Thursday, July 9, 2015

نیروی هوایی آمریکا: آماده حمله به مراکز هسته‌ای

نیروی هوایی آمریکا: آماده حمله به مراکز هسته‌ای

در حالی‌که مذاکرات قدرت‌های ۵+۱ و جمهوری اسلامی در وین در جریان است، نیروی هوایی آمریکا، آماده نمایش توانایی‌اش در اعمال «گزینه نظامی» است.
اشتون کارتر، وزیر دفاع ایالات متحده گفته بود که بمب‌های مخرب سایت‌های زیرزمینی برای به تاخیر انداختن برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی، آماده شده‌اند.
دیروز تایم گزارش داد که به موازات تلاش‌های دیپلماتیک وزارت خارجه‌ی آمریکا، پنتاگون نیز روزی «گزینه نظامی» کار کرده است. اما سوال بزرگ‌تر آن است که آیا اوباما دستور حمله‌ به مراکز هسته‌ای جمهوری اسلامی را در صورت شکست مذاکرات، صادر خواهد کرد؟
پنتاگون بمب‌های ویژه تخریب سازه‌های در عمق را آزمایش کرده است و برای خرید ۲۰ بمب که تنها از بمب‌افکن‌های ب-۲ قابل انداختن هستند، ۳۱۴ میلیون دلار هزینه کرده است. این سلاح جدید، قدرتمندترین بمب غیر هسته‌ای آمریکا است. بمب‌افکن‌های ب-۲، قابل رهگیری نیستند و به راحتی می‌توانند از سد دفاعی ضد هوایی ایران عبور کنند.
با این حال باید دید آیا رئیس جمهوری آمریکا، در صورت شکست گفتگوهای وین، آمادگی صدور دستور بمباران مراکزی چون فردو را دارد؟

«حجت‌الاسلام نتیجه امام» به بازار نظام آمد! نتیجه نوجوان خمینی هم آخوند شد - عکس‌های بیش‌تر را در ادامه ببینید

«حجت‌الاسلام نتیجه امام» به بازار نظام آمد!

نتیجه نوجوان خمینی هم آخوند شد - عکس‌های بیش‌تر را در ادامه ببینید

«حجت‌الاسلام نتیجه امام» به بازار نظام آمد!
سید احمد بن سید حسن بن سید احمد بن سید روح‌الله المصطفوی الموسوی الخمینی!
نتیجه خمینی (حجت‌الاسلام «نتیجه امام») (سید احمد خمینی پسر سید حسن خمینی («یادگار امام»)، با انتشار عکس بالا در صفحه اینستاگرامخود نوشت:
«تيليغ يكى از سنت‌هاى رايج در حوزه‌هاى علميه هست و معمولا طلاب از سال‌هاى اوليه‌ى تحصيل پس از آنكه مقدارى با معارف اسلامى آشنا شدند در ايام ماه رمضان و روزهاى ماه محرم و صفر براى تبليغ به شهرها و روستاها مى‌روند. امسال توفيق شد من هم براى چند شبى به اين مهم اقدام كنم و براى اين كار بطور غيررسمى ملبس شوم و مهمان اهالى خونگرم يكى از روستاهاى شمالى كشور باشم. البته بنا نداشتم تا ملبس شدن رسمى عكسى و يا مطلبى در اين مورد از خودم انتشار دهم ولى امروز با ديدن عكس خودم كه چندين جا پخش شده، خودم رو موظف به دادن توضيحات در اين خصوص دانستم. خدايا چنان كن سرانجام كار
/ تو خشنود باشى و من رستگار»
یکی از وبسایت‌های داخلی نیز با انتشار عکس بالا نوشت: «سید احمد خمینی (نتیجه امام خمینی) فرزند سیدحسن خمینی در سن ۱۸ سالگی ملبس به لباس روحانیت شد. سیدا حمد خمینی از فعالان شبکه‌های اجتماعی است و صفحه شخصی وی در اینستاگرام حدود ۱۱۴ هزار دنبال‌کننده دارد. وی در سال جاری در آزمون کنکور سراسری دانشگاه شرکت کرد. از مدت‌ها قبل شنیده می‌شد که وی مشغول فراگیری علوم حوزوی نزد پدر و پدربزرگش (آیت‌الله موسوی بجنوردی) است.»

این هم چند عکس دیگر از «حجت‌الاسلام نتیجه» با «کله‌های نظام»: