Thursday, April 22, 2010

معاون اول احمدی نژاد: خداوند كليد پيروزي (نفت) را در دست مسلمان‌ها نهاده است

ایلنا: خداوند با قراردادن بخش مهمي از نفت جهان در منطقه خاورميانه، كليد پيروزي را در دست مسلمان‌ها نهاده است.
به گزارش خبرنگار ايلنا، ‌معاون اول احمدی نژاد ضمن اعلام مطلب فوق در مراسم افتتاح پانزدهمين نمايشگاه نفت، گاز و پالايش و پتروشيمي افزود: بيشترين ذخاير نفت جهان در خاورميانه است و بيشترين ذخاير نفت خاورميانه در ايران، عراق و عربستان قرار دارد. نفت سياسي‌ترين كالا و كليدي‌ترين كالاي جهان است، به اين ترتيب خدا كليد پيروزي را به مسلمان‌ها داده است.
رحيمي گفت: امروز روز خجسته‌اي است. در اين بهار خجسته اينجا آمده‌ايم تا دستاوردهاي مهندسين صاحب صلاحيت نفت را از نزديك ببينيم.
رحيمي ادامه داد: به نظر من امروز جشن اخراج نيروهاي بيگانه حاكم بر نفت هم است.
او ادامه داد: تلاش‌گران صنعت نفت با اتكا به شعار ما مي‌توانيم نشان دادند كه توانايي رفع همه نيازها را دارند و ما امروز در جشن شكست دستان پليدي شركت كرديم كه در صنعت نفت ما بودند و ايادي پليدي كه نفت ما را به يغما مي‌بردند.
رحيمي در بخش پایانی سخنانش گفت: با كار مضاعف، امسال سالي است كه صادرات غيرنفتي ما بر واردات پيشي مي‌گيرد(!).

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:51:58 توسط fred
رحیمی بی همه چیز و دروغگو ، این چرندیات را برای احمدی مشنگ بگو ، مگر فکر میکنی ملت ایران فهم درک دروغهای شما جنایتکاران را ندارند ؟ از آن خدائی که تو صحبت میکنی همان شیطان بزرگ به فرماندهی علی گدا رهبر است. زمان نابودی ج-ا نزدیک گردیده و همگی سرآن این رژیم جنایتکار در دادگاهی ملی محاکمه خواهید شد. تاآزادی وطن عزیزمان.

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:10:35 توسط hi
پیک ایران : لینک تبدیل حروف لاتین به فارسی در بالا آمده. با نوشتن هر کلمه وقتی کلید فاصله space بزنيد کلمه لاتين به فارسی تبديل ميشود.

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:19:40 توسط آزاده
این خدابادادن نفت به مابدترین خیانت رادرحق ملت ایران انجام داد. اگرنفت نداشتیم بهتربود.

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:23:09 توسط xxx
حتما نروژيها و آلاسكايي ها و آمريكايي ها و ونزويلياي ها و مكزيكيا و روسها شيعه ١٣ امامي هستند ! و عرب هاي سعودي سلفي كه بخونت تشنه هستند و تو و مولايت را بمسلماني قبول ندارند و از جهود دشمن تر دارند را هم جزو امت ولايت محسوب كرده اي ? اما بحث شيرين دكتراي قلابي و تقلب در انتخابات بكجا كشيد ?! اما اين مسلمانها كه بآنها مفتخري قرار است وقتي تحريم صدور نفتي شديد نياز مشتريان با وفاي ! شما را خود تامين كنند بنحويكه فقدان و بود و نبود شما در بازار نفت محسوس نشود.

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 07:45:10 توسط melina
خداوند كليد پيروزي (نفت) را در دست يه مشت دزد ادم كش , بى وطن و ارازل و اوباش نهاده كه ملت غيور ايران بزودى انها به زباله دان تاريخ خواهد فرستاد.

No comments:

Post a Comment