Wednesday, October 12, 2011

این اعتراف ها را هم می توان تکذیب کرد؟ اعلام کشف و خنثی سازی عملیات انفجار و ترور توسط سپاه قدس در امریکا، و پوشش وسیع خبری که به این کشف داده شد و بیانیه ها و مصاحبه های مقامات امریکائی، در تهران بسیار جدی تلقی شد. تلاش مقامات جمهوری اسلامی روی تکذیب این خبر چنان متمرکز شد که گوئی این وصله ها هرگز به تن حکومت نمی چسبد! این که امریکا چه بهره برداری از این کشف می خواهد بکند و چگونه تیم عملیاتی سپاه قدس را از مدت ها پیش در چنگ داشته و با آنها بازی می کرده تا بموقع مسئله را اعلام و خبری کند، یک بحث است، اما بحث مهم تر آن اعترافاتی است که در خود تهران برای این نوع عملیات شده و می شود. حتی نیم روز پیش از اعلام خبر کشف عملیات انفجار و ترور در امریکا، یک نماینده مجلس همان وعده ای را داده بود که امریکا در نیمه دوم روز آن را اعلام کرد. محمد کریم عابدی نماینده اصولگرای مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس گفت: "جمهوری اسلامی امروز در دل تل آویو و نقطه نقطه رژیم اشغالگر قدس نیروهایی اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی دارد که هر زمانی که ماموریت شان فرا برسد رسالت خود را اجرا می کنند." این از نماینده مجلس که در واقع حرف های وزیر کم عقل اطلاعات را در همین زمینه ها تکرار کرد. حالا برویم سراغ شورای عالی انقلاب فرهنگی و از قول رحیم پور ازغدی عضو برگمار شده رهبر در این شورا بخوانیم: «... باید آماده عملیات جهانی بشویم. در قلب اروپا... انقلاب اسلامی بین المللی شد و صادر شد. یک جهاد بین المللی را برای ظهور باید فراهم کرد و از هیچکس هم نباید ترسید. تنش زدائی یعنی چی؟ آماده باید بشویم برای یک نبرد جهانی. بچه های عملیات و تخریب باید آماده بشوند...» با سرنوشت ایران و مردم ایران اینگونه بازی می شود و آن نگرانی که حالا نه تنها خاتمی بیان می کند، بلکه رهبر جمهوری اسلامی که خود سکاندار این ماجراست نیز از آن نگران شده، ریشه در این نمونه ها دارد.(برای دیدن فیلم روی عکس کلیک کنید)


این اعتراف ها را هم می توان تکذیب کرد؟
اعلام کشف و خنثی سازی عملیات انفجار و ترور توسط سپاه قدس در امریکا، و پوشش وسیع خبری که به این کشف داده شد و بیانیه ها و مصاحبه های مقامات امریکائی، در تهران بسیار جدی تلقی شد. تلاش مقامات جمهوری اسلامی روی تکذیب این خبر چنان متمرکز شد که گوئی این وصله ها هرگز به تن حکومت نمی چسبد!
این که امریکا چه بهره برداری از این کشف می خواهد بکند و چگونه تیم عملیاتی سپاه قدس را از مدت ها پیش در چنگ داشته و با آنها بازی می کرده تا بموقع مسئله را اعلام و خبری کند، یک بحث است، اما بحث مهم تر آن اعترافاتی است که در خود تهران برای این نوع عملیات شده و می شود. حتی نیم روز پیش از اعلام خبر کشف عملیات انفجار و ترور در امریکا، یک نماینده مجلس همان وعده ای را داده بود که امریکا در نیمه دوم روز آن را اعلام کرد.
محمد کریم عابدی نماینده اصولگرای مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس گفت: "جمهوری اسلامی امروز در دل تل آویو و نقطه نقطه رژیم اشغالگر قدس نیروهایی اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی دارد که هر زمانی که ماموریت شان فرا برسد رسالت خود را اجرا می کنند."
این از نماینده مجلس که در واقع حرف های وزیر کم عقل اطلاعات را در همین زمینه ها تکرار کرد. حالا برویم سراغ شورای عالی انقلاب فرهنگی و از قول رحیم پور ازغدی عضو برگمار شده رهبر در این شورا بخوانیم:
«... باید آماده عملیات جهانی بشویم. در قلب اروپا... انقلاب اسلامی بین المللی شد و صادر شد. یک جهاد بین المللی را برای ظهور باید فراهم کرد و از هیچکس هم نباید ترسید. تنش زدائی یعنی چی؟ آماده باید بشویم برای یک نبرد جهانی. بچه های عملیات و تخریب باید آماده بشوند...»
با سرنوشت ایران و مردم ایران اینگونه بازی می شود و آن نگرانی که حالا نه تنها خاتمی بیان می کند، بلکه رهبر جمهوری اسلامی که خود سکاندار این ماجراست نیز از آن نگران شده، ریشه در این نمونه ها دارد.(برای دیدن فیلم روی عکس کلیک کنید)

No comments:

Post a Comment