Wednesday, May 10, 2017

ویدئوی روز/ "مانور اقتدار" نیروی انتظامی! نیروی انتظامی به اشتباه و بدون مجوز دادستانی وارد یک خانه می‌شود و پس از مضروب کردن صاحب‌خانه، متوجه می‌شوند مجرم فرد دیگری‌ست.

ویدئوی روز/ "مانور اقتدار" نیروی انتظامی!
نیروی انتظامی به اشتباه و بدون مجوز دادستانی وارد یک خانه می‌شود و پس از مضروب کردن صاحب‌خانه، متوجه می‌شوند مجرم فرد دیگری‌ست.

طنز روز/ شورت بیش‌تر رای می‌آورد یا کرست؟ رقابت بر سر شیفتگی خدمت همچنان بین کاندیداها و کان‌ندیده‌ها ادامه دارد. در تازه‌ترین اقدام یکی از حامیان ابراهیم رئیسی با به اهتزاز درآوردن یک کرست بنفش در دانشگاه پاسخ قانع کننده‌ای به طرفداران روحانی که دنبال دلیل طرفداری‌شان بودند داد ولی چیزی درباره رنگ شورت حامیان روحانی نگفت. تحقیقات نشان می‌دهد ۴۸ درصد کسانی که شورت بنفش دارند از ۳۸ کسانی که فقط کرست بنفش می‌بندند بنفش‌ترند. این درحالیست که قالیباف پیش از این گفته بود فقط ۴ درصد کشور کرست و ۹۶ درصد باقیمانده فقط شورت دارند. در این زمینه کاپیتان قالیباف از نظریه‌ی “هر ایرانی باید یک خانه داشته باشد” که توسط مهندس رئیسی مطرح شد حمایت کرد. وی با شمارش دقیق ایرانی‌ها از رئیسی پرسید زمین این خانه‌ها را از کجا می‌آوری؟ رئیسی در پاسخ افزود: از روده بزرگ تو. قالیباف سپس به ذکر خاطره‌ای پرداخت و گفت بابای من یک طویله دارد که خر تا برسه به تهش دو سال طول می‌کشه. رئیسی گفت منم یه پارو دارم هوا ابری می‌شه باهاش ابرها رو کنار می‌زنم. قالیباف پرسید پارو به این گندگی رو کجا نگه می‌داری؟ گفت تو طویله بابای تو. تمام اینها در حالی اتفاق می‌افتد که در سفرهای حسن روحانی، مردم برای تشویق وی شعار می‌دهند مرگ بر دیکتاتور. همچنین شعارهائی مثل “درود بر موسوی”، “آزاد باید گردد”، “سلام بر خاتمی” و امثالهم از دیگر مواردی است که مردم برای تشویق روحانی بکار می‌برند. این اولین بار در جهان است که مردم برای حمایت از یک‌نفر اسم ده نفر دیگر را می‌برند. در همین رابطه مصطفی میرسلیم از نوع بسته بندی خود که ناچاراً به آن لباس می‌گویند کشف رمز کرد. وی افزود پیش از انقلاب به آلبوم عکس‌های خانوادگی نگاه می‌کردم و لباس پدربزرگم اینجوری بود. بلافاصله خسرو معتضد با محاسبه دقیقی متوجه شد که عکس پدربزرگ میرسلیم در دوره قاجار گرفته شده و همانجا فهمید که جمهوری اسلامی در سلسله قاجار رسوخ کرده بوده و هدف ناصرالدین شاه از سوار شدن به سرسره هم حمایت از سعید طوسی بوده. این وسط امانوئل مکرون به ریاست جمهوری فرانسه رسید و ایرانیان ناچار شدند بین مریض به وضعیت او هم رسیدگی کنند. این رسیدگی از رسیدگی به زن مکرون آغاز شد و با طرح این سوال که پیامبر و حضرت خدیجه هم والا اینقدر اختلاف سن نداشتند به اوج رسید. ایرانی‌ها وقتی متوجه شدند که همسر مکرون معلم مدرسه‌اش بوده به اوج انحطاط در اروپا پی بردند و از دامغان خواستار رسیدگی به مدارس پاریس شدند. آنها سپس از تائید صلاحیت عباس جدیدی باخبر شده و خواستار عکس‌های بیشتر از او با شلنگ سرم شدند. نویسنده: علیرضا رضایی منبع: حلزون

