Friday, April 16, 2010

امام جمعه تهران : چه كنيم كه زير آوارها (بخاطر زلزله) نمانيم؟ چه كنيم كه گراني‌ها ما را از پا در نياورد؟ چه كنيم كه .... هيچ راهی جز پناه بردن به دين

امام جمعه موقت تهران گفت: بشر در معرض بلاست و بلاها نيز آثار كردار خود آدميان است؛ بنابراين يك حركت فرهنگي و اخلاقي براي جامعه ما لازم است، يك انقلاب و تحول كه جز با اراده عمومي امكان‌پذير نيست.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) حجت‌الاسلام و المسلمين صديقي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه تهران با بيان اين‌كه " گناه در جامعه زياد شده است" افزود: گناهان صغيره ـ مثل برخي بي‌توجهي‌ها كه برخي بانوان دارند، يا بعضا جواناني كه بر سر كوچه‌ها اذيت‌ها و چشم‌چراني‌هايي مي‌كنند و يا برخي از خانواده‌ها در سفرها رعايت اصول و ارزش‌هاي ديني را نمي‌كنند ـ زياد شده است.

وي افزود: به خدا قسم همه اين‌ها دلي با خدا و ائمه دارند، آدم‌هاي بدي نيستند ولي حديث داريم كه گاهي يك فرد را خدا دوست دارد ولي عمل او خدا را ناراحت مي‌كند. بسياري از بانوان كه در ظاهر وضعيت خوبي ندارند در گرفتاري‌هاي خود نذر مي‌كنند، دل‌شان براي امام رضا بي‌تابي مي‌كند، براي زيارت كربلا و مكه مي‌روند و امام‌زاده‌ها را قبول دارند ولي وقتي بيرون مي‌آيند توجه نمي‌كنند وقتي گناه صغيره تكرار شد تبديل به گناه كبيره مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: ‌اين نوع جاذبه‌هايي كه برخي بانوان و دختران در خود در بيرون از زندگي خصوصي ايجاد مي‌كنند، جواناني كه دل‌شان تكان مي‌خورد و به طغيان بوالهوسي كشيده مي‌شوند و بعد هم دامن‌هاي آن‌ها آلوده مي‌شود و زنا در جامعه زياد مي‌شود ، طبق روايات ما يكي از عواملي است كه علت بعضي از بلاياي ناگهاني به حساب آمده است. وقتي زنا توسعه پيدا كند زلزله فراوان مي‌شود.

خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به سخنان اخير احمدي‌نژاد مبني بر احتمال وقوع زلزله در تهران اظهار كرد: چه كنيم كه زير آوارها نمانيم؟ چه كنيم كه گراني‌ها ما را از پا در نياورد؟ چه كنيم كه بي‌اعتمادي‌ها زندگي ما را متلاشي نكند؟ چه كنيم كه اضطراب‌ها،‌افسردگي‌ها و بيماري‌هاي روحي‌مان را كم كنيم؟ هيچ راهي جز اين‌كه در پناه دين زندگي كنيم و با فرمول‌هاي اخلاقي اسلام خود را تطبيق دهيم نداريم.

وي گفت: يكي از اولياي الهي كه از دست مبارك حضرت امير در عالم مكاشفه جامي گرفتند و بينش خاصي نسبت به قرآن پيدا كرده‌اند به من فرمودند به مردم بگوييد كه توبه عمومي كنند؛ چراكه بلاها تهديد مي‌كند. پس پرده را جدي بگيريد. آن زلزله سياسي كه پيش آمد عكس‌العمل برخي عمل‌ها بود و حالا اگر زلزله طبيعي هم در شهري مثل تهران پيش بيايد هيچ‌كس حريف اين بلاها نيست بلكه فقط قدرت خداست، فقط قدرت خداست، فقط قدرت خداست. پس خدا را ناراضي نكنيم، به هم ظلم و بي‌رحمي نكنيم، ظواهرمان را خداناپسند نكنيم و همه استغفار كنيم و بنا را بر اين بگذاريم كه بانوان حجاب و ظواهر خود و كسبه انصاف خود را رعايت كند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 14:07:54 توسط mohemnist
If earth quack can be caused by sins, our biggest sin was that we trust mollahs. We paid for this sin with 30 years of mollahs' government. V

