Monday, July 17, 2017

نیروهای حفاظت مجلس لباس‌شان را درآوردند تا از تیررس داعش در امان باشند کانال تلگرامی آمد نیوز در گزارشی مدعی شده نیروهای حفاظت مجلس هنگام حمله‌ی تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی، لباس‌های فرم خود را از تن درآوردند تا از تیررس تروریست‌ها در امان بمانند. آمد نیوز نوشته