Friday, April 16, 2010

محمد یزدی : برخی با اصطلاحاتي نظير فتوي شورايي ، اجتهاد شورايي ، حق حاکميت ، سازمان هاي بين المللي و حقوق بشر میخواهند اختيارات رهبری را محدود کنند

ایرنا - رييس دبيرخانه مجلس خبرگان رهبري با انتقاد از کساني که قصد دارند تا وظايف و اختيارات رهبري را محدود کنند، گفت: برخي به منظور تضعيف جايگاه رهبري قصد محدود کردن اختيارات ايشان را دارند.

به گزارش ايرنا، آيت الله محمد يزدي که پنجشنبه شب در ديدار با اعضاي شوراي مرکزي کميته امداد امام خميني ، سخن مي گفت، افزود: آنها قصدشان اين است تا براي رهبري تعيين تکليف کنند و مدام بگويند رهبري اين کار را بکند و اين کار را نکند.
یزدي افزود: اصطلاحاتي نظير فتوي شورايي ، اجتهاد شورايي ، حق حاکميت ، سازمان هاي بين المللي وحقوق بشر از جمله کلماتي هستند که بر اساس آن عده اي براي محدود کردن اختيارات رهبري از آنها استقاده مي کنند.
وي افزود : آنها مي گويند براي کار ولي امر بايد مدت زمان تعيين کرد يا مجلس خبرگان مدت زمان هريک از رهبران را تعيين نمايد.
رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: متاسفانه حتي برخي از شخصيت هاي برجسته کشور نيز به اين حرف ها توجه مي کنند.
وي گفت: در پيشگاه خدا بايد شهادت داد در تاريخ اسلام بعد از رهبري امام راحل ، مقام رهبري تنها رهبري است که توانست اين کشور و جامعه پر تلاطم را با وجود همه خطرات به شايستگي رهبري نمايد.
يزدي گفت: همگان بايد توجه داشته باشند که فقط نظر رهبري ملاک است و بايد آن را مد نظر قرار دهند و فريب اين افراد را نخورند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:09:52 توسط melina
تو دهن خودت جناب دزدى و اون رهبره وقيحت كه اينقدر ...شرف تشريف داره..

نوشته شده در تاريخ بيست و هفتم فروردين ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:45:36 توسط برده هرگز
این عنصر فاسد با غلظت صد در صد معنی ولایت فقیه را خوب تعریف می کند، ولایت فقیه یعنی دیکتاتوری.

No comments:

Post a Comment