Thursday, May 18, 2017

...........صدای "سالار عقیلی " در شهر مشهد طنین افکند! وطنم ای شکوه پا برجا, در دل التهاب دوران ها کشور روزهای دشوار, زخمی سربلند بحران ها ایستادی به جنگ رودررو, خنجراز پشت می زند دشمن گویی از ما و در نهان بر ما , وطنم پشت حیله را بشکن... امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه گردهمایی حامیان حسن روحانی - نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه تختی شهر مشهد و با حضور گروهی از هنرمندان حوزه‌های موسیقی و سینما برگزار شد...به گزارش " فرهنگ نو " هم چنان که قبلا پیش بینی کرده بودیم ...روحانی آخرین برگ برنده اش و محکم ترین مشت تبلیغاتی خودش را گذاشت برای روز آخر... اجرای زنده موسیقی با حضور خودش در مشهد... فتح قلب ها درخراسان ... در این مراسم "سالار عقیلی" خواننده - پیش از اجرای قطعه «وطنم» در سخنانی گفت: امیدوارم بتوانم این جا برای شما کنسرت بدهم...او هم چنین با اشاره به حضورش در وزرشگاه تختی مشهد، از جهان‌پهلوان تختی نیز یاد کرد...گفتنی است این کنسرت درحالی برگزارمی شودکه ورود و خرو ج خوانندگان وحتی و سایل وابزارآلات موسیقی به دستور امام جمعه مشهد به این شهرممنوع اعلام شده است .


...........صدای "سالار عقیلی " در شهر مشهد طنین افکند!
وطنم ای شکوه پا برجا, در دل التهاب دوران ها
کشور روزهای دشوار, زخمی سربلند بحران ها
ایستادی به جنگ رودررو, خنجراز پشت می زند دشمن
گویی از ما و در نهان بر ما ,
 وطنم پشت حیله را بشکن...
امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه گردهمایی حامیان حسن روحانی - نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه تختی شهر مشهد و با حضور گروهی از هنرمندان حوزه‌های موسیقی و سینما برگزار شد...به گزارش " فرهنگ نو " هم چنان که قبلا پیش بینی کرده بودیم ...روحانی آخرین برگ برنده اش و محکم ترین مشت تبلیغاتی خودش را گذاشت برای روز آخر... اجرای زنده موسیقی با حضور خودش در مشهد... فتح قلب ها درخراسان ...
 در این مراسم "سالار عقیلی" خواننده - پیش از اجرای قطعه «وطنم» در سخنانی گفت: امیدوارم بتوانم این جا برای شما کنسرت بدهم...او هم چنین با اشاره به حضورش در وزرشگاه تختی مشهد، از جهان‌پهلوان تختی نیز یاد کرد...گفتنی است این کنسرت درحالی برگزارمی شودکه ورود و خرو ج خوانندگان وحتی و سایل وابزارآلات موسیقی به دستور امام جمعه مشهد به این شهرممنوع اعلام شده است .

No comments:

Post a Comment