریف در این جلسه داشتن گرین‌کارت آمریکا را تکذیب کرده، و گفته است: «هرگز گرین‌کارت نداشته و ندارم در حالی که ده سال است که شرایط دریافت آن را داشته‌ام.»
ظریف افزود: «فرزندانم در حالی در ایران زندگی می‌کنند که می‌توانستند در ایران نباشند من هم پس از رجعت به ایران هرگز به آمریکا سفر نداشته‌ام در حالی که از سه دانشگاه معتبر آمریکا برای استادی دعوت داشتم.»
تکذیب داشتن گرین‌کارت از سوی ظریف در حالی است که محمد نهاوندیان، مسؤول دفتر حسن روحانی دارای گرین‌کارت است.
پس از سفر جنجالی نهاوندیان به آمریکا، روزنامه «فايننشيال تايمز» در گزارشی در سال ۲۰۰۶ فاش کرد که با کارت سبز معتبر وارد آمریکا شده است.
موضوع داشتن اقامت دیگر کشورها، به ویژه آمریکا یا کانادا در مورد مسؤولان جمهوری اسلامی، پس از فرار محمود خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی به کانادا به طور گسترده مطرح شد.
ظریف که مدتی سفیر و نمایندهٔ دائم جمهوری اسلامی در سازمان ملل متحد بوده، در جلسه امروز سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به اختلاف نظرش با علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی اشاره کرده است.
با این حال وی اضافه کرده: «در تمام مراحل کاری‌ام نظرات مقام معظم رهبری را عملیاتی کردم، حتی اگر نظرم مخالف با نظر آقا بوده است.»
ظریف در آمریکا با «نایاک» در تماس بوده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دوشنبه، چهاردهم مرداد، گزارش داده حسن روحانی، رئيس جمهور ايران، اسحاق جهانگيری را به عنوان معاون اول خود منصوب کرده است. آقای جهانگيری در هر دو دولت محمد خاتمی، وزير صنايع بود و از چهره‌های نزديک به اکبر هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی و حسن روحانی محسوب می‌شود. او از بنيان‌گذاران حزب کارگزاران سازندگی است و در جریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری، رئیس ستاد انتخاباتی اکبر هاشمی رفسنجانی بود. رئيس جمهور ايران در حکم خود برای آقای جهانگيری، نوشته که او را با توجه به «مراتب شايستگی و سوابق طولانی خدمت موفق در مسئوليت‌های اجرايی و تقنينی» به عنوان معاون اول رئيس جمهور انتخاب می‌کند. اسحاق جهانگيری سابقه دو دوره نمايندگی مجلس شورای اسلامی و استانداری اصفهان را نيز دارد. دی‌ماه سال گذشته گزارش شد که آقای جهانگيری همراه با مجيد انصاری و عبدالواحد موسوی لاری، دو اصلاح‌طلب سرشناس ديگر با آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ديدار و درباره وضعيت سياسی و اقتصادی کشور با او گفت‌وگو کرده‌اند. اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور شد www.radiofarda.com ‏پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دوشنبه، چهاردهم مرداد، گزارش داده حسن روحانی، رئيس جمهور ايران، اسحاق جهانگيری را به عنوان معاون اول خود منصوب کرده است. آقای جهانگيری در هر د...‏


پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دوشنبه، چهاردهم مرداد، گزارش داده حسن روحانی، رئيس جمهور ايران، اسحاق جهانگيری را به عنوان معاون اول خود منصوب کرده است.

آقای جهانگيری در هر دو دولت محمد خاتمی، وزير صنايع بود و از چهره‌های نزديک به اکبر هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی و حسن روحانی محسوب می‌شود.

او از بنيان‌گذاران حزب کارگزاران سازندگی است و در جریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری، رئیس ستاد انتخاباتی اکبر هاشمی رفسنجانی بود.

رئيس جمهور ايران در حکم خود برای آقای جهانگيری، نوشته که او را با توجه به «مراتب شايستگی و سوابق طولانی خدمت موفق در مسئوليت‌های اجرايی و تقنينی» به عنوان معاون اول رئيس جمهور انتخاب می‌کند.

اسحاق جهانگيری سابقه دو دوره نمايندگی مجلس شورای اسلامی و استانداری اصفهان را نيز دارد.

دی‌ماه سال گذشته گزارش شد که آقای جهانگيری همراه با مجيد انصاری و عبدالواحد موسوی لاری، دو اصلاح‌طلب سرشناس ديگر با آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ديدار و درباره وضعيت سياسی و اقتصادی کشور با او گفت‌وگو کرده‌اند.


حکم علی خامنه ای برای محمود احمدی‌نژاد علی خامنه‌ای با صدور حکمی، محمود احمدی‌نژاد را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر علی خامنه ای، متن حکم به این شرح است: جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد دامت تأییداته با توجه به تلاش با ارزش هشت ساله جنابعالی در مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران و تجارب فراوانی که در این مورد اندوخته‌اید، شما را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌نمایم. توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم. سیّدعلی خامنه‌ای 13 مردادماه 1392» به گزارش فرارو، لازم به ذکر است که هشت سال پیش پس از پایان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی خامنه ای برای ایشان حکم عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نکردند. بعدها گفته شد که رهبر انقلاب عضویت در مجمع را به آقای خاتمی پیشنهاد داده است اما وی این پیشنهاد را نپذیرفته است.

حکم علی خامنه ای برای محمود احمدی‌نژاد
علی خامنه‌ای با صدور حکمی، محمود احمدی‌نژاد را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر علی خامنه ای، متن حکم به این شرح است:

جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد دامت تأییداته

با توجه به تلاش با ارزش هشت ساله جنابعالی در مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران و تجارب فراوانی که در این مورد اندوخته‌اید، شما را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌نمایم.

توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

سیّدعلی خامنه‌ای

13 مردادماه 1392»

به گزارش فرارو، لازم به ذکر است که هشت سال پیش پس از پایان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی خامنه ای برای ایشان حکم عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نکردند. بعدها گفته شد که رهبر انقلاب عضویت در مجمع را به آقای خاتمی پیشنهاد داده است اما وی این پیشنهاد را نپذیرفته است.