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 14:03:18 توسط Pari az US
اگر آزادي فردي ميخواهيم بايد آن را از حلقوم ملا بيرون كشيد. متاسفانه منتظر احزاب چپ و راست و شاهي و حتي غرب هستيم كه از حقوق ما براي زيستن ما پا به ميدان گذارند. آزادگان در بندند و پولدار لمپن ج.ا در حال تفرش در خارج و كاخسازي در ايران. اميدوارم ناراحتتان نكنم گر گوييم ما بيشتر حرف ميزنيم تا عمل. والا چرا بايد نشينيم تا اين جفنگيات و مهملات را بخوانيم و بشنويم. اگر امروزهر كس انفرادي خدشه اي حتي اندك به پيكر ج.ا وارد كند ميتوانيم اميد به فردا داشته باشيم. اجازه ندهيم اين گفته صحت يابد (با پوزش ار تمامي عزيزان):"عرب را سير و ايراني را گرسنه نگهدار اگر حكومت با دوام ميخواهي." مردن بسي بهتر از زندگي در فقر ١٠٠% و عقب افتادگي از دستاورد هاي جهاني تكنولوژي تا جايي كه اين پارينه سنگيها خط مشي برايمان تعيين كنند.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 13:59:32 توسط س ع
رشته زلزله شناسی که هست . هواشناسی هم که هست و مهندسی سیلاب و غیره هم در دانشگاهها تدریس میشه. خوب ایشان هم تخصص زناشناسی داره. از مادرش یاد گرفته و داره به مردم هم یاد میده. چرا ناراحت میشید.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 13:56:50 توسط فریبرز
این آخوندهای نادان دارند کاری می کنند که اگر تا حالا یک عده مردم پاک زندگی کرده بودند از فردا به کوری چشم آنها و اسلام عزیزشان زناکار شوند! به یزدان گر ما خرد داشتیم / کجا این سرانجام بد داشتیم

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 13:54:50 توسط خواننده
من می خواهم از این دانشمند بزرگورار سوال کنم که پس چطور شده حوزه علمیه تا حالا سالم مانده و در اثر زلزله داغون نشده است؟

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 13:32:15 توسط تامی
تنها راهش اینه چوب توی ک.ن شما بکنیم که زلزله نیاد مادر به خطاهای جنایت کار به جنایتی می میرید که مردم شما رو قصابی میکنند مولاهای کثیف دنیا پرست انگل که از حیوان کمترید .....

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 13:02:23 توسط کیا Kiap78
درب تیمارستان را باز گذاشتند این دیوانگان زنجیری از آن فرار کرده اند حالا رئیس هم برای خود شده اند یکی نیست از این دیوانه بپرسد مردک میفهمی چه میگویی؟ فرض محال مزخرفات به هم بافته شما درست پس ببین این حسین تشنه لب چه خطاکار عظیمی بوده که این همه بلا سرش آمده نه؟ مهملات الله بیابانهای مدینه مثل آبکش سوراخ است آب را نگه نمیدارد !!! اباطیل گل هم میکنند خیال میکنند شق القمر موهوم کرده اند !!!!!!!!

