Monday, October 3, 2011

خامنه ای، رهبر رژیم خونخواری که ایران را به خرابه تبدیل کرده و فساد در آن بیداد میکند در مورد اختلاس حرف زد! : رسانه ها با پرهیز از جنجال اجازه دهند مسوولین وظیفه شان را انجام دهند! صبح امروز كارگزاران فرهنگی و اجرایی حج با خامنه ای دیدار كردند و وی بخشی از سخنان خود را به اختلاس عظیم اختصاص داد. به گزارش خبرنگار «آینده»، در این دیدار خامنه ای درباره پرونده اخیر تخلف بزرگ اقتصادی با بیان این كه این فساد اقتصادی دل مردم را شكست، تاكید كردند: به مفسد نباید ترحم كرد و مردم بدانند دست های خائن به توفیق الهی قطع می شود. وی اضافه کرد: اگر به توصیه های چند سال پیش در مبارزه با فساد اقتصادی عمل می شد، فساد بانكی اخیر پیش نمی آمد. خامنه ای گفت : رسانه ها با پرهیز از جنجال اجازه دهند مسوولین وظیفه شان را در مقابله با این فساد انجام دهند و مسوولان قضایی هم كه پیگیر بحث مبارزه با این فساد هستند، كارشان را اطلاع رسانی كنند.

خامنه ای، رهبر رژیم خونخواری که ایران را به خرابه تبدیل کرده و فساد در آن بیداد میکند در مورد اختلاس حرف زد! : رسانه ها با پرهیز از جنجال اجازه دهند مسوولین وظیفه شان را انجام دهند!

صبح امروز كارگزاران فرهنگی و اجرایی حج با خامنه ای دیدار كردند و وی بخشی از سخنان خود را به اختلاس عظیم اختصاص داد.
به گزارش خبرنگار «آینده»، در این دیدار خامنه ای  درباره پرونده اخیر تخلف بزرگ اقتصادی با بیان این كه این فساد اقتصادی دل مردم را شكست، تاكید كردند: به مفسد نباید ترحم كرد و مردم بدانند دست های خائن به توفیق الهی قطع می شود.
وی اضافه کرد: اگر به توصیه های چند سال پیش در مبارزه با فساد اقتصادی عمل می شد، فساد بانكی اخیر پیش نمی آمد.
خامنه ای گفت : رسانه ها با پرهیز از جنجال اجازه دهند مسوولین وظیفه شان را در مقابله با این فساد انجام دهند و مسوولان قضایی هم كه پیگیر بحث مبارزه با این فساد هستند، كارشان را اطلاع رسانی كنند.

No comments:

Post a Comment