Monday, October 3, 2011

میثاق دزدها با رهبری! خبرگزاری مهر که آن را سخنگوی شهردار تهران سردار " قالیباف" میدانند، پس از حضور علینقی (محمد) جهرمی در نماز جمعه تهران و درکنار احمد جنتی دبیر شورای نگبهان، سه نامه مربوط به اختلاس 3 میلیارد دلاری را منتشر کرده که در آنها ردپای بانک صادرات و شخص جهرمی آشکار است. این نامه‌ها به امضای جهرمی مدیرعامل بانک صادرات رسیده است. جهرمی معاون سابق شورای نگهبان و مشاور اقتصادی جنتی است که از نزدیکان شخص رهبر جمهوری اسلامی نیز محسوب می شود.همزمان با پخش و انتشار این نامه ها، عکسی از "خاوری" مدیرعامل فراری بانک ملی منتشر شده که همراه دار و دسته اش در راهپیمائی میثاق با رهبری شرکت کرده است. این همان راهپیمائی است که 22 بهمن برگزار شد و 25 بهمن موسوی و کروبی را بدلیل فراخواندن مردم به راهپیمائی مستقل از حکومت حبس خانگی کردند. جزئیات این "تجلی بصیرت" را به نقل از سایت بانک ملی، در اینجا بخوانید.


میثاق دزدها با رهبری!
خبرگزاری مهر که آن را سخنگوی شهردار تهران سردار " قالیباف" میدانند، پس از حضور علینقی (محمد) جهرمی در نماز جمعه تهران و درکنار احمد جنتی دبیر شورای نگبهان، سه نامه مربوط به اختلاس 3 میلیارد دلاری را منتشر کرده که در آنها ردپای بانک صادرات و شخص جهرمی آشکار است.
این نامه‌ها به امضای  جهرمی مدیرعامل بانک صادرات رسیده است. جهرمی معاون سابق شورای نگهبان و مشاور اقتصادی جنتی است که از نزدیکان شخص رهبر جمهوری اسلامی نیز محسوب می شود.همزمان با پخش و انتشار این نامه ها، عکسی از "خاوری" مدیرعامل فراری بانک ملی منتشر شده
 که همراه دار و دسته اش در راهپیمائی میثاق با رهبری شرکت کرده است. این همان راهپیمائی است که 22 بهمن برگزار شد و 25 بهمن موسوی و کروبی را بدلیل فراخواندن مردم به راهپیمائی مستقل از حکومت حبس خانگی کردند. جزئیات این "تجلی بصیرت" را به نقل از سایت بانک ملی، در اینجا بخوانید.

No comments:

Post a Comment