Thursday, April 22, 2010

حکم فساداخلاقی سردار زارعی صادر شد

جهان نيوز : حکم يكي از فرماندهان سابق نیروی انتظامی ( سردار زارعی) که به اتهام فساد اخلاقی و مالی دستگیر شده بود و در زمان خود جنجال خبری گسترده ای هم به پا کرد، نهایتا صادر و پرونده آن به سرانجام رسید.

به گزارش سرويس جامعه جهان، پرونده يكي از فرماندهان سابق نیروی انتظامی پس از 2 جلسه دادگاه در بهمن و اسفند ماه سال گذشته، نهایتا در آخرین جلسه فروردین ماه امسال قطعی و این مقام متهم به فساد اخلاقی و مالی، به شلاق، حبس و جریمه نقدی محکوم شد.

مطابق این گزارش و حسب بررسی های چندین ماهه دادگاه، فیلمی که ادعا می شد از فساد اخلاقی متهم منتشر شده خلاف واقع بوده است و اساسا چنین فیلمی وجود ندارد.

دادگاه همچنین فساد اخلاقی این مسؤول سابق نیروی انتظامی را آنطور که رسانه ها نوشته بودند تکذیب کرد.

لازم به ذکر است كه نامبرده از فساد مالی تبرئه گرديد و هیچگونه شاکی خصوصی نیز نداشته است.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:42:58 توسط بهروز
اين حكومت نا مشروع ولايت فقيه خودش سراپا دزد و فاسد است چطور انتطار داريد براي دزدان و فاسدان همكيش خودش رامحاكمه كنند دزدي ديگر شده جز اصول دين اين غارتگران ومتجاوزان

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:30:08 توسط secular
نامبرده از فساد مالی تبرئه گرديد و هیچگونه شاکی خصوصی نیز نداشته است??????*********نه كشوري براي فرار و نه كشوري براي زندگي. شاكي جامعه مدني است!!!! و بزودي در دادگاه عدالت جامعه مدني كه دادستان آن نسل جوان و خردورز ايرانزمينست محاكمه خواهد شد!!!

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 08:21:09 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار
چه ثوابي خواهد برد؟ كاربر محترمي از خوانندگان اين سايت وزين كه اگر بزودي فيلمي, هر چه هم كوتاه از مراسم نماز عرياني-عبادي اين سردار عظيم الشان مكتبي بهمراه همشيره هاي مكرمه سرداران ديگر را بر روي YOU TUBE قرار دهد, مخصوصا اينك كه دادگاه عدل اسلامي هم طالب انست.

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 07:34:22 توسط شهیدان شهر
اگر بنا باشد سردار زارعی هم به کهریزک برود ویا مانند دهها نفر دیگر با مشت وگلد بمیرد که این سرداران کیلویی امروز نمیتوانستند باشند وبر سرمردم بکوبند تا آقا به دشمن دشنام دهد اینان مبرایند حال هر کاری را که دلشان بخواهد بکنند فرقی ندارد بر فرض نصف تهران را یکی از این درجه بالایی ها با نفت وبنزین ونمیدانم چی به آتش بکشند وخاکستر کنند هیچ اتهامی بر آنان وارد نیست زیرا در حلقه ولایت ودر رکاب ولایت حاکم مطلق اند خوب آن 6 زن یا خودکشی کرده میشوند یا تصادف میکنند یا جاسوس از آب در میایند هر کدام به نحوی به علت اعترافاتی که این سردار فلان کرد وبسان سزاوار برخورد ماموران امام زمان میشوند واز صفحه روزگار محو چندی دیگر این آدم کتیف یعنی زارعیجانشین فرمانده کل قوا هم بشود شک نکنید کاری که که با دانشجویان دانشگاه زنجان کردند هم همین بود

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 07:07:08 توسط الهام
بله ایشون نه نماز جماعت با بانوان اقامه کردن نه دستی در خورجین بیت المال کردن نه شاکی خاصی دارن برای اینکه بخواین بیشتر هم بدونین کسی به اسم سردار زارعی اصلن وجود خارجی نداره

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 07:00:28 توسط ساسان اول
"حکم فساداخلاقی سردار زارعی صادر شد " زکی ! یک باره بگوئید تبرئه شد و تمام کنید این لفاظی های مزخرف را ! با یک عنوان خبری غلط خواننده را فریب می دهید .راهنمای چپ می زنید و عملن به راست می پیچید . مگر 6 نفر زن در آن محفل فساد نبوده است ؟ مگر آن 6 زن که از نظر شما بی شرف ها ، آدم به حساب نمی آیند ، نمی توانند در دادگاه بلخ شما شهادت دهند ؟ اگر می گوئید این اتهام فیلم ندارد ، اما تجاوز حجت السلام گلستانی خودتان که فیلم جالبی هم داشت . با گلستانی زنا کار که به زن کارمند خود تجاوز کرد و فیلم آن هم وجود دارد ، چه گلی زدید ؟ آخر بی شرف های زناکار دزد و جنایت کار که تنها برای اعدام جوانان و زنان و دانشجویان ما زرنگ هستید ، ای خامنه ای جنایت کار مگر ما سردار زارعی و رفقای سپاه پاسداران اش نمی شناسیم ؟

نوشته شده در تاريخ دوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:09:36 توسط سیاوش از لندن
یاد کلمه ماست مالی به خیر

No comments:

Post a Comment