Saturday, October 1, 2011

خست وزیر اسبق انگلستان: تغییر رژیم در ایران امید به آینده را افزایش میدهد تونی بلر نخست وزیر اسبق انگلستان و نماینده سازمان ملل در مذاکرات صلح خاورمیانه در مصاحبه با تایمز لندن گفت: "تغییر رژیم در تهران برای من، بلافاصله احساس امید به آینده منطقه را به نحو قابل ملاحظه ای افزایش می‌دهد" کلیه روزنامه‌های بریتانیا این اظهارات را منتشر کردند و شبکه های تلویزیونی و رادیویی این کشور نیز بارها آن را در بخش‌های خبری خود منتشر ساختند. بلر در همین مصاحبه هشدار داد: "در صورت دست یافتن ایران به بمب اتمی، خاورمیانه بگونه ای وخیم، متزلزل خواهد شد. جمهوری اسلامی بی وقفه از گروه‌های ارتجاعی و تروریستی حمایت می‌کند. در عراق، مانند افغانستان، یکی از مشکلات اصلی ادامه مداخلات ایران است.


خست وزیر اسبق انگلستان:تغییر رژیم در ایران
امید به آینده را افزایش میدهد
 
 
 
 
تونی بلر نخست وزیر اسبق انگلستان و نماینده سازمان ملل در مذاکرات صلح خاورمیانه در مصاحبه با تایمز لندن گفت: "تغییر رژیم در تهران برای من، بلافاصله احساس امید به آینده منطقه را به نحو قابل ملاحظه ای افزایش می‌دهد"
کلیه روزنامه‌های بریتانیا این اظهارات را منتشر کردند و شبکه های تلویزیونی و رادیویی این کشور نیز بارها آن را در بخش‌های خبری خود منتشر ساختند.
بلر در همین مصاحبه هشدار داد: "در صورت دست یافتن ایران به بمب اتمی، خاورمیانه بگونه ای وخیم، متزلزل خواهد شد. جمهوری اسلامی بی وقفه از گروه‌های ارتجاعی و تروریستی حمایت می‌کند. در عراق، مانند افغانستان، یکی از مشکلات اصلی ادامه مداخلات ایران است.

No comments:

Post a Comment