طنز روز/ شورت بیش‌تر رای می‌آورد یا کرست؟
رقابت بر سر شیفتگی خدمت همچنان بین کاندیداها و کان‌ندیده‌ها ادامه دارد. در تازه‌ترین اقدام یکی از حامیان ابراهیم رئیسی با به اهتزاز درآوردن یک کرست بنفش در دانشگاه پاسخ قانع کننده‌ای به طرفداران روحانی که دنبال دلیل طرفداری‌شان بودند داد ولی چیزی درباره رنگ شورت حامیان روحانی نگفت. تحقیقات نشان می‌دهد ۴۸ درصد کسانی که شورت بنفش دارند از ۳۸ کسانی که فقط کرست بنفش می‌بندند بنفش‌ترند. این درحالیست که قالیباف پیش از این گفته بود فقط ۴ درصد کشور کرست و ۹۶ درصد باقیمانده فقط شورت دارند.
 در این زمینه کاپیتان قالیباف از نظریه‌ی “هر ایرانی باید یک خانه داشته باشد” که توسط مهندس رئیسی مطرح شد حمایت کرد. وی با شمارش دقیق ایرانی‌ها از رئیسی پرسید زمین این خانه‌ها را از کجا می‌آوری؟ رئیسی در پاسخ افزود: از روده بزرگ تو. قالیباف سپس به ذکر خاطره‌ای پرداخت و گفت بابای من یک طویله دارد که خر تا برسه به تهش دو سال طول می‌کشه. رئیسی گفت منم یه پارو دارم هوا ابری می‌شه باهاش ابرها رو کنار می‌زنم. قالیباف پرسید پارو به این گندگی رو کجا نگه می‌داری؟ گفت تو طویله بابای تو.
 تمام اینها در حالی اتفاق می‌افتد که در سفرهای حسن روحانی، مردم برای تشویق وی شعار می‌دهند مرگ بر دیکتاتور. همچنین شعارهائی مثل “درود بر موسوی”، “آزاد باید گردد”، “سلام بر خاتمی” و امثالهم از دیگر مواردی است که مردم برای تشویق روحانی بکار می‌برند. این اولین بار در جهان است که مردم برای حمایت از یک‌نفر اسم ده نفر دیگر را می‌برند.
 در همین رابطه مصطفی میرسلیم از نوع بسته بندی خود که ناچاراً به آن لباس می‌گویند کشف رمز کرد. وی افزود پیش از انقلاب به آلبوم عکس‌های خانوادگی نگاه می‌کردم و لباس پدربزرگم اینجوری بود. بلافاصله خسرو معتضد با محاسبه دقیقی متوجه شد که عکس پدربزرگ میرسلیم در دوره قاجار گرفته شده و همانجا فهمید که جمهوری اسلامی در سلسله قاجار رسوخ کرده بوده و هدف ناصرالدین شاه از سوار شدن به سرسره هم حمایت از سعید طوسی بوده.
 این وسط امانوئل مکرون به ریاست جمهوری فرانسه رسید و ایرانیان ناچار شدند بین مریض به وضعیت او هم رسیدگی کنند. این رسیدگی از رسیدگی به زن مکرون آغاز شد و با طرح این سوال که پیامبر و حضرت خدیجه هم والا اینقدر اختلاف سن نداشتند به اوج رسید. ایرانی‌ها وقتی متوجه شدند که همسر مکرون معلم مدرسه‌اش بوده به اوج انحطاط در اروپا پی بردند و از دامغان خواستار رسیدگی به مدارس پاریس شدند. آنها سپس از تائید صلاحیت عباس جدیدی باخبر شده و خواستار عکس‌های بیشتر از او با شلنگ سرم شدند.
نویسنده: علیرضا رضایی
 منبع: حلزون

فیلم/ تجمع سپرده گذاران موسسه کاسپین مقابل شعبه رسالت تجمع‌کنندگان ‌می‌گویند به دلیل صدور مجوز بانک مرکزی برای فعالیت "کاسپین" به این موسسه مالی اعتماد کرده‌اند و حاضر به سرمایه‌گذاری شده‌اند و الان بانک مرکزی باید پاسخگو باشد. بانک مرکزی اعلام کرده است: "اعتراض های اخیر مربوط به سپرده‌گذاران تعاونی‌های اعتباری منحل شده است نه سپرده‌گذارانی که پس از تأسیس موسسه اعتباری کاسپین، اقدام به سپرده‌گذاری کرده‌اند."

