Sunday, May 21, 2017

خواسته‌ی دو بازیگر سینمای ایران از حسن روحانی و مسئولان جمهوری اسلامی رضا کیانیان و فاطمه معتمدآریا، بازیگران سینما و تئاتر، در دو موضع‌گیری جداگانه از حسن روحانی و دیگر مسئولان جمهوری اسلامی خواسته‌اند حق و حقوق ملت را نادیده نگیرند. فاطمه معتمدآریا که در هفتادمین جشنواره فیلم کن حضور دارد با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: "چنین روزی برای ما سرنوشت ساز بود و اتفاقی که افتاده استثنایی بود. به همین دلیل از مسئولان خواهش می‌کنم که حق و حقوق ملت را نادیده نگیرند و برای اتفاقی که به دست مردم رخ داده ارزش قائل باشند. سرنوشت ما می‌توانست چیز دیگری باشد اگر مردم قبول نمی‌کردند که رای دهند، اگر مردم از حق خود می‌گذشتند و اگر مردم قبول می‌کردند که رای خود را بفروشند پس امیدوارم بعد از این حواس‌تان به حق و حقوق مردم باشد." رضا کیانیان هم با بیان این‌که "ما مطربان آماده به خدمت وزارت نیستند" گفته است: "از این لحظه به بعد همه ما پرسشگریم!" رضا کیانیان از وزیر فرهنگ و ارشاد دولت حسن روحانی خواسته بابت توهین به هنرمندان از این قشر عذرخواهی بکند. وزیر ارشاد در واکنش به دیدار تتلو و ابراهیم رئیسی گفته بود: "اگر اطراف‌تان هنرمند نیست، من چند هنرمند برای‌تان بفرستم."

خواسته‌ی دو بازیگر سینمای ایران از حسن روحانی و مسئولان جمهوری اسلامی
رضا کیانیان و فاطمه معتمدآریا، بازیگران سینما و تئاتر، در دو موضع‌گیری جداگانه از حسن روحانی و دیگر مسئولان جمهوری اسلامی خواسته‌اند حق و حقوق ملت را نادیده نگیرند.
فاطمه معتمدآریا که در هفتادمین جشنواره فیلم کن حضور دارد با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: "چنین روزی برای ما سرنوشت ساز بود و اتفاقی که افتاده استثنایی بود. به همین دلیل از مسئولان خواهش می‌کنم که حق و حقوق ملت را نادیده نگیرند و برای اتفاقی که به دست مردم رخ داده ارزش قائل باشند. سرنوشت ما می‌توانست چیز دیگری باشد اگر مردم قبول نمی‌کردند که رای دهند، اگر مردم از حق خود می‌گذشتند و اگر مردم قبول می‌کردند که رای خود را بفروشند پس امیدوارم بعد از این حواس‌تان به حق و حقوق مردم باشد."
رضا کیانیان هم با بیان این‌که "ما مطربان آماده به خدمت وزارت نیستند" گفته است: "از این لحظه به بعد همه ما پرسشگریم!" رضا کیانیان از وزیر فرهنگ و ارشاد دولت حسن روحانی خواسته بابت توهین به هنرمندان از این قشر عذرخواهی بکند. وزیر ارشاد در واکنش به دیدار تتلو و ابراهیم رئیسی گفته بود: "اگر اطراف‌تان هنرمند نیست، من چند هنرمند برای‌تان بفرستم."

No comments:

Post a Comment