Wednesday, October 12, 2011

یپلمات های اروپائی در تهران خواهان ملاقات با موسوی و کروبی شدند دیپلمات های اتحادیه اروپا در تهران خواهان دیدار با میرحسین موسوی و مهدی کروبی شدند. تارنمای کمپین اعتراض سبز، متن اطلاعیه خود را خطاب به مدیرکل روابط خارجی اتحادیه اروپا منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: در پی ارسال نامه سرگشاده درخواست آزادی میر حسین موسوی و مهدی کروبی و همسرانشان با بیش از ۶۴۰۰ امضای فردی و ۳۹ امضای گروهی، به مقامات بین المللی، در سپتامبر ۲۰۱۱، رو ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱ مدیر کل روابط خارجی اتحادیه اروپا با ارسال نامه‌ای به کمپین اعتراض سبز از “تقاضای نمایندگان اتحادیه اروپا در تهران برای دیدار با میر حسین موسوی و مهدی کروبی” خبر داد. خانم پاتریشیا لمبارت، مدیر دفتر روابط با کشورهای خاورمیانه اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرده است که ” مقامات ایرانی اجازه چنین تماسی را بدهند” ” شورای امور خارجه اتحادیه اروپا در لوگزامبورگ، در تاریخ ۱۰ اکتبر، همراه با کلیه وزاری امور خارجه اتحادیه اروپا، درخواست آزادی آقای موسوی و کروبی” را کرده، است.


یپلمات های اروپائی در تهران
خواهان ملاقات با موسوی و کروبی شدند
 
 
 
 
دیپلمات های اتحادیه اروپا در تهران خواهان دیدار با میرحسین موسوی و مهدی کروبی شدند.
تارنمای کمپین اعتراض سبز، متن اطلاعیه خود را خطاب به مدیرکل روابط خارجی اتحادیه اروپا منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است:
در پی ارسال نامه سرگشاده درخواست آزادی میر حسین موسوی و مهدی کروبی و همسرانشان با بیش از ۶۴۰۰ امضای فردی و ۳۹ امضای گروهی، به مقامات بین المللی، در سپتامبر ۲۰۱۱، رو ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱ مدیر کل روابط خارجی اتحادیه اروپا با ارسال نامه‌ای به کمپین اعتراض سبز از “تقاضای نمایندگان اتحادیه اروپا در تهران برای دیدار با میر حسین موسوی و مهدی کروبی” خبر داد.
خانم پاتریشیا لمبارت، مدیر دفتر روابط با کشورهای خاورمیانه اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرده است که ” مقامات ایرانی اجازه چنین تماسی را بدهند”
” شورای امور خارجه اتحادیه اروپا در لوگزامبورگ، در تاریخ ۱۰ اکتبر، همراه با کلیه وزاری امور خارجه اتحادیه اروپا، درخواست آزادی آقای موسوی و کروبی” را کرده، است.

No comments:

Post a Comment