Sunday, May 21, 2017

ما "حزب‌اللهی"ها "خر" و اسگول" نظام هستیم! حسین قدیانی، از نویسندگان روزنامه وطن امروز و از افراد نزدیک به مصباح یزدی، در متنی که در صفحه‌ی اینستاگرام‌اش منتشر کرده ضمن "انتصابی" خواندن حسن روحانی، خودش و دیگر "نیروی انقلابی" و "حزب‌اللهی" را "خر" و " اسگول" نظام معرفی کرده است. قدیانی در بخشی از متن‌اش نوشته است: "مگر مرض دارید انتخابات برگزار می‌کنید؟! و احساسات پابرهنه‌ها را جریحه‌دار می‌کنید؟! والله پابرهنه‌ها، به خصوص از نوع انقلابی و حزب‌اللهی آن، آنقدر خر نظام هستند که حتی با انتصاب هم، به روحانی بگویند؛ رئیس‌جمهور قانونی! ما برای همیشه، اسگل نظام مقدس جمهوری اسلامی باقی بمانیم! در صف رأی بیاستیم اما حق رأی نداشته باشیم! شهدای مدافع حرم، یعنی بادیگاردهای امنیت نجومی‌بگیران! من این را تازه فهمیدم!" قدیانی در نوشته‌اش از "رهبری"، "شورای نگهبان"، "سپاه" و "قوه‌ی قضاییه" بابت برخورد نکردن با "حسن روحانی" انتقاد کرده است.


ما "حزب‌اللهی"ها "خر" و اسگول" نظام هستیم!
حسین قدیانی، از نویسندگان روزنامه وطن امروز و از افراد نزدیک به مصباح یزدی، در متنی که در صفحه‌ی اینستاگرام‌اش منتشر کرده ضمن "انتصابی" خواندن حسن روحانی، خودش و دیگر "نیروی انقلابی" و "حزب‌اللهی" را "خر" و " اسگول" نظام معرفی کرده است.
قدیانی در بخشی از متن‌اش نوشته است: "مگر مرض دارید انتخابات برگزار می‌کنید؟! و احساسات پابرهنه‌ها را جریحه‌دار می‌کنید؟! والله پابرهنه‌ها، به خصوص از نوع انقلابی و حزب‌اللهی آن، آنقدر خر نظام هستند که حتی با انتصاب هم، به روحانی بگویند؛ رئیس‌جمهور قانونی! ما برای همیشه، اسگل نظام مقدس جمهوری اسلامی باقی بمانیم! در صف رأی بیاستیم اما حق رأی نداشته باشیم! شهدای مدافع حرم، یعنی بادیگاردهای امنیت نجومی‌بگیران! من این را تازه فهمیدم!"
قدیانی در نوشته‌اش از "رهبری"، "شورای نگهبان"، "سپاه" و "قوه‌ی قضاییه" بابت برخورد نکردن با "حسن روحانی" انتقاد کرده است.

No comments:

Post a Comment