Monday, August 5, 2013

حکم علی خامنه ای برای محمود احمدی‌نژاد علی خامنه‌ای با صدور حکمی، محمود احمدی‌نژاد را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر علی خامنه ای، متن حکم به این شرح است: جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد دامت تأییداته با توجه به تلاش با ارزش هشت ساله جنابعالی در مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران و تجارب فراوانی که در این مورد اندوخته‌اید، شما را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌نمایم. توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم. سیّدعلی خامنه‌ای 13 مردادماه 1392» به گزارش فرارو، لازم به ذکر است که هشت سال پیش پس از پایان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی خامنه ای برای ایشان حکم عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نکردند. بعدها گفته شد که رهبر انقلاب عضویت در مجمع را به آقای خاتمی پیشنهاد داده است اما وی این پیشنهاد را نپذیرفته است.

حکم علی خامنه ای برای محمود احمدی‌نژاد
علی خامنه‌ای با صدور حکمی، محمود احمدی‌نژاد را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر علی خامنه ای، متن حکم به این شرح است:

جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد دامت تأییداته

با توجه به تلاش با ارزش هشت ساله جنابعالی در مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران و تجارب فراوانی که در این مورد اندوخته‌اید، شما را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌نمایم.

توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

سیّدعلی خامنه‌ای

13 مردادماه 1392»

به گزارش فرارو، لازم به ذکر است که هشت سال پیش پس از پایان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی خامنه ای برای ایشان حکم عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نکردند. بعدها گفته شد که رهبر انقلاب عضویت در مجمع را به آقای خاتمی پیشنهاد داده است اما وی این پیشنهاد را نپذیرفته است. 

No comments:

Post a Comment