فیلم/ تجمع سپرده گذاران موسسه کاسپین مقابل شعبه رسالت

تجمع‌کنندگان ‌می‌گویند به دلیل صدور مجوز بانک مرکزی برای فعالیت "کاسپین" به این موسسه مالی اعتماد کرده‌اند و حاضر به سرمایه‌گذاری شده‌اند و الان بانک مرکزی باید پاسخگو باشد.
بانک مرکزی اعلام کرده است: "اعتراض های اخیر مربوط به سپرده‌گذاران تعاونی‌های اعتباری منحل شده است نه سپرده‌گذارانی که پس از تأسیس موسسه اعتباری کاسپین، اقدام به سپرده‌گذاری کرده‌اند."

ساخت تنها مسجد کره شمالی با پول مردم ایران + عکس در کره شمالی تنها یک مسجد وجود دارد. به گزارش عصرایران به نقل از سایت شبکه الحره، در کره شمالی تنها یک مسجد وجود دارد و آن نیز توسط ایران و در محوطه سفارت ایران در شهر پیونگ یانگ ساخته شده است. این مسجد به سبک مساجد شیعیان ساخته شده و الرحمن نام دارد. مسجد الرحمان میزبان افراد مسلمان شیعه و سنی است. ایران به سایر مسلمانان اجازه می دهد وارد مسجد شوند و فعالیت های مذهبی خود را از جمله مشارکت در نمازجماعت، نمازجمعه و دیگر مناسبت ها و اعیاد دینی انجام دهند. یک شهروند اندونزیایی نیز در اینستاگرام عکس هایی از این مسجد منتشر کرده است. در کره شمالی آزادی دینداری وجود ندارد. حکومت کمونیست کره شمالی، دینداری و انجام فعالیت های دینی به صورت علنی را تشویق نمی کند. برخی از اقلیت های دینی در کره شمالی مانند مسیحیان و بودا به صورت بسیار محدود دارای عبادتگاه هستند. در کره شمالی اقلیت مسلمان وجود ندارد. مسلمانان در کره شمالی به دیپلمات های سفارتخانه های کشورهای اسلامی و برخی مسافران مسلمان خارجی محدود می شود.

ساخت تنها مسجد کره شمالی با پول مردم ایران  + عکس


در کره شمالی تنها یک مسجد وجود دارد.

به گزارش عصرایران به نقل از سایت شبکه الحره، در کره شمالی تنها یک مسجد وجود دارد و آن نیز توسط ایران و در محوطه سفارت ایران در شهر پیونگ یانگ ساخته شده است.

این مسجد به سبک مساجد شیعیان ساخته شده و الرحمن نام دارد. 

مسجد الرحمان میزبان افراد مسلمان شیعه و سنی است. 

ایران به سایر مسلمانان اجازه می دهد وارد مسجد شوند و فعالیت های مذهبی خود را از جمله مشارکت در نمازجماعت، نمازجمعه و دیگر مناسبت ها و اعیاد دینی انجام دهند. 

یک شهروند اندونزیایی نیز در اینستاگرام عکس هایی از این مسجد منتشر کرده است.

در کره شمالی آزادی دینداری وجود ندارد. حکومت کمونیست کره شمالی، دینداری و انجام فعالیت های دینی به صورت علنی را تشویق نمی کند.

برخی از اقلیت های دینی در کره شمالی مانند مسیحیان و بودا به صورت بسیار محدود دارای عبادتگاه هستند.

در کره شمالی اقلیت مسلمان وجود ندارد. مسلمانان در کره شمالی به دیپلمات های سفارتخانه های کشورهای اسلامی و برخی مسافران مسلمان خارجی محدود می شود.


فیلم/ سخنان یک بسیجی در مورد حقوق زنان

فیلم/ سخنان یک بسیجی در مورد حقوق زنان