Tuesday, October 4, 2011

چاپلوسان تائید می کنند و منتقدان نگران نتیجه آنها سخنرانی های خامنه ای دردسری تازه، در ج. اسلامی بر شمار سخنان و تفسیرهای نسنجیده رهبر جمهوری اسلامی روز به روز افزوده می شود. چنان که حتی خبرگزاری های حکومتی نیز بخش هائی از این سخنان و نظرات را حذف می کنند. از جمله در جریان انتشار سخنرانی روز گذشته وی در جمع کارگزاران حج و درباره اختلاس 3 میلیارد دلاری، خبرگزاری فارس و خبرگزاری مهر، دقایقی پس از انتشار این سخنرانی آن را حذف کردند و پس از مدتی نسخه دیگری از آن را منتشر کردند که بخش هائی از نسخه اول در آن نبود. هر اندازه که وی منزوی تر می شود و نظراتی که میدهد غلط از آب در می آید و یا کسانی که برگمار می کند تو زردتر از آب در می آیند، او پریشان حال تر شده و در سخنرانی بعدی نسنجیده تر سخن گفته و دسته گل تازه ای به آب میدهد. بادی که چاپلوسان زیر پوست او کرده و رهبر جهان اسلام لقبش داده اند، و زیر پرچم همین چاپلوسی مشغول جاسوسی و غارت کشورند، وی را به مرزهای جنون خود بزرگ بینی و وحشت از پایان راهی که طی کرده نزدیک تر می کند. پس از تفسیری که وی در باره رویدادهای لیبی در سفر 5 ماه پیش خود به مشهد ارائه داد و سپس آن را تصحیح کرده و عملا از حمله ناتو به لیبی حمایت کرد، و همچنین، پس از سخنانی که درباره حوادث سوریه و محکوم کردن جنبش مردم ایراد کرد و اکنون سکوت را به ابراز نظر ترجیح میدهد، سه روز پیش نیز در باره طرح تاسیس کشور فلسطین و درخواست فلسطینی ها از سازمان ملل برای تائید آن، طی سخنانی در پنجمین کنفرانسی که تحت نام حمایت از انتفاضه فلسطین ایراد کرد گفت: "طرح پذیرش دولت فلسطین و به عضویت درآمدن آن در سازمان ملل، چیزی جز تن دادن به خواسته صهیونیست ها... نیست." این دخالت مستقیم و خودسرانه در امور داخلی فلسطینی ها که همسو با نظر نخست وزیر اسرائیل از آب در آمد، درحالی بیان شد که نخست وزیر اسرائیل در سازمان ملل بشدت با طرح پیشنهادی محمود عباس رئیس دولت خودگردان فلسطین مخالفت کرد. آن نظر علی خامنه ای و این مخالفت نخست وزیر اسرائیل هر دو از یک جنس از آب درآمدند، بویژه که اگر صهیونیست ها موافق تشکیل کشور مستقل فلسطین هستند، پس چرا نخست وزیر اسرائیل در سازمان ملل با آن مخالفت کرد؟ بخش دیگری از سخنان خامنه ای پاک کردن اسرائیل از صفحه منطقه خاورمیانه بود که نخست وزیر اسرائیل بلافاصله آن را روی هوا قاپیده و بعنوان سند دشمنی با اسرائیل و ضرورت عقب ننشستن اسرائیل در برابر فلسطینی ها مطرح کرد.


چاپلوسان تائید می کنند و منتقدان نگران نتیجه آنهاسخنرانی های خامنه ای
دردسری تازه، در ج. اسلامی
 
 
 
 
بر شمار سخنان و تفسیرهای نسنجیده رهبر جمهوری اسلامی روز به روز افزوده می شود. چنان که حتی خبرگزاری های حکومتی نیز بخش هائی از این سخنان و نظرات را حذف می کنند. از جمله در جریان انتشار سخنرانی روز گذشته وی در جمع کارگزاران حج و درباره اختلاس 3 میلیارد دلاری، خبرگزاری فارس و خبرگزاری مهر، دقایقی پس از انتشار این سخنرانی آن را حذف کردند و پس از مدتی نسخه دیگری از آن را منتشر کردند که بخش هائی از نسخه اول در آن نبود.
هر اندازه که وی منزوی تر می شود و نظراتی که میدهد غلط از آب در می آید و یا کسانی که برگمار می کند تو زردتر از آب در می آیند، او پریشان حال تر شده و در سخنرانی بعدی نسنجیده تر سخن گفته و دسته گل تازه ای به آب میدهد. بادی که چاپلوسان زیر پوست او کرده و رهبر جهان اسلام لقبش داده اند، و زیر پرچم همین چاپلوسی مشغول جاسوسی و غارت کشورند، وی را به مرزهای جنون خود بزرگ بینی و وحشت از پایان راهی که طی کرده نزدیک تر می کند.
پس از تفسیری که وی در باره رویدادهای لیبی در سفر 5 ماه پیش خود به مشهد ارائه داد و سپس آن را تصحیح کرده و عملا از حمله ناتو به لیبی حمایت کرد، و همچنین، پس از سخنانی که درباره حوادث سوریه و محکوم کردن جنبش مردم ایراد کرد و اکنون سکوت را به ابراز نظر ترجیح میدهد، سه روز پیش نیز در باره طرح تاسیس کشور فلسطین و درخواست فلسطینی ها از سازمان ملل برای تائید آن، طی سخنانی در پنجمین کنفرانسی که تحت نام حمایت از انتفاضه فلسطین ایراد کرد گفت:
"طرح پذیرش دولت فلسطین و به عضویت درآمدن آن در سازمان ملل، چیزی جز تن دادن به خواسته صهیونیست ها... نیست."
این دخالت مستقیم و خودسرانه در امور داخلی فلسطینی ها که همسو با نظر نخست وزیر اسرائیل از آب در آمد، درحالی بیان شد که نخست وزیر اسرائیل در سازمان ملل بشدت با طرح پیشنهادی  محمود عباس رئیس دولت خودگردان فلسطین مخالفت کرد.
آن نظر علی خامنه ای و این مخالفت نخست وزیر اسرائیل هر دو از یک جنس از آب درآمدند، بویژه که اگر صهیونیست ها موافق تشکیل کشور مستقل فلسطین هستند، پس چرا نخست وزیر اسرائیل در سازمان ملل با آن مخالفت کرد؟
بخش دیگری از سخنان خامنه ای پاک کردن اسرائیل از صفحه منطقه خاورمیانه بود که نخست وزیر اسرائیل بلافاصله آن را روی هوا قاپیده و بعنوان سند دشمنی با اسرائیل و ضرورت عقب ننشستن اسرائیل در برابر فلسطینی ها مطرح کرد.

No comments:

Post a Comment