Wednesday, December 30, 2009

تصاویری از اصابت گلوله های ساچمه ای نظامیان به شهروندان معترض



خبرگزاری هرانا : تصویر یکی از شهروندان تهرانی در زمان اعتراضات مردمی در منطقه چهارراه کالج که مورد اصابت گلوله های ساچمه ای نیروی انتظامی قرار گرفته است در پی می آید.
به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در اعتراضات مردمی مورخ 6 دیماه (عاشورا) در تهران، تعدادی از شهروندان تهرانی در محدوده چهارراه کالج این شهر مورد تیراندازی نیروهای نظامی قرار گرفتند، در طی این اقدام در این محدوده دست کم یک تن از شهروندان حاضر در صحنه جان باخته و تعداد زیادی نیز مجروح شدند..
مجروحان حادثه مذکور به بیمارستانهای مختلفی منتقل شدند، بسیاری نیز در هراس از بازداشت از رفتن به بیمارستان سر باز زده اند.
در ذیل تصاویر یکی از شهروندان مورد اشاره که مورد اصابت صد و بیست تیر ساچمه ای قرار گرفته است و طی روز گذشته قبل از بازداشت شدن از بیمارستان گریخته است را مشاهده میکنید.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 03:14:41 توسط آزاده
باآقای پیمان موافقم، موسوی، کروبی دنبال مردم دویدند. آنها به هیچ عنوان سردمدارنبوده اندوبیشتردلشان برای خودشان می سوزد تاملت. مانباید ازچاله به چاه بیافتیم. نیاربه یک جمهوری سکولارمی باشد تاهمه در آزادی ودرپناه فانون بتوانندیک زندگی شرافتمندداشته باشند.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 03:10:17 توسط فريد
اينها احمقند كه با مردم اينطور رفتار ميكنند تمام اين عكسها الان روي ميز تمام سياستمداران جهان است خيلي به ضرر جمهوري اسلامي تمام ميشه فكر كنم بنزين و بعد نفت بزودي تحريم شود.

نوشته شده در تاريخ نهم دی ۱۳۸۸ برابر با سی ام دسامبر ۲۰۰۹ ، 01:40:39 توسط بچه محل
کامران عزیز سایت پیک نت را خوب اومدی اخیراً از قول عبداله شهبازی توده ای ورشکسته پیشنهاد کرده که اوضاع هرچه سریعتر به دست باکفایت رفسن جانی جنایتکار که شیخ دانایی ! است سپرده شود. این ها را جون به جونشون کنی دست از عبا و عمامه آخوندها بر نمیدارند.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 19:29:31 توسط foad
حمید آقا به نظر میرسد که یک کمی برای این نظر شما دیر باشد.فکر نکنم الان که مزه تکان دادن رژیم در روز عاشورا زیر دهان مردم رفته دیگر آنها به چنین چیزی قانع باشند.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 18:18:46 توسط داریوش
بامید ایرانی ازاد , ازادی مطبوات, برابری کامل زنان , ازادی تشکیلات, بیان, اقلیت ها, مذاهب, جدایی کامل دولت از مذهب و دولتی دمکراتیک با رای مردم بدون هیج شرط و انروزی که سرمایه های طبیعی کشور در خدمت به مردم ونه صرف زدن خط تلفن برای حزب اله و دیگران. ننگ و نفرت بر مزدوران جمهوری اسلامی.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 18:16:51 توسط پیمان
این نوع اثر فقط مال تفنگهای دو لول و یا تفنگهای وینچستر که تیر تفنگهای دولول به آنها میخوره ممکن هست. چون در داخل هر کدام از این تیر؛ بسته به بزرگی ساچمه ها که بین شماره های 1 تا 5 متغیر هست؛ تعداد ساچمه داخل تیر ها متفاوت خواهد بود. و در این شماره که بین ساچمه شماره 4 یا 3... ادامه ... می تونه باشه به تعدا بسیار زیادی ساچمه سربی می تواند در یک تیر تفنگ دو لول شکاری و یا وینچستر قرار بگیرد و اگر از فاصله نزدیک شلیک شود می تواند کلیه اعضا بدن را تکه تکه کرده و له کند. بهر حال خواهش میکنم که از هموطنان مراقب جان خود به شدت باشید.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:51:24 توسط داریوش
کشت و کشتار مشکل را حل نخواهد کرد باید دادگاه های علنی تشیکبل شود وهیت جوری منتخب از مردم در مورد جنایتکاران جمهوری اسلامی تصمیم گیری کند وگرنه رژیم بعدی هم مخالفان را به اسم جاسوس و.......همچون رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی اعدام خواهد. بهترین شکنجه برای مفتخوران کار می باشد منها ی سران جنایتکار. به امید انروز.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:47:56 توسط KOROSH
دير و زود داره سوخت و سوز نداره٠ روزهاي اول ميگفتنند رآي من كجاست حالا مگوييند مرگ بر خامنه اي فرداي نه چندان دور كروبي كي موسوي كي؟ ايراني آزاد بدون هيچ ديكتاتوري چه اسلامي و چه غير اسلامي درود به قيام سبز مردمي

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:29:21 توسط amin
جناب حمید، با این نسخه آبکی‌ که برای آینده ایران زمین پیچیدی، لاقل به جای " تنها راه حل مسائل ایران " میگفتی‌ " یکی‌ از راه حلها" !!!

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:27:50 توسط پیمان
حمید جان، هموطن گرامی‌، شما ظاهراً با این طرح میخواید که ملت ایران رو از چاله به چاه بیندازید!! مگر شما خدمات موسوی رو به این نظام یادتون رفته؟ نمیدونید که این حرکت رو موسوی شروع نکرد که حالا بیاد بشینه جای خامنه ای، موسوی بهانه‌ای بود برای ملت که آزادی خودشون رو طلب کنند. دست از خیال بافی بردارید و بجای اینجور طرح‌ها به فکر ایران دمکرات فردا و آزاد باشید چیزی که حق ماست و از ما گرفته شده

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:10:48 توسط Irandoost
کاخ های لواسانات که مربوط به شخص خامنه ای، مجتبی، و محمدی گلپایگانی است. کاخ جمشیدیه: کاخ سابق اردشیر زاهدی محل کوهنوردی خامنه ای است. کاخ فیش قولا در شمال ایران کاخ های باغ ملک آباد مشهد با 300 هزار متر باغ اطراف کاخ نیاورا کاخ های سد لتیان ( که قبلا کاخ شاه بوده است) او از سال 76 به فرزندانش اجازه فعالیت های اقتصادی داد . از سال 84 از دولت مستقیم پول می گیرد. کل ثروت خامنه ای و خانواده اش: 36 میلیارد دلار.ثروت شخص خامنه ای :30 میلیارد دلار، ثروت خانواده:6 میلیارد دلار 22 میلیارد دلار از 36 میلیارد دلار به شکل پول نقد در ایران بود که در زمان انتخابات به دلیل شلوغی کشور تصمیم به ارسال بخش عمده آن به سوریه از طریق ترکیه گرفته شد. این پول در مسیر ترکیه به سوریه لو رفت و در ترکیه توقیف شد. دولت ایران در حال تلاش برای باز پس گیری این مبلغ از ترکیه است.

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:01:14 توسط حمید
تنها راه حل مسائل ایران از نظر من به شرح زیر است: ۱- خلع آقای خامنه ای ۲- برقراری دولت موقت به ریاست مهندس موسوی ۳- بازنگری در قانون اساسی توسط مجلس موسسان

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 16:34:19 توسط لعنت به خامنه اى
بايد مانند خودشان رفتار كرد و از چيزى دريغ نكرد و آنها را بايد كشت و اتش زد و يا با ماشين زير گرفت ٠ مرگ و ننگ بر تك تك جانيان اسلامى درون ايران ٠

نوشته شده در تاريخ هشتم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 16:33:38 توسط کامران
آقایان سحابی، قاسمی نژادريال سیمیاری، بهزاد کریمی، جمشید طاهری پور، و سایت کلمه، جرس، نوروز، پیک نت، جبهه مشارکت و دیگر عاشقان رژیم اسلامی، خوب این عکس را نگاه کنید تا شاید یک ذره شرم در شما پیدا شود و وجدان نداشته انسانی در شما ظهور کند تا مزدم را بخاطر دفاع از خود سرزنش نکرده و علیه مردم فحاشی نکنید. باور کنید که این مردم مانند شما بره وار حرکت نمیکنند و مقلد هیچ بی شرفی بنام آیت الله نیستند. تنها یک انسان هستند و از حیثت انسانی خود در برابر لشگریان خونحوار اسلامی دفاع میکنند

No comments:

Post a Comment