Monday, March 22, 2010

فیلم / شیون و سوگواری مادر ندا بر مزارش ، 27 اسفند

فریاد شیون و سوگواری جانگداز مادر ندا بر مزارش27 اسفند من ساكن قم هستم . براي پنجشنبه ي آخر سال و تجديد ميثاق با شهداي سبز راهيه بهشت زهرا شدم. مادر ندا رسيد، واي نميدونيد وقتي كه رسيد و ديد سر قبر فرزندش پر از سبزه و گله چه حالي شد. تا قبر پر از سبزه و گل رو ديد شروع ...به فرياد كرد و گفت الهي مادر برات بميره كه مردم تو رو فراموش نكردن. مادر ندا گريه ميكرد و مردم هم با ناله ي اون گريه ميكردند و ظالمين رو لعنت. كنار قطعه ۲۵۷ پر از نيروهاي گارد بود. هنوز گريه هاي مادر ندا به چند دقيقه نكشيده بود كه دو مامور اومدن به مادر ندا گفتن بلند گريه نكنه. اينقدر مامور بود كه نميذاشتن كسي فيلم و عكس بگيره، من چند دقيقه اي از مادر ندا فيلم گرفتم. همه ميومدن سر قبر هاي شهداي سبز و با خانواده هاشون همدردي ميكردن. يكي زودتر از همه سر مزار شهداي سبز يك سبزه با روبان سبز گذاشته بود. خانواده ها وقتي دختر و پسرهاي جوون رو ميديدن كه اومدن به ديدنشون خيلي خوشحال ميشدن و ميگفتن خدا شما رو نگه داره تا راهشون رو ادامه بدي.



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 22:40:52 توسط افشین
فرا رسیدن نوروز را به هموطنان و بخصوص به خانوادهای داغدار جنبش سبز ایران تبریک و تهنیت میگویم. باشد که روزی فرا رسد که در ایران ما هیچ مادر و پدری از سر ظلم مشتی دجال قدرت طلب اینگونه به سوگ عزیز از دست رفته منشیند.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 15:50:06 توسط حجت
مرگ و نفرت بر تو ای اهریمن خود خواه که رضایت خدا را وسیله ارضای شهوات خود کردی و بر اسب نادانی گروهی از بی خردان بر خرمن زندگی زنان و مردان شجاع ما تاختی و گمان کردی با داغی جانکاه بر پیکر ملتی و کشتن چندین تن از بهترین آنان جلال و جبروت تورا پیشکش خواهد شد. اما ای اهریمن نصیب تو این ناله ها و اشک های زنان و مردانی است که عزیزانشان فدای منش اهریمنی و سیاه دلی تو شدهند و اینک این ضجه ها طوفانی سهمگین خواهد شد که تو و دودمان تو و آن خود فروختگان آلت دستت را خواهد برد و تورا نه تاک خواهد ماند و نه تاک نشان و فقط نامی پست در تاریخ این ممککت و یاد آنکه ننگی بود خامنه ای نام و ما آنرا پاک کردیم و او دیوی سیاه دل بود. سیاه دل ترین تاریخ.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 15:10:16 توسط رضا
من قبل از اینکه فیلم را ببینم چشم هایم پر اشک شد. اولین خواسته ام از بین رفتن این رژیم و سربلندی ما ایرانیانی است که به ایرانی بودن خودمان افتخار می کنیم می باشد.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 04:41:02 توسط keyvan
سال نوی ایرانی رابه مادران و پدران داغ دیده به پيک ايران و دوستان در پيک ايران تبریک میگویم

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 04:35:06 توسط ساسان اول
آرش* عزیز سلام و درود بر شما ، نوشته شما مرا منقلب کرد .درود بر شما و همه راهیان راه آزادی و عزت و سربلندی ایران ، ما ندا و سهراب های زیادی تقدیم آزادی ایران کرده ایم و در برابر از دل جنبش سبز ما هر روز سهراب و ندائی متولد می شود و به زودی کاوه ای هم از راه می رسد و با هم ضحاک را به بند می کشیم در کوه دماوند . سپس اهریمن های ریش دار را در کویر لوت وادار خواهیم کرد تا برای پروژه های تثبیت شن روان که دشمن صحرا نشینان است ، درخت و درختجه بکارند . ما کسی را اعدام نخواهیم کرد . نسل تازه ایران ، راه ما زندان رفتگان پیر را تداوم خواهد داد . ایران ما به زودی جشن رهائی و آزادی خواهد گرفت و زندان منفور اوین را موزه تاریخ سیاسی ایران خواهد کرد .

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 02:24:41 توسط رنگین, محارب
قسم به سوز دل شما ای مادر ندا, ما هم چون شما در غم از دست دادن صدها هزار ندا و سهراب میسوزیم, اما آن همه سوز را به خشم و نفرت علیه این سفاکان تاریخ بدل میکنیم. . خوشا به حال مادر ندا که مردم و بخصوص جوانان او را تنها نمیگذارند. ما که خیلی تنها بودیم, مجبور بودیم سر قبر ناشناس برویم و برای عزیزان از دست داده خود گریه کنیم. آری دوست عزیز که این فیلم و مطلب را تهیه کردی, نه انقلاب تعطیل بردار هست و نه این جلادان تاریخ, قدرت خاموش کردن احساسات بازماندگان جان باختگان آزادی را دارند و نه جوانان مادر ندا را تنها میگذارند. مرگ بر خامنه ای و احمدی نژاد دیوانه و همه ایادی آنها که دستهای خون آلود دارند.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 02:23:14 توسط zede din
این عید قشنگ ایرانی‌ را به همه آزادی خواهان دنیا تبریک میگویم، حتا به آزادی خواهانی مثل ندا ،سهراب ،اشکان و همه آزادی خواهان دیگر پیش ما نیستن. برای همگی‌ آرزو صبر بیشتر می‌کنم و مطمئن هستم که در آینده نه چندان دور همگی‌ از دست این مزدوران و دین فاشیستی اسلام آزاد می‌شویم. فقط ما نباید به خودمون اجازه بدهیم، هدفمان را فراموش کنیم. عید همگی‌ مبارک و آرزوی یک سال سبز و آزادی برای همگی‌ دارم.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 02:02:46 توسط Ahmad Saqehz
خامنه اي جلاد بدان باين ندا ونداها قسم فرزندان قاطلت را روزى جلو چشم خودت تكه تكه ميكنيم تا بفهميد كه اين مادران در اين ٣١ سال چى كشيدند.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 02:01:44 توسط هاله
ندا من عيدي ندارم تا زماني كه قاتلين تو هستند و مزدوري ميكنند٠مرگ بر خامنه اي مرگ بر جمهوري اسلامي سرنگون ونفرين باد بر هر چي تخم و نژاد و ريشه اين مزدورانه.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 01:57:14 توسط Ahmad Iran Kurdistan Saqehz
كسيكه يكذره حس بشرى داشته باشد دلش كباب ميشود براى اين مملكت افت اسلاميزده, واى اسلام چه بلايى بسر اين مملكت اورد ,باميد روزيكه در اين اب وخاك اسمى از دين مخصوصا اسمي از اسلام ناب عربي نماند.چه كسى ميتواند اين مادران داغدار را دلدارى دهد?

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 01:49:46 توسط بهمن ۵٧
وقتي كه خلق بدانند هر قطره خون تو محراب ميشود٠گرامي باد ياد شهداي مبارزات مردم ايران بر عليه رژيم جنايت پيشه جمهوري اسلامي٠

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با نوزدهم مارس ۲۰۱۰ ، 21:58:01 توسط ardeshir
افرين سام اين حرف ملت ايران است قسم بخون شهدا اخوند ترا ميكشيم

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با نوزدهم مارس ۲۰۱۰ ، 19:53:23 توسط تالشی
ننگ بر ج.ا.شرم باد بر مسببان قتل جوانان ایرانی. آیا جانیان ج.ا. شده یک لحظه خودشون رو بجای مادران و پدران داغدار در غم از دست دادن فرزند خود تصور کنند؟؟لعنت ابدی ایرانیان به شماها لعنت به آن لقمه نانی که با دروغ و نیرنگ و آدم کشی سر سفره های خود میبرید. ما ایرانیان ندا و سهراب و اشکان و بقیه فرزندان این خاک را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد. ببینید که چطور نوروز پر از شادی ایرانی با قوانین اسلامی بدست عربزدگان مذهبی برای ایرانیان پر از غم و غصه شده است. این دین مبارک از ابتدا هم تهی از هرگونه شادی بوده است. جهاد و قمه کشی و قتل حیوانات(باصطلاح عید قربان)و سنگ پرانی در مکه معظمه به شیطان و اخیرا حمله اتتحاری(بخوانید ترور) از هدایای این دین مبین است به بشریت.

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با نوزدهم مارس ۲۰۱۰ ، 19:42:10 توسط شهیدان شهر
شادی کنند بخندند ببرند بچاپند بکشند قداره بندان جنایتکار سید علی سلطان عباسی آسان نیست سالیان دراز خون ج ر حوردن بیخوابی کشیدن دلهره ونگرانی فرزند را داشتن آسان نیست تن به زیر بار مشکلات ومصیبتهای زندگی دادن وپول در آوردن به سبکی غیر از سبک مفت خواران تاریخی ملاها بعد قداره بندان جنیایتکار همین مفتخواران برای شادی وخنده خود سینه های نداها واشکان ها وسهرابهای ایران را بدرند وبعد سیاه بازی در بیاورند تا خطی بر جنیایت خود بکشند وخودرا مقدس ونوکر وخادم خدا نشان دهند چه کسی باور میکند که اینان در راه خدایند ودرراه شیطان که همان خودشانند نیستند چه کسی باور میدارد که اینان آستین خدمت را برای باقیمانده نداها بالا زده اند اینان برای کودکان فلسطینی ولبنانی وسوری یقه جر میدهند وهر امکانانی ار که بتوانند از فرزندان ایران میگیرند وبعه قبیله مفتخواری از نوع خود میدهند تا بیضه اسلام دروغینشان را چاق کنند وباز آنانی را که تعتقادی صادقانه تر به خدا دارند به سیاهچالها میکشند وبدست نادان ترین جماعت که بازجو نام دارند میدهند این ضجه ها یعنی لبخندهای سید علی سلطان خلیفه عباسی قرن 21 این ضجه ها یعنی ضجه ما

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با نوزدهم مارس ۲۰۱۰ ، 19:25:00 توسط nas
اميدوارم يكي از ميادين بزرگ ايران ( ميدان آزادي ) بعد از به ثمر رسيدن انقلاب به نام ندا شود.

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با نوزدهم مارس ۲۰۱۰ ، 19:17:40 توسط آرش*
"پرنده أی که سفر کرده بود گفت به ابر: تو أی پرنده آزاد ، به آشیانه من گر ترا فتاد گذار ، به این نشانه که باغی‌ است در میان قفس...و در آن آشیانه أی خالی‌ است...سلام من برسان.‌ز سوی من در و دیوار را ببوی و ببوس ، بسان چشم من از دور گریه ات دریغ مباد... پدر اگر پرسید و یا برادر‌ها ؟ بگو که گفت دلم پر کشد به سوی شما...که گر چه هست در اینجا افق وسیع و بلند ، و در آن هر کرانه اش پیداست ، ولی مرا چه سود که در خانه آشنایی نیست و در محله از آن آشنای دست فروش و بچه‌های بد کوچه مان صدایی نیست ...پرنده أی که سفرکرده بود گفت به ابر : هر آن نسیم که از سوی خانه مان آید ..خبر زسو ختن آشیانه أی دارد..." ندای عزیز: اگر به لطف روزگار مجالی غنیمت بود و در این کار زار توشه أی جز رنگ کبود طنابی بر گردن و یا گلوله أی چند در سینه و سر نداشتم پرواز را بهانه خواهم کرد و پس از گلزار خاوران به خانه و آرامگاه تو سری خواهم زد و سلامی‌ خواهم گفت...حال آرام تر بخواب پرنده خونین، که دیگر آزادگان بیدارند ...دوستدار تمام آزادگان راه آزادی ایران. آرش*

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با نوزدهم مارس ۲۰۱۰ ، 18:26:50 توسط سام
روحش شاد.ندا همیشه در قلب ما زنده است .انتقام ندا ،سهراب ،اشکان و همه آزادی خواهان را که به دست این حکومت قاتل ،به خون کشیده شدن را خواهیم گرفت .این سکوت فقط آتش زیر خاکستر است و بزودی شعله ور خواهد شد .مرگ بر خامنه ای قاتل.

No comments:

Post a Comment