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:59:17 توسط آرش*
چو عاشق میشدم گفتم که بردم گوهر مقصود،ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد ! چگونه می‌توان پذیرفت که حکومتی با توافق قبلی‌ غارتگران جهانی خود را مطبق بر خواست‌های دموکراتیک اقتصادی،اجتمایی سیاسی کشور بنمایند و حکومتی در چهار چوب تنگ و محجر اسلامی طوری قرار دهد که خود را نیز نماینده خدا روی زمین بداند و کوچکترین تمرد و تخلفی با چنین قوانینی به عنوان مخالفت با خدا جرمی‌ بدون چون و چرایی اعدام باشد ! اگر این قوانین ولایت فقیه و این حکومت بوسیله رای مردم تولد یافته،باید به خواست رای مردم هم بمیرد! جنبه الهی دادن به این حکومت تمسخری بر رای مردم بیش نیست.چطور می‌توان جنایت‌های پایان ناپذیر مشتی جانیان بی‌ وطن و ضد انسانی شما را تحمل کرد ؟چگونه مردمانی به دزدی دروغ گویی فساد، به جنایت،رذالت و آدم کشی و خباثت حکومتی رای میدهند ؟ اگر در هنگام انقلاب و تغییر رژیم فرصت و تامل کافی‌ در برابر ولایت فقیه وجود نداشت و مردم بدون آگاهی‌‌های قبلی‌ و تنها برغم خلوص نیت خود به آن رای دادند، دلیلی ندارد که تا مادام العمر رای آنها مقبولیت استمراری داشته باشد...مرگ برحکومت جنون و جنایت ولایت فقیه.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:26:53 توسط irani
ابلهه كودن اينها رو به اون رهبر شيره ايت بگو كه به جوا نان ما طلم ميكنه خدا از دست شما اخونداي كتيف هم در حيرت هست گور تون رو گم كنيد از ايران نه زلزله ونه فساد تو ايران مياد دين يعني فساد

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:15:08 توسط gomnam
اين اخوندك راست ميگه٠ وقتي افراد پليد در جامعه زياد شوند بلاياي طبيعي هم زياد ميشه٠ شما امارهاي سيل و زلزله و غيره را در قبل و بعد از انقلاب مقايسه كنيد٠ براحتي موجه ميشويد كه بعد از ورود اين وحوش به ايران چگونه طبيعت كشور دچار التهاب و بحران شده ٠ پس لا اقل براي حفظ محيط زيست و اينده كشور بايد اين موجودات رذل و موذي ازميان برداشته بشن

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:58:11 توسط Satarkhan
این نماز جمعه شده خیمه شب بازی، هر هفته یک دیوانه پیدا میشود و شروع می‌کند به جوک و چرندیات گفتن، فقط مساله اینجاست که این ملیجک‌ها تصمیم گیرهای سرزمین آریایی هستند. کورش بخواب که ما بیداریم، زکی.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:26:58 توسط xxx
كاووسي فر هاي دلاور ايرانزمين نگذاريد اين اهريمنان بعداز اينهمه سال جنايت با اموال سرقتي از ملت ما بتوانند بگوشه اي دنج دراين جهان پهناور بگريزند و تا يكصد نسل پليد پي درپي دررفاه زندگي كنند و بريش ما بخندند.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:19:17 توسط fred
روزانه چند نوع این سرآن جنایتکار رژیم اسلامی حرف میزننــــــــــــد ؟ امام جمعه بیسواد چکار کنیم و چکار کنیم میکنـــــــــد ، احمقی نژاد برای فرزندان بیشتر ملیون میدهد و باید مثل قدیم چندتا بچه بیشتر داشته باشیم ، که ج-ا باقی بماند ، چه به بچه ها بدهیم که بخورند ؟ مدرسه و بهداشت و غیره چه میشه ؟ چرا این مشنگها جمع نمیشند و یک نوع دروغ تحویل ملت گول خورده بدهنــــد ؟ در حال حاضر اکسیژن کافی نیست، هوا همیشه آلوده بوده و هست، اتوبانها پراز ماشینه ، آب آشامیدنی تمیز کمیاب شده، گرانی و فقر غوغا میکنه ، کرایه خانه کمر هر مردی را خورد میکنه، و بزرکتر از همه آزادی نیست و حال خودمان باید چکار کنیم ؟ تنها راه آزادی و نابود رژیم منفور اسلامی بدست خود ملت شریف ایران است . بلند شوید آنها نمیتوانند تمامی ملت ایران را کشتار کننــــــد. تاآزادی ایران و ایرانی از چنگال رژیم خون و جنون اسلامی.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:15:00 توسط چلاقعلي
جوك اين هفته خيلي قشنگ بود كلي خنديدم خيلي ممنون كه بين خبرهاي سياسي تون جوك هم مي ذارين! راست از ملا حسني چيز جديدي ندارين؟ ظاهرا از وقتي اين نابغه رو جاي رفسنجاني آوردن ملا حسني ديگه غلاف كرده و به جوكهاي اين يكي مي خنده!

