Tuesday, May 24, 2011

خبرهای کوتاه: دعوت شورای هماهنگی راه سبز امید از مردم برای شرکت در مراسم ناصر حجازی/ رفسنجانی هم درگذشت حجازی را تسلیت گفت!/ رکورد پیامک برنامه نود تحت تاثیر درگذشت ناصر حجازی شکسته شد

خبرهای کوتاه: دعوت شورای هماهنگی راه سبز امید از مردم برای شرکت در مراسم ناصر حجازی/ رفسنجانی هم درگذشت حجازی را تسلیت گفت!/ رکورد پیامک برنامه نود تحت تاثیر درگذشت ناصر حجازی شکسته شد


دعوت شورای هماهنگی راه سبز امید از مردم برای شرکت در مراسم ناصر حجازی



جرس: شورای هماهنگی راه سبز امید با انتشار اطلاعیه ای ضمن تسلیت درگذشت ناصرحجازی، از مردم ایران دعوت کرد با شرکت در آیین های بزرگداشت وی، مراتب قدردانی ملت از قهرمانان خود را ابراز دارند.

به گزارش جرس، متن کامل این اطلاعیه بشرح زیر است:



قهرمانان ملی و مردمی بخشی از هویت هر ملتی را تشکیل می دهند و بزرگداشت آنها وظیفه ای همگانی است.

شورای هماهنگی راه سبز امید درگذشت قهرمان ملی و مردمی ناصر حجازی را به مردم ایران، جامعه ورزشی و بویژه خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می کند و از مردم شریف ایران دعوت می نماید با شرکت در آیین های بزرگداشت این عزیز، مراتب قدردانی ملت از قهرمانان خود را ابراز دارند.

۳ خرداد ۱۳۹۰



رفسنجانی هم درگذشت حجازی را تسلیت گفت



مهر: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت ناصر حجازی به شرح زیر است:



« انالله و انا الیه راجعون



خبر درگذشت آقای ناصر حجازی موجب تأسف و تأثر خاطر گردید.

مصیبت وارده را به جامعه ورزشی ایران بویژه خانواده آن مرحوم تسلیت، می‌گویم. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور که از پیشکسوتان و چهره‌های ماندگار فوتبال ایران بود علو درجات و برای بازماندگان و خانواده محترم صبر و اجر مسألت می‌کنم.»

مراسم تشییع پیکر مرحوم ناصر حجازی از ساعت 8:30 دقیقه فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد و پس از دور افتخار زدن در ورزشگاه و خواندن نماز توسط حجه الاسلام سیدحسن خمینی بر روی محوطه چمن ورزشگاه، پیکر آن مرحوم برای خاکسپاری در قطعه نام آوران به بهشت زهرا منتقل خواهد شد.



رکورد پیامک برنامه نود تحت تاثیر درگذشت ناصر حجازی شکسته شد



به گزارش مشرق و به نقل از دنیای صنعت، برنامه دوشنبه شب نود رکورد تعداد ارسال پیامک تلویزیون را که در دست خود بود بار دیگر شکست.

برنامه این هفته نود که تحت تاثیر درگذشت ناصر حجازی قرار داشت شب گذشته شاهد ارسال بیش از چهار میلیون و پانصد هزار پیامک بود.

فردوسی پور مجری برنامه نود که خود نیز در غم درگذشت اسطوره دروازه بانی فوتبال کشور سیاه پوش شده بود، شب گذشته پیامک برنامه خود را تغییر داده و با یاد ناصر حجازی طراحی کرد.

در این نظر سنجی مردم به یاد حجازی عدد یک را به شماره پیامک برنامه نود ارسال کردند تا یاد او را زنده نگه دارند.

لازم به ذکر است ناصر حجازی روز دوشنبه درگذشت.

No comments:

Post a Comment