Thursday, May 18, 2017

میرسلیم به نفع رئیسی از انتخابات کنار رفت مصطفی میرسلیم که تا آخرین ساعات اصرار بر ماندن در انتخابات داشت و در سفر مشهد هم ابراهیم رئیسی را همراهی کرد، پس از بیانیه‌ی حزب موتلفه‌ی اسلامی از انتخابات کنار رفت. حزب موتلفه‌ در بیانیه‌ی خود نوشته است: "اکنون که ارزشگرایان نظر دارند که وحدت جبهه متحد ملت با معرفی نامزد واحد، بیشتر جلوه نماید؛ براساس مشورت با بزرگان و علماء و باتشکر از شخص جناب آقای مهندس «سید مصطفی میرسلیم» از پذیرش نامزدی حزب و حضور فعال و مدبرانه در صحنه انتخابات اعلام می‌دارد که حزب موتلفه اسلامی با انصراف از نامزدی ایشان از آیت الله رئیسی، حمایت می‌کند و انشاالله در آینده از شخصیت ارزشمند جناب آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم استفاده مطلوب بعمل خواهد آمد." میرسلیم روز گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود طی مذاکراتی که با ابراهیم رئیسی داشته به این نتیجه رسیده‌اند که حضور او در انتخابات به نفع جبهه‌ی اصول‌گرایان خواهد بود. پیش از این محمدباقر قالیباف به نفع ابراهیم رئیسی و اسحاق جهانگیری به نفع حسن روحانی از انتخابات کناره‌گیری کرده بودند. انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۹ اردیبهشت بین سه گزینه‌ی باقی مانده یعنی حسن روحانی، ابراهیم رئیسی و مصطفی هاشمی طبا برگزار خواهد شد.


میرسلیم به نفع رئیسی از انتخابات کنار رفت
مصطفی میرسلیم که تا آخرین ساعات اصرار بر ماندن در انتخابات داشت و در سفر مشهد هم ابراهیم رئیسی را همراهی کرد، پس از بیانیه‌ی حزب موتلفه‌ی اسلامی از انتخابات کنار رفت.
حزب موتلفه‌ در بیانیه‌ی خود نوشته است: "اکنون که ارزشگرایان نظر دارند که وحدت جبهه متحد ملت با معرفی نامزد واحد، بیشتر جلوه نماید؛ براساس مشورت با بزرگان و علماء و باتشکر از شخص جناب آقای مهندس «سید مصطفی میرسلیم» از پذیرش نامزدی حزب و حضور فعال و مدبرانه در صحنه انتخابات اعلام می‌دارد که حزب موتلفه اسلامی با انصراف از نامزدی ایشان از آیت الله رئیسی، حمایت می‌کند و انشاالله در آینده از شخصیت ارزشمند جناب آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم استفاده مطلوب بعمل خواهد آمد." میرسلیم روز گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود طی مذاکراتی که با ابراهیم رئیسی داشته به این نتیجه رسیده‌اند که حضور او در انتخابات به نفع جبهه‌ی اصول‌گرایان خواهد بود. پیش از این محمدباقر قالیباف به نفع ابراهیم رئیسی و اسحاق جهانگیری به نفع حسن روحانی از انتخابات کناره‌گیری کرده بودند.
انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۹ اردیبهشت بین سه گزینه‌ی باقی مانده یعنی حسن روحانی، ابراهیم رئیسی و مصطفی هاشمی طبا برگزار خواهد شد.

No comments:

Post a Comment