Monday, June 14, 2010

حمله لباس شخصی ها به بیوت آيت الله منتظری و صانعی بعد از سفر محرمانه خامنه ای به قم

مصاحبه سعید منتظری با جرس
جرس: بیت و دفتر آیت الله العظمي منتظری و منزل سعيد منتظری از ساعت دو بعداز ظهر یکشنبه 23 خرداد مورد هجوم لباس شخصی ها قرار گرفته است. شیشه های پنجره دفتر این مرجع فقید و خانه فرزندش در هم شکسته است. لباس شخصي هاي بی سیم بدست شعارهای موهن عليه سران جنبش سبز می دهند و منتقدان و مخالفان رهبری را منافق می خوانند. سعید منتظری فرزند مرحوم آیت الله منتظری در پاسخ به پرسشهای جرس گفت: ماجرا از سفر محرمانه دیروز آقای خامنه ای به قم آغاز شد.

قبل از ظهر شنبه 22 خرداد مقام رهبری برای زیارت حرم حضرت معصومه به قم مشرف شد. ره آورد سفر ایشان برداشته شدن تخته نشان آرامگاه مرجع فقيد آیت الله منتظري بود، مبادا ایشان با دیدن قبر استادشان بياد فجایعی بیفتند که در حق آيت الله منتظری روا داشتند و ناراحت شوند. به گفته سعید منتظری بعد از بازگشت مقام رهبری هم این تخته به جای خود برگردانده نشد. الان قبر آیت الله منتظری همانند قبر ائمه بقیع (ع) بی نشان است.

به گفته سعید منتظری به برکت قدوم مقام رهبری جو قم متشنج شد. ابتدا قبل از ظهر یکشنبه بیت آیت الله صانعی محاصره شد. خودرو حجت الاسلام مهدی کروبی که برای ملاقات با آيت الله صانعی به قم آمده بود مورد حمله قرار گرفت. لباس شخصی ها شعار می دادند شهر مقدس قم جای منافقین نیست. الآن آقایان صانعی و کروبي در محاصره لباس شخصی ها در بیت آقای صانعی محصورند.

از سیعد منتظری درباره عکس العمل نيروي انتظامی پرسیدیم، پاسخ داد: ايستاده اند و نظاره می کنند و تا کنون که بیش از 12 ساعت از محاصره بيت آقای صانعی و 8 ساعت از محاصره دفتر آقای منتظری مي گذرد، نیروی انتظامی با کمال تعجب ذره ای برای برقراری نظم و ممانعت از حملات اراذل و اوباش اقدامی نکرده اند. البته با لباس شخصی ها در شعار و پرتاب سنگ هم همکاری نکرده اند

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 05:53:03 توسط Arezoo Azadi
من با تيرکمان صد در صد موافقم بيايد که بجای اينکه ما از انها فرار کنيم انها با ديدن ما به سوارخ موش فرار کنّند فکر خيلی خوبی بود با بچه ها اين رو در آذربايجان بکار خواهيم گرفت پانيده ايران

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 03:17:13 توسط تیرکمان
جمع افرادیکه مقابل منزل صانعی تجمع کرده بودند ، به 100 نفر هم نمیرسید، در بین این عده ، تنها تعدادی انگشت شمار بسیار دوآتشه و گرداننده این تجمع بودند!؟ این حرامیان همان قاتلان و مزدوران حکومتی میباشند،که باید مورد ارشاد قرار گرفته ،و مادام العمر خانه نشینشان کرد؟ تمام این جانیان شکارهای ثابتی در دست ما میباشند ، که ما برای نجات از دست طالبان مرتجع حاکم بر کشورمان،باید دست به شکار این شکارهای نمایان بزنیم ، و ایران را از لوث کثیف این جنایتکاران نجات دهیم!؟ به ایران سوگند، نجات کشور آنچنان سهل و ساده است که نیازی نیست با نمایان کردن خود و شرکت در راهپیمائیها خود را شکاردژخیمان کنیم !؟ با کمی درایت و شجاعتیکه در اکثر ایراندوستان میباشد، شناسائی و شکار مزدوران و تنبیه و خانه نشین کردنشان ، ما را به پیروزی نهائی خواهد رساند!؟

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 02:49:14 توسط sasan
سيد علي لاشخور:به زودي مادرت رو .....به عذا در مياريم در قبرش كه توي لجن را بدنيا اورد

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 02:36:52 توسط حرف حساب
هیچ راهی جز به زباله دان تاریخ فرستادن این رژیم وحشی بی دین و بی خرد وجود ندارد. مزدوران مواجب بگیر نکبت حاکم بر ایران که بقای خود را در گرو باقی ماندن این جرثومه های فساد می بینند باید بدانند که سنت الهی حاکم بر تاریخ نابودی ظلم و ستم است، ایاک و الظلم من لا یجد علیک ناصرا الا الله. نفرین و لعن بر بیشرمانی که با ماسک دین به چپاول مردم مشغولند.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 02:01:44 توسط ذربين
تا متحد هستيم هرگز نمي ترسيم !!! تا متحد هستيم هرگز نمي ترسيم !!! تا متحد هستيم هرگز نمي ترسيم !!! ********************************* پ ا : اين کامنت قبلا منتشر شده لطفا ادامه ندهيد.

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم خرداد ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 21:24:51 توسط یار دبستانی
مردم باید از تمام شهرها به قم بروند و با اوباش و طرفداران دولت کودتا روبرو شوند . یک گوش مالی حسابی به این حیوانات باید داد .

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم خرداد ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 18:18:08 توسط azadi
وقتی‌ یک مشت وحشی از تیمارستان فرار کرده امور مملکت رو در دست میگیرند بهتر از این چه می‌خواهید بشه.

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم خرداد ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 17:30:03 توسط shahriar
كفتارالله سيد على: فكر نكن كه همه چيز در كنترله' انقدر به خاكستر تلنگر نزن كه در زيرش آتش است. كه خودت را با عباى كثيفت جزقاله ميكند.

No comments:

Post a Comment