Monday, October 3, 2011

هیات خرید البسه مارک دار زنانه این عکس از هیات خانوادگی ایرانی در سفر احمدی نژاد به نیویورک منتشر شده است. عکس ها را رقبا و زاویه پیدا کردگان با احمدی نژاد منتشر کرده اند و بند کرده اند به این که زن مشائی در میان آنهاست، پس مشائی هم بوده و از این نوع آدرس های غلط. این که برخی خانم های مقامات نیز بروند به مجامع بین المللی و کمی چشم و گوششان با اوضاع جهان و مردمان دیگر جهان آشنا شود نه تنها عیب نیست، بلکه حسن هم هست و باید تشویق کرد. اما نه این که فک و فامیل برای خرید از مغازه های فروش البسه گرانقیمت و مارک دار زناله، با هواپیمای اختصاصی بروند و در هتل اختصاصی هم ساکن شوند. ای کاش بروند به جلسات زنان، بروند به کنگره احزاب کشورهای جهان و... اما نه برای خرید لباس زیر مارک دار! پسر و عروس احمدی نژاد و همسر اسفندیار رحیم مشائی، همسر و فرزند حمید بقایی معاون احمدی نژاد، و همسر وزیر امورخارجه "صالحی" هم در همین هیات بوده اند. زبان دان این جمع همسرصالحی بوده و مترجم بقیه برای خرید از مغازه های گرانقیمت نیویورک!


هیات خرید البسه مارک دار زنانه
این عکس از هیات خانوادگی ایرانی در سفر احمدی نژاد به نیویورک منتشر شده است. عکس ها را رقبا و زاویه پیدا کردگان با احمدی نژاد منتشر کرده اند و بند کرده اند به این که زن مشائی در میان آنهاست، پس مشائی هم بوده و از این نوع آدرس های غلط.
این که برخی خانم های مقامات نیز بروند به مجامع بین المللی و کمی چشم و گوششان با اوضاع جهان و مردمان دیگر جهان آشنا شود نه تنها عیب نیست، بلکه حسن هم هست و باید تشویق کرد. اما نه این که فک و فامیل برای خرید از مغازه های فروش البسه گرانقیمت و مارک دار زناله، با هواپیمای اختصاصی بروند و در هتل اختصاصی هم ساکن شوند.
ای کاش بروند به جلسات زنان، بروند به کنگره احزاب کشورهای جهان و... اما نه برای خرید لباس زیر مارک دار!
پسر و عروس احمدی نژاد و همسر اسفندیار رحیم مشائی، همسر و فرزند حمید بقایی معاون احمدی نژاد، و همسر وزیر امورخارجه "صالحی" هم در همین هیات بوده اند. زبان دان این جمع همسرصالحی بوده و مترجم بقیه برای خرید از مغازه های گرانقیمت نیویورک!

No comments:

Post a Comment