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:06:49 توسط سائنا
ببخشید حالا که رسیدیم به بحث شیرین زنا! آیا تجاوز کردن زندانیان بیگناه در زندان باعث زلزله میشود؟

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:01:16 توسط نمک نشناس
ای آخوند نجس! (اصلا کلمه نجس برای من هیچ معنی‌ نمیدهد، ولی‌ چون این ها دیگران را نجس مینامند از این کلمه استفاده کردم،پوزش!) اگه تو مادرت رو میشناختی این حرفها رو نمی‌زدی!?،...بروید و ایران به کثافت کشیده از طرف امسال شما خمینیسم‌ها و شریعتی‌ چی‌‌ها و و، و ما را تنها بگذارید، روز شما هم خواهد رسید! این غرب و شرق دغل ترتیب شما‌ها را هم خواهند داد!‌ای ایران من،‌ای ایران من،‌ای ایرانی‌...بگو چکنیم!؟

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:52:31 توسط melina
امام جمعه تهران : چه كنيم كه زير آوارها (بخاطر زلزله) نمانيم؟ جواب سره تو بذار بمير .

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:31:14 توسط شهیدان شهر
بنام یک ایرانی که روزگاری در پی فریب شما حرفهای شما را باور میکردم میخواهم راه جلوی پای درمانده ومفسدتان بگذارم قدرت نظامی را در دست داشته باشید اما سیاست واقتصاد را به بیدین ترین ایرانیان بسپارید تا ببینید بعد از یکسال بهبودی حاصل وبعد از چند سال تنها چند سال ایران هیچکدام از مشکلات امروز را نداشته باشد بعد از 10 سال کشوری آباد باشد حتا اگر نفت نباشد مشکل شمایید آقایان روحانیون که دین را با سیاست آلودید وچون خود فاسد بودید وهستید وخواهید بود در آن دنیا نیز به مفسده ادامه خواهید داد ایران وایرانی را آلودید امروز فشاد وفحشا بیداد میکند خود میدانید در نظام پیشین از این خبر ها نبود حالا هی بنشینیذ به گردن دشمن بیندازید وهی وعده های پوچ بدهید هی به شکم های گنده سرداران توخالی دل خوش کنید کافی است در آمدهایتان و توسعه خود را با در آمدها وتوسعه کشورهای عرب حتا مقایسه کنید تا ببینید همه دود شد وبر آسمان رفت زیرا مدیر ومدبری نبود زیرا شما خلبانی بلد نیستید اما خلبانی میکنید خوب مردم را به زمین پرتاب میکنید البته با بگیر وببند شما همه مومن همه پاک شده اند اما روی دوم همه فساد را بنام اصل زندگی

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:20:12 توسط حجت
فقط یک کار ساده اما بسیار مشکل که برای جلوگیری از همه این مصائب و بدبختی های دیگری که تو نام نبرده ای وجود دارد: شورش و مبارزه بدون توقف تا ریشه کنی شما اهریمنان و قوانین ما قبل تاریخ تمدن که خمینی جلاد آورد و شما میراث خور آن شدید. نبرد تا نجات کشور ایران از شر شما. تا شما هستید هثچ بلائی بدتر از وجود منحوستان نیست.

