Thursday, January 28, 2010

فیلم : گفتگو با نسرین ستوده درباره پرونده آرش رحمانی پور

اين مصاحبه قبل از اعدام جانباخته آرش رحمانی پور صورت گرفته است


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:35:37 توسط cyrus
مرگ بر رژیم جمهوری ادمکش اسلامی با هر جناح و دسته. دوستان ما ۶ میلیون تبعیدی در خارج هستیم نباید منتظر مردم در داخل باشیم که ایا ۲۲ بهمن به خیابانها می ایند یا نه ! ما میتوانیم بجای رفتن به کنسرت عوامل رژیم نظیر کنسرت ناظری مزدوروپسرش در نیویورک که سه هزار نفرضد ایرانی بی خیال با بلیط های بالا دران شرکت کردند خودمان در شهرهای بزرگ دنیا و در جلو جاسوسخانه های رژیم تظاهرات چند هزارنفره تشکیل دهیم و این جاسو سخانه ها را تصرف کنیم انگاهست که مردم داخل به خیابانها خواهند ریخت و در پایان با یک مبارزه مسلحانه ملا علی و رژیمش و با تمام جناح ها و سبزالهی ها به مستراح تاریخ خواهیم ریخت .مرگ بر خامنه ای

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:35:25 توسط رنگین , محاربان جهان متحدشوید.
این جوان از زوی سادگی یا بخاطر فریبی که خورد آنهم چون پدرش واسطه شد تا او به جرم نکرده اعتراف کند, اعدام شد. بیاییم از تک تک این حوادث درس مبارزه را یاد بگیریم. بیاییم با نرفتن به مسجد, نپرداختن صدقه, نذر نکردن به امامزاده ها کیسه گدایی آنها را به ورشکستگی بکشانیم. اینها این پولها را به لبنان میفرستند یا برای حماس و بقیه تروریستهای عراق. شما ای مردم اگر هر کدام از شما یک قدم کوچک بردارید مطمئن باشید که این کار شما باعث نجات جان یک جوان خواهد شد.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:28:09 توسط HR
What is the fucking human rights doing . There are 1000 s fo reasons against Islamic Republick of Iran but the human rights is sitting silent ??????!

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:39:23 توسط Hamishe Neda
عجب ملتی هستیم که عاشقانه مرا به قتلگاه میبرند و ما به بازی فوتبال هم میرویم !!!بیاید حداقل فوتبال را تحریم کنیم

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:37:49 توسط رنگین , محاربان جهان متحدشوید.
آهای مردم, از ماست که بر ماست. در مساجد گول دروغهای آنها را میخوریم و برایشان غش میکنیم. فرزندانمان نان شب ندارند اما ما سماور و ظرف برای مسجد میخریم و پولهایمان را به این رهبران تروریستها میدهیم. (آیا میدانید پدر اسامه بن لادن متولی مکه میباشد؟؟) وقتیکه فرمان لو دادن بچه هایمان را میدهند با آنها همکاری میکنیم(دهه 1360 تعدادی از زندانیان را خانواده آنها لو داده بودند. ) وقتیکه دخترانمان را اعدام میکنند و شب قبل از اعدام به آنها تجاوز میکنند و روز بعد با یک شاخه نبات و یک عداد قرآن به عنوان داماد یک شبه زنگ خانه مان را میزنند, به جای افشاء این جنایات, آن را تقدیر الهی می بینیم و این همه جنایات را پنهان میکنیم. سال 1367 همه دخترانی که ازدواج نکرده بودند را تجاوز کردند اما خانواده ها دوست نداشتند این مسئله عمومی شود. اگر آنموقع جلوی این کارها گرفته میشد امروز ما با چنین کفتارهایی سر و کار نداشتیم. حالا میبنید چطور پدر آرش رحمانی پور را مقابل پسر قرار دادند؟ این پدر بیچاره گول این جانیان را خورد. جواب به این رژیم همیشه باید نه باشد.

No comments:

Post a Comment