Monday, July 17, 2017

اولین تصویر از فردی که در متروی شهرری به وسیله نیروی انتظامی کشته شد فریاد می‌زد: "فرزند ایرانم. ما آخوند نمی‌خواهیم" بنا بر اعلام یک منبع مطلع، فردی که به یک روحانی در متروی شهرری حمله کرد، قبل از کشته شدن به وسیله‌ی ماموران نیروی انتظامی، در حالی که عبا و عمامه این روحانی را روی زمین می‌کشیده، فریاد می‌زده: " من فرزند ایرانم، ما از دست آخوندها خسته شده‌ایم، ما آخوند نمي‌خوايم، این چه مملکتیه؟ این چه جامعه اسلامیه؟ اینا به اسم اسلام دارن دزدی می‌کنن، این آخوندا همه‌شون دزدن، ما جونمون به لب‌مون رسیده از دست آخوندا ، من از هیچی نمی‌ترسم." ماموران نیروی انتظامی به سوی این فرد گلوله‌ای شلیک کردند که باعث خون‌ریزی شدید کبد و طحال او شد و در آمبولانس به دلیل خونریزی شدید فوت کرد. همچنین بنابر اخبار منابع مطلع، روحانی مضروب، با توجه به ضربه به رگ کاروتید گردن، پس از جراحی، همینک در بخش ICU بیمارستان هفت تیر شهرری بستری و حال او وخیم است. این روحانی خلیل ذوالفقاری ۴۷ ساله است که قبلا قاضی دادگاه خانواده شهرری بوده و چند سالی‌ست که امام جماعت مسجد مرتضی علی واقع در خیابان دیلمان شهرری است.

اولین تصویر از فردی که در متروی شهرری به وسیله نیروی انتظامی کشته شد
فریاد می‌زد: "فرزند ایرانم. ما آخوند نمی‌خواهیم"
بنا بر اعلام یک منبع مطلع، فردی که به یک روحانی در متروی شهرری حمله کرد، قبل از کشته شدن به وسیله‌ی ماموران نیروی انتظامی، در حالی که عبا و عمامه این روحانی را روی زمین می‌کشیده، فریاد می‌زده: " من فرزند ایرانم، ما از دست آخوندها خسته شده‌ایم، ما آخوند نمي‌خوايم، این چه مملکتیه؟ این چه جامعه اسلامیه؟ اینا به اسم اسلام دارن دزدی می‌کنن، این آخوندا همه‌شون دزدن، ما جونمون به لب‌مون رسیده از دست آخوندا ، من از هیچی نمی‌ترسم."
ماموران نیروی انتظامی به سوی این فرد گلوله‌ای شلیک کردند که باعث خون‌ریزی شدید کبد و طحال او شد و در آمبولانس به دلیل خونریزی شدید فوت کرد.
همچنین بنابر اخبار منابع مطلع، روحانی مضروب، با توجه به ضربه به رگ کاروتید گردن، پس از جراحی، همینک در بخش ICU بیمارستان هفت تیر شهرری بستری و حال او وخیم است. این روحانی خلیل ذوالفقاری ۴۷ ساله است که قبلا قاضی دادگاه خانواده شهرری بوده و چند سالی‌ست که امام جماعت مسجد مرتضی علی واقع در خیابان دیلمان شهرری است.

No comments:

Post a Comment