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:06:33 توسط baba karl
شهرهاي مختلف ايران´´ووو***)بيانگر عدم هماهنگي و اختلاف در سطح بسيار بالاي نطام است´´´´چرا بعد چندين سال رهبر خود فتوا صادر مي كند´´و زلزله تهران مطرح مي شود´´چرا زنا با اين كلمه زلزله همگام مي شود´´چرا مردم را از حق خود به اين صورت بر حزر مي دارند(حجاب و ازادي هاي فردي)چرا موسوي با اين كلمه وسياست ´´قانون اساسي را پيش مي كشد و بيان مي كند´´ ´´سوال اينجاست ايا ترازكشي همديگر است´??´ايا به اين نتيجه رسيده اند بايد جنگيد و كشور را بحراني كرد??ايا به اين نتيجه رسيده اند كه ملت را از دم تيغ ببرند?? يا يك شوك و يك زلزله مصنوعي بايد درست كرد?? چنان اين بابا امام جمعه را ترساندن كه مونده بگه فردا قرار قيامت بشه ٠ شايد هم شكرد حجتيه است كه امام زمان را با زلزله مصنوعي بيرون بياورد٠هرچه باشد دست همه انها براي ملت رو شده است ٠٠٠٠بايد منتطر ماند و هوشيار شايدبدون خونريزي همه چيز به نفع ملت تمام بشود

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:02:02 توسط baba karl
نحوه بيان ´´ديدگاه هاي سران نطام درست در يك ماه گدشته´´و با توجه به موقعيت حساس كشور و اگاهي و قيام مردم´´مي توان چنين برداشتي كرد*يك٠هرج و مرج در دستگاهي اجراي و قصاي و دخالت مداوم رهبري(گراني كه در راه است'موج بيكاري'معلق ماندن لايحه هدف مند كردن يارانها'وشكست پروزه دلالي يا اصل اقتصاد اسلامي ' شكست در برخورد با فساد اقتصادي و خودي و غيره خودي كردن ان در نتيجه به جان هم افتادن چندين گروه''نمايان شدن وعريان شدن چهره واقعي رهبران سياسي به همديگرو تحمل نكردن ان از هم و شناخت ان با اگاهي مردم در نتيجه منجر به بالا گرفتن اعتراصات مردمي د''مشكلات برنامه هستي و نبود هدف مشخص از ان و در گير ساختن بيگانگان و احتمال تحريمهاي شديد از صوي جامعه جهاني كه به سقوط دوبرابري نطام خواهد انجاميد''و از همه مهمتر نمايان شدن اتش زير خاكستر قيام و جنبش مردمي كه در حال روشن شدن است و اين بار باتوجه عدم خاموشي و گسترش ان به تمام

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:41:18 توسط شهروند-اول
چه كنيم كه زير آوارها نمانيم؟ چه كنيم كه گراني‌ها ما را از پا در نياورد؟ چه كنيم كه بي‌اعتمادي‌ها زندگي ما را متلاشي نكند؟ چه كنيم كه اضطراب‌ها،‌افسردگي‌ها و بيماري‌هاي روحي‌مان را كم كنيم؟ هيچ راهي جز اين‌كه دين را به دلهاى مردم و خلوت آنها با خدايشان بسپريم و سياست را امرى زمينى و جدا از موهومات بدانيم و شما علماى اعلام به آخور هميشگيتان برگرديد, چاره اى ديگر نيست و الا امورى كه ناميده اى حل شدنى نيست٠

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:06:23 توسط Ramin
پس شما حاجی بفرما که اگه الان تازه باید به دین پناه ببریم پس این سی سال به چی پناه بردیم ، ...؟

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:04:33 توسط اسلام زرشکیان
ایشان نمایندگی حسنی در تهران هستند

No comments:

Post a Comment