Wednesday, October 12, 2011

گزارش اشپیگل چاپ آلمان: در انتظار واکنش های تند در آینده نزدیک علیه ایران باید بود! «اریک هولدر» وزیر دادگستری آمریکا در یک کنفرانس خبری از اقداماتی جهت انفجار در سفارت عربستان سعودی و اسرائیل و همچنین ترور «عادل الجبیر» سفیر عربستان در آمریکا و دستگیری یک ایرانی در این رابطه خبر داد. نام متهم دستگیر شده منصور ارباب سیار اعلام شد که از مدتی پیش در تور امنیتی اف بی آی امریکا بوده و ماموران آن سازمان بعنوان قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر در مرز مکزیک با وی دیدار کرده اند. طرح ترور و انفجار در همین ملاقات ها لو رفته است. وزیر دادگستری امریکا اعلام داشت که فرد دستگیر شده عضو سپاه قدس بوده و نفر دیگری که این پرونده مطرح است توانسته به ایران باز گردد. نام وی نیز "غلام شکوری" اعلام شده است. منصور ارباب سیار در روز های پایان ماه سپتامبر در فرودگاه جان. اف .کندی نیویورک هنگام خروج از آمریکا دستگیر شده است. او علاوه بر تبعیت ج. اسلامی دارای تبعیت آمریکا نیز می باشد. یک سخنگوی کاخ سفید نیز در همین رابطه گفت که «باراک اوباما» رئیس جمهور امریکا خبر برنامه انفجار را در ماه یونی امسال دریافت کرده بود. وزیر دادگستری امریکا گفت ج. اسلامی باید پاسخگوی این اقدام خود باشد. او افزود «در چند ساعت آینده» ج. اسلامی باید منتظر عکس العمل کاخ سفید، وزارت خارجه و وزارت دارائی آمریکا در این رابطه باشد. یک مسئول آمریکائی که اسمش اعلام نشده است به تلویزیون «سی. ان. ان» گفته است که بررسی گسترش تحریم ها علیه جمهوری اسلامی در دست اقدام است. «سی.ان.ان» در گزارش خود متذکر شد که در رابطه با برنامه انفجار مورد اشاره تعدادی از اعضاء کارتل های قاچاق مواد مخدر مکزیک نیز به خدمت گرفته شده بودند. کانل تلویزیونی «آ.ب.س» نیز خبر مربوط به کشف طرح انفجار در سفارت اسرائیل را منتشر کرد.


گزارش اشپیگل چاپ آلمان:در انتظار واکنش های تند
در آینده نزدیک علیه ایران باید بود!
 
 
 
 
«اریک هولدر» وزیر دادگستری آمریکا در یک کنفرانس خبری از اقداماتی جهت انفجار در سفارت عربستان سعودی و اسرائیل و همچنین ترور «عادل الجبیر»  سفیر عربستان در آمریکا و دستگیری یک ایرانی در این رابطه خبر داد.
نام متهم دستگیر شده منصور ارباب سیار اعلام شد که از مدتی پیش در تور امنیتی اف بی آی امریکا بوده و ماموران آن سازمان بعنوان قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر در مرز مکزیک با وی دیدار کرده اند. طرح ترور و انفجار در همین ملاقات ها لو رفته است. وزیر دادگستری امریکا اعلام داشت که فرد دستگیر شده عضو سپاه قدس بوده و نفر دیگری که این پرونده مطرح است توانسته به ایران باز گردد. نام وی نیز "غلام شکوری" اعلام شده است.
منصور ارباب سیار در روز های پایان ماه سپتامبر در فرودگاه جان. اف .کندی نیویورک هنگام خروج از آمریکا دستگیر شده است. او علاوه بر تبعیت ج. اسلامی دارای تبعیت آمریکا نیز می باشد. یک سخنگوی کاخ سفید نیز در همین رابطه گفت که «باراک اوباما» رئیس جمهور امریکا خبر برنامه انفجار را در ماه یونی امسال دریافت کرده بود.
وزیر دادگستری امریکا گفت ج. اسلامی باید پاسخگوی این اقدام خود باشد. او افزود «در چند ساعت آینده» ج. اسلامی باید منتظر عکس العمل کاخ سفید، وزارت خارجه و وزارت دارائی آمریکا در این رابطه باشد.
یک مسئول آمریکائی که اسمش اعلام نشده است به تلویزیون «سی. ان. ان» گفته است که بررسی گسترش تحریم ها علیه جمهوری اسلامی در دست اقدام است. «سی.ان.ان» در گزارش خود متذکر شد که در رابطه با برنامه انفجار مورد اشاره تعدادی از اعضاء کارتل های قاچاق مواد مخدر مکزیک نیز به خدمت گرفته شده بودند.
کانل تلویزیونی «آ.ب.س» نیز خبر مربوط به کشف طرح انفجار در سفارت اسرائیل را منتشر کرد.

No comments:

Post a Comment