Wednesday, October 12, 2011

احمدی نژاد رفتنی است اگر علی خامنه ای کنار بکشد محسن نریمان نماینده مردم بابل و عضو شاخص فراکسیون خط امام مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور روز گذشته خود در مجلس خواستار عزل احمدی نژاد شد. همزمان با این سخنرانی، اعلام شد که علی مطهری نماینده دیگر مجلس در اعتراض به جلوگیری هیات رئیسه مجلس از طرح سئوال از احمدی نژاد، از نمایندگی مجلس استعفا داد. محسن نریمان گفت: با در نظر گرفتن مصالح کشور، پس از حکم دیوان عالی کشور، رسیدگی به تخلف رئیس جمهور از وظایف قانونی مجلس است، اما به خواست رهبری و مصالح کشور تمکین و صبر می کنیم.(همه میدانند که هم استعفای مطهری و هم اشاره به محسن نریمان به نقش بازدارنده رهبر جمهوری اسلامی برای استیضاح احمدی نژاد است.) باز هم به امید اصلاح‌ها به مصلحت‌های نظام تمکین‌می‌کنیم و حول محور اسلام، رهبری و میثاق میراث گرانسنگ ملی‌مان (قانون اساسی) جمع می‌شویم و منتظر می‌مانیم. نریمان در همین سخنرانی اضافه کرد: حصرها را بشکنیم و باب سبز آشتی ملی را فرا روی این ملّت سلحشور بگشائیم و با طرحی نو شور و نشاطی دیگر در اندازیم.



احمدی نژاد رفتنی است
اگر علی خامنه ای کنار بکشد
 
 
 
 
محسن نریمان نماینده مردم بابل و عضو شاخص فراکسیون خط امام مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور روز گذشته خود در مجلس خواستار عزل احمدی نژاد شد. همزمان با این سخنرانی، اعلام شد که علی مطهری نماینده دیگر مجلس در اعتراض به جلوگیری هیات رئیسه مجلس از طرح سئوال از احمدی نژاد، از نمایندگی مجلس استعفا داد.
محسن نریمان گفت: با در نظر گرفتن مصالح کشور، پس از حکم دیوان عالی کشور، رسیدگی به تخلف رئیس جمهور از وظایف قانونی مجلس است، اما به خواست رهبری و مصالح کشور تمکین و صبر می کنیم.(همه میدانند که هم استعفای مطهری و هم اشاره به محسن نریمان به نقش بازدارنده رهبر جمهوری اسلامی برای استیضاح احمدی نژاد است.)
باز هم به امید اصلاح‌ها به مصلحت‌های نظام تمکین‌می‌کنیم و حول محور اسلام، رهبری و میثاق میراث گرانسنگ ملی‌مان (قانون اساسی) جمع می‌شویم و منتظر می‌مانیم.
نریمان در همین سخنرانی اضافه کرد: حصرها را بشکنیم و باب سبز آشتی ملی را فرا روی این ملّت سلحشور بگشائیم و با طرحی نو شور و نشاطی دیگر در اندازیم.

No comments:

Post a Comment