Tuesday, May 28, 2019

همسر محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، به قتل رسید نجفی تحت فشارهای قوه قضائیه و اطلاعات سپاه استعفاء کرده بود سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از قتل میترا استاد (میترا نجفی)، همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، خبر داد. قاضی محمد شهریاری در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: «بر اساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت‌آباد [تهران] به قتل رسیده‌ است.» شهریاری گفت: این زن جوان بر اثر اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است. محمدعلی نجفی پیش از این به گفته برخی از اعضای شورای شهر «تحت فشارهای بیرونی» از مقام خود به عنوان شهردار تهران استعفا کرده بود. ​در حالی که در همان زمان محمدعلی نجفی دلیل استعفای خود را «بیماری» ذکر کرد، تعدادی از اعضای شورای شهر تهران و فعالان سیاسی از جمله بهاره آروین و محمد نعیمی‌پور فشارهای قوه قضائیه و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و همچنین «تعویق» ملاقات شهردار و اعضای شورای شهر با رهبر جمهوری اسلامی را دلیل استعفای او دانسته‌اند. پس از انتشار خبر قتل میترا استاد (میترا نجفی)، خبرنگاران روزنامه اصلاح‌طلب انصاف نیوز، از تماس تلفنی قبلی میترا استاد با این روزنامه خبر دادند و نوشتند که او قصد داشته در همین روز (سه‌شنبه) با انصاف نیوز مصاحبه کند

همسر محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، به قتل رسید
نجفی تحت فشارهای قوه قضائیه و اطلاعات سپاه استعفاء کرده بود
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از قتل میترا استاد (میترا نجفی)، همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، خبر داد.
قاضی محمد شهریاری در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: «بر اساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت‌آباد [تهران] به قتل رسیده‌ است.»
شهریاری گفت: این زن جوان بر اثر اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.
محمدعلی نجفی پیش از این به گفته برخی از اعضای شورای شهر «تحت فشارهای بیرونی» از مقام خود به عنوان شهردار تهران استعفا کرده بود.
​در حالی که در همان زمان محمدعلی نجفی دلیل استعفای خود را «بیماری» ذکر کرد، تعدادی از اعضای شورای شهر تهران و فعالان سیاسی از جمله بهاره آروین و محمد نعیمی‌پور فشارهای قوه قضائیه و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و همچنین «تعویق» ملاقات شهردار و اعضای شورای شهر با رهبر جمهوری اسلامی را دلیل استعفای او دانسته‌اند.
پس از انتشار خبر قتل میترا استاد (میترا نجفی)، خبرنگاران روزنامه اصلاح‌طلب انصاف نیوز، از تماس تلفنی قبلی میترا استاد با این روزنامه خبر دادند و نوشتند که او قصد داشته در همین روز (سه‌شنبه) با انصاف نیوز مصاحبه کند.

No comments:

Post a Comment