Friday, May 14, 2010

امام جمعه تهران : زنان بد حجاب را با اتوبوس به قم میاورند تا قبح حجاب براي مردم از بين برود/ دنياي غرب كه مامورين ابليس هستند رضاشاه را مامور كشف حجاب

ايلنا:امام جمعه موقت تهران معتقد است برخي بانوان و دختران كه يقين داريم معتقد هم هستند تحت عنوان آزادي، بدحجاب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ايلنا،حجت‌الاسلام كاظم صديقي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران ضمن تسليت سالروز شهادت حضرت زهرا با اشاره به اجلاس گروه 15 اظهار داشت: اين اجلاس 19 عضو دارد اما از آنجايي كه شروعش با 15 گروه عضو بوده است، گروه 15 نام گرفته است و اين اجلاس در شرايطي در ايران محقق مي‌شود كه حداقل هشت رئيس‌جمهور و همچنين مقامات رده‌بالا از جمله وزراي امور خارجه تا معاونت‌ها مهمان كشور ما خواهند بود كه اين نشان‌دهنده موقعيت ممتاز ايران در جهان است.

وي در ادامه با اشاره به موضوع حجاب، عفاف و متانت خاطر نشان كرد: بانوان عاشق حضرت زهرا ، رسول خدا و اولياي دين اين حركت‌هاي خارج از چارچوب شرع و بي‌اعتنايي به قوانين كشور را مصيبت مي‌داند و در حال حاضر بسياري از بانوان فرهيخته به ما پيام مي‌دهند كه در برابر اين حوادث چه كنيم و اين بانوان آمادگي برپايي راهپيمايي و اعتراضات را نيز دارند.

صديقي حضرت زهرا را قرباني ارزش‌هاي ديني و الگوي انسان كامل توصيف كرد و اظهار داشت: جنگي نرم در حال حاضر شروع شده و برخي به آن توجهي ندارند و بدحجابي و بي‌حجابي را آزادي مي‌دانند و اين در حالي است كه هيچ‌كس آزادي مطلق نداشته و حتي مغول‌ها نيز براي خود چارچوب‌هايي داشته‌اند.
امام جمعه موقت تهران مبارزه با حجاب و كشف حجاب را پديده‌اي تازه ندانست و گفت: دنياي غرب كه مامورين ابليس هستند رضاشاه را مامور كشف حجاب كردند.

وي ادامه داد: در حال حاضر نيز طبق گزارشاتي كه از افراد دستگير شده در شهر قم به دست آمده اين افراد هر روز عده‌اي از زنان را به اتوبوس داخل شهر مي‌‌آوردند و آنها را رها مي‌كردند تا قبح حجاب براي مردم از بين برود و اينها نيز همان كاري است كه رضاشاه در آن زمان انجام داد.

صديقي معتقد است پوشش هم براي زنان و هم براي مردان تشخص است و برهنگي، بي‌تمدني و بازگشت به قهقرا‌ء است.

وي خاطرنشان كرد: برخي بانوان و دختران كه يقين داريم معتقد هستند تحت عنوان آزادي، بدحجاب شده‌اند اما آنها بايد بدانند شخصيت دارند، مسلمان هستند و در كشوري كه داراي تمدن كهن است زندگي مي‌كنند و برهنگي اساسا نه ايراني و نه شرقي است بلكه يك امر وارداتي است.

برخی مطرح می‌کنند با این‌که در دنیای غرب بی‌بندباری و بی‌عفتی است، چرا در آنجا طوفان و زلزله نمی‌آید. اولا چه کسی گفته است نمی‌آید؛ در برخی مناطق طوفان و زلزله هم می‌آید؛ اما ما نمی‌گوییم تنها علت آن گناه است. گناه یکی از علل است. ضمن آن‌که خداوند برای کفار قانون استدراج و املاء را مطرح کرده است. خداوند کسانی را که مورد بغض او قرار دارند رها می‌کند تا به قعر جهنم بروند.

رئيس دادگاه عالي قضات تاكيد كرد: چنانچه ادارات، آموزش و پرورش و رسانه ملي به اين مسئله خوب توجه كنند و رسانه ملي در ارائه فيلم‌هاي خود به آموزش و جنگ نرم كمك نكند، بانواني كه اكثريت آنها به دين گرايش دارند و از اين حركات ناراضي‌اند و به دنبال زمينه توبه هستند از اين كار صرف‌نظر مي‌كنند.


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 09:13:27 توسط KAVE
یک گفته زیبای سوئدی است که میگه وقتی گربه ها نیستن موشها روی میز میرقصن اگه رضا شاه بود میدیدین

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 08:54:38 توسط ZAHHAK
وقتی رضا شاه اسمش میامد آخوند خرای میکرد دنباله سوراخ موش میگشت ، خدا نیامرزه پسرشو که مملکت داد به این آخوندهای انگلیسی ، میبینیم که رفسنجانیهای دزد ۱۰۰۰ چهره کم کم دارن نشون میدن نوکر کدوم اجنبی هستن مرگ بر آخوند و اسلام شان

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 08:03:36 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار
رفيق بسيار خوب, هميشه همراه و شفيقي را بنده صاحب هستم كه بر خلاف من كه مفتخرا از طايفه ( محترم ) كفار ميباشم, ايشان متدين و خيلي مذهبي تشريف دارند. چندي قبل در يكي از نشست هاي مرتبمان گفت: رزمجو جان! چه كيفي داشت كه اگه اين نمازهاي جماعت ي جمعه, روزهاي پنجشبه اجرا ميشد. پرسيدم: خب چه توفيقي ميكرد؟ جواب داد: اخه شب هاي جمعه كه دورهم جمع ميشيم كه يه اسكان عرقي را با هم بخوريم, ميتونستيم كلي به چرت و پلا گوئي امام هاي نماز بخنديم و كمي بيشتر حال كنيم. اكنون بهتر ميتوانم درك كنم كه حق با دوست عزيزم است. همين نكته اخير كه حضرت حجت‌الاسلام كاظم صديقي رئيس دادگاه عالي قضات فرموده اند كه: ** بانوان عاشق حضرت زهرا **...........

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 07:12:47 توسط ايراندوست
خجلت الاسلام ! كاذب دوراز صداقت ! باز هم در افشاني كردند٠وقت آن رسيده كه معني٠خفه شو٠ را عملا باو نشان داد٠

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 07:02:58 توسط باران
اگر "بي حجابي" "برهنگي و وارداتي" است اين "عبا و عمامه" كجايش ايراني است؟! تا آنجا كه من ميدانم از انگليس وارد شده و ميشود ! غير از اين است!؟

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 06:56:27 توسط اشكان بشرزاده
وقتيكه ماتحت مبارك ايراد پيداميكند در لندن وپاريس چه ميكني؟آنگاه مردم غرب علم غرب تنها ماتحت خوب شفا ميدهد؟ اينهمه ابزار ووسايل خانه وماشينت عينكت لباست كفشت كه بنحوي با غرب رابطه دارند شيطاني نيستند دروغگوي رياكار درود بر بزرگمرد تاريخ ايران رضا شاه اگر پسرش هم راه او را رفته بود امروز تو حرف مفت نميزدي برو به خلوت آن كار ديگر كن دروغت را كه گفتي براستيكه خيلي مفتي بپا قم زلزله نياد زير آوار بماني بيل مكا نيكي غربيها وسگهاي بو كش بيرونت باورند كه آنهم غربي است قم فاسد ترين شهر ايران طبق آمار خودتان است ميداني چرا زيرا جمعيتش همه ملايند

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 06:45:53 توسط برده هرگز
باز جمعه شد و این آخوندک دهان باز کرد. من نمی دانم زنها با این غار نشین چه کرده اند که اینطوری عقده ایی شده و به زنان بند کرده است.

No comments:

Post a Comment