Sunday, May 21, 2017

ترامپ در عربستان: بزرگ‌ترین قربانیان جمهوری اسلامی مردم ایران هستند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نشستی که با حضور ده‌ها کشورمسلمان در ریاض برگزار شده با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در گسترش تروریسم، گفت: "همه باید در جهت منزوی کردن جمهوری اسلامی عمل کنیم." ترامپ در بخش دیگری از سخنانش گفت: "جمهوری اسلامی مسئول بی ثباتی درمنطقه هست. این حکومت به تروریست‌ها آموزش می‌دهد. برای دهه‌ها است که جمهوری اسلامی آتش جنگ‌های فرقه‌ای را شعله ور کرده است. این حکومت خواستار نابودی اسرائیل است. جمهوری اسلامی خاورمیانه را بی‌ثبات کرده است. در سوریه شاهد آن هستیم. بزرگ‌ترین قربانیان رژیم جمهوری اسلامی، مردم ایران هستند. مردم ایران به خاطر حمایت رژیم جمهوری اسلامی از افراط گرایی دچار زحمت شده‌اند. همه باید کمک کنند تا جمهوری اسلامی منزوی شود." پیش از سخنان ترامپ، پادشاه عربستان هم در صحبت‌های‌اش به جمهوری اسلامی اشاره کرد و این حکومت را "طلایه‌دار گسترش تروریسم در جهان" خواند.

ترامپ در عربستان: بزرگ‌ترین قربانیان جمهوری اسلامی مردم ایران هستند
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نشستی که با حضور ده‌ها کشورمسلمان در ریاض برگزار شده با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در گسترش تروریسم، گفت: "همه باید در جهت منزوی کردن جمهوری اسلامی عمل کنیم."
ترامپ در بخش دیگری از سخنانش گفت: "جمهوری اسلامی مسئول بی ثباتی درمنطقه هست. این حکومت به تروریست‌ها آموزش می‌دهد. برای دهه‌ها است که جمهوری اسلامی آتش جنگ‌های فرقه‌ای را شعله ور کرده است. این حکومت خواستار نابودی اسرائیل است. جمهوری اسلامی خاورمیانه را بی‌ثبات کرده است. در سوریه شاهد آن هستیم. بزرگ‌ترین قربانیان رژیم جمهوری اسلامی، مردم ایران هستند. مردم ایران به خاطر حمایت رژیم جمهوری اسلامی از افراط گرایی دچار زحمت شده‌اند. همه باید کمک کنند تا جمهوری اسلامی منزوی شود."
پیش از سخنان ترامپ، پادشاه عربستان هم در صحبت‌های‌اش به جمهوری اسلامی اشاره کرد و این حکومت را "طلایه‌دار گسترش تروریسم در جهان" خواند.

No comments:

Post a Comment