Thursday, May 18, 2017

روزنامه‌ی ملیت ترکیه: قاتلان سعید کریمیان دستگیر شدند روزنامه‌ی ملیت چاپ ترکیه در خبری مدعی شده که قاتلان سعید کریمیان، مدیر شبکه‌ی ماهواره‌ای جم، در کشور صربستان دستگیر شده‌اند. این روزنامه اشاره‌ای به ملیت عاملان قتل کریمیان نکرده اما نوشته که آن‌ها پاسپورت تقلبی داشته‌اند و برای حکومت جمهوری اسلامی کار می‌کرده‌اند. سعید کریمیان چندی پیش در کشور ترکیه با شلیک ۲۷ گلوله به قتل رسید و هیچ گروهی به طور رسمی مسئولیت این ترور را به عهده نگرفت. برخی از فعالان سیاسی و روزنامه‌نگاران این ترور را حاصل هم‌کاری جمهوری اسلامی و حزب‌الله لبنان می‌دانند. کریمیان بارها از سوی مسئولان جمهوری اسلامی بابت برنامه‌های تلویزیونی‌اش مورد هجوم و هجمه قرار گرفته بود.

روزنامه‌ی ملیت ترکیه: قاتلان سعید کریمیان دستگیر شدند
روزنامه‌ی ملیت چاپ ترکیه در خبری مدعی شده که قاتلان سعید کریمیان، مدیر شبکه‌ی ماهواره‌ای جم، در کشور صربستان دستگیر شده‌اند.
این روزنامه اشاره‌ای به ملیت عاملان قتل کریمیان نکرده اما نوشته که آن‌ها پاسپورت تقلبی داشته‌اند و برای حکومت جمهوری اسلامی کار می‌کرده‌اند.
سعید کریمیان چندی پیش در کشور ترکیه با شلیک ۲۷ گلوله به قتل رسید و هیچ گروهی به طور رسمی مسئولیت این ترور را به عهده نگرفت. برخی از فعالان سیاسی و روزنامه‌نگاران این ترور را حاصل هم‌کاری جمهوری اسلامی و حزب‌الله لبنان می‌دانند. کریمیان بارها از سوی مسئولان جمهوری اسلامی بابت برنامه‌های تلویزیونی‌اش مورد هجوم و هجمه قرار گرفته بود.

No comments:

Post a Comment