Saturday, November 21, 2009

فیلم : موج جدید بازداشتها در آستانه 16آذر


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 12:16:32 توسط آرش
نکته ای که به نظر من ار تحلیلها به دور مانده، مقایسه بازداشت پیش از 16 آذر در امروز و دیروز، زمان شاه، است. در آن زمان هم تاکتیکهای مشابهی صورت می گرفت، البته بیشتر به اینگونه بوده است که پیش از 16 آذر یک برنامه ای ترتیب می دادند که دانشجوییان اعتراض کنند و بعد حداقل به آن بهانه تعدادی را دستگیر و 16 آذر دانشگاهها را تعطیل می کردند.

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 09:58:30 توسط saeed
به نظر من وقتشه مبارزه شکلهای جدیدی بگیره تظاهرات فقط کافی نیست بهتره نزدیک خونه پاسدارا علمیه بزنند باشون بر خورد کنند تحریم کنند به استادیوم فوتبال نراند كه فرزین تحریم بشه با هواپیما ی ایران هما پرواز نکنند ... تظاهرات تنها کافی نیست

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 09:55:01 توسط بسیجی تشنه لب
این رژیم دیکتاتوری دیگه مثل جنازه ای میمونه که به عصا تکیه زده باشه.پیروزی نزدیک است. ما بیشماریم!

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 09:15:56 توسط Morad 1349
در محيطهاي خفقان آوري مثل رژيم جمهوري اسلامي وجود حتى كمى فضاى باز سياسى حكم مرگ و نابودى اين رژيم را دارد . زير بناي اين رژيم بر مبناى استحمار ( فريب) - استبداد ( نيرو هاى مسلح آن) و استثمار ( چپاول طبقه كارگر ) پايه گذارى شده . بنابر اين اين رژيم تحمل كوچكترين انتقاد يا اعتراض را ندارد . اين رژيم براى ادامه حيات خود مجبور است كه بكشد و شكنجه كند . و قدرتهاى خارجى به سركردگى آمريكا با وجود جنگ زرگرى كه سى سال است با اين رژيم دارند ولى در واقع حاميان و تقويت كننده اين رژيم ميباشند . همگى ديديم كه چطور هيلارى كلينتون انتخاب مجدد احمدى نژاد را به او تبريك گفت !! سردمداران رژيم جمهورى اسلامى از جمله خامنه اى احمدى نژاد رفسنجانى عسگر اولادى و ...... و جناهاى مختلف تشكيل دهنده آن مانند دلالانى هستند كه مشغول فروش وطن به امپرياليسم جهانى به سركردگى آمريكا ميباشند . بنابراين اين مزدوران براى ادامه و استمرار دريافت حق دلالى خود بايد هم مردم معترض ايران را به خاك و خون بكشند .خجسته باد 16 آذر .

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 08:22:24 توسط زهرا از تهران
١٦ آذر فرياد مرگ بر خامنه اى و مرگ بر ولايت فقيه را فراموش نكنيم تمام بدبختيها ى مردم ما از اسلام و ولايت فقيه است

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 08:21:32 توسط Morad 1349
در محيطهاي خفقان آوري مثل رژيم جمهوري اسلامي وجود حتى كمى فضاى باز سياسى حكم مرگ و نابودى اين رژيم را دارد . زير بناي اين رژيم بر مبناى استحمار ( فريب) - استبداد ( نيرو هاى مسلح آن) و استثمار ( چپاول طبقه كارگر ) پايه گذارى شده . بنابر اين اين رژيم تحمل كوچكترين انتقاد يا اعتراض را ندارد . اين رژيم براى ادامه حيات خود مجبور است كه بكشد و شكنجه كند . و قدرتهاى خارجى به سركردگى آمريكا با وجود جنگ زرگرى كه سى سال است با اين رژيم دارند ولى در واقع حاميان و تقويت كننده اين رژيم ميباشند . همگى ديديم كه چطور هيلارى كلينتون انتخاب مجدد احمدى نژاد را به او تبريك گفت !! سردمداران رژيم جمهورى اسلامى از جمله خامنه اى احمدى نژاد و رفسنجانى و عسگر اولادى و ...... و جناهاى مختلف تشكيل دهنده آن مانند دلالانى هستند كه مشغول فروش وطن به امپرياليسم جهانى به سركردگى آمريكا ميباشند . بنابراين اين مزدوران براى ادامه و استمرار دريافت حق دلالى خود بايد هم مردم معترض ايران را به خاك و خون بكشند . خجسته باد 16 آذر .

نوشته شده در تاريخ سی ام آبان ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم نوامبر ۲۰۰۹ ، 07:40:00 توسط سلماز از تبريز
دانشجويان فرزندان و آينده سازان كشورمان هستند تنهايشان نگذاريم روز ١٦ آذر با تمام توان به حمايت از دانشجويان به خيابانها بريزيم مرگ بر خامنه اي و حكومت اسلامى

No comments:

Post a Comment