Saturday, April 5, 2014

دولت روحانی دوام نمی آورد! احمدی نژاد در خوزستان: من تا آخر کار، سرباز آقا بودم فردانیوز نوشت: «احمدی‌نژاد نوروز به مناطق عملیات نظامی جنگ ایران و عراق رفت.(سفری که رهبر جمهوری اسلامی نیز نوروز امسال انجام داد). او در پاسخ به سوالی درباره آینده سیاسی خود گفت: بزودی برمی‌گردیم. من و دولتم تا آخر سرباز آقا بودیم و مقابل ایشان نبودیم! این دولت (روحانی) دوام نخواهد آورد. مگر ظلم بنی‌امیه ماندگار شد که اینها دوام بیاورند؟ من یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی‌نژاد! مظلومیت مشایی برای همه مشخص شد و اگر در انتخابات تایید می‌شد حتما رای می‌آورد. در آینده نگفتنی‌ها را می‌گویم. فعلا به خاطر رهبری سکوت کرده‌ایم. » دولت روحانی دوام نمی آورد! احمدی نژاد در خوزستان: من تا آخر کار، سرباز آقا بودم فردانیوز نوشت: «احمدی‌نژاد نوروز به مناطق عملیات نظامی جنگ ایران و عراق رفت.(سفری که رهبر جمهوری اسلامی نیز نوروز امسال انجام داد). او در پاسخ به سوالی درباره آینده سیاسی خود گفت: بزودی برمی‌گردیم. من و دولتم تا آخر سرباز آقا بودیم و مقابل ایشان نبودیم! این دولت (روحانی) دوام نخواهد آورد. مگر ظلم بنی‌امیه ماندگار شد که اینها دوام بیاورند؟ من یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی‌نژاد! مظلومیت مشایی برای همه مشخص شد و اگر در انتخابات تایید می‌شد حتما رای می‌آورد. در آینده نگفتنی‌ها را می‌گویم. فعلا به خاطر رهبری سکوت کرده‌ایم. »

دولت روحانی دوام نمی آورد!
احمدی نژاد در خوزستان:
من تا آخر کار، سرباز آقا بودم
فردانیوز نوشت:
«احمدی‌نژاد نوروز به مناطق عملیات نظامی جنگ ایران و عراق رفت.(سفری که رهبر جمهوری اسلامی نیز نوروز امسال انجام داد). او در پاسخ به سوالی درباره آینده سیاسی خود گفت: بزودی برمی‌گردیم. من و دولتم تا آخر سرباز آقا بودیم و مقابل ایشان نبودیم!
این دولت (روحانی) دوام نخواهد آورد. مگر ظلم بنی‌امیه ماندگار شد که اینها دوام بیاورند؟
من یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی‌نژاد! مظلومیت مشایی برای همه مشخص شد و اگر در انتخابات تایید می‌شد حتما رای می‌آورد. در آینده نگفتنی‌ها را می‌گویم. فعلا به خاطر رهبری سکوت کرده‌ایم. »


No comments:

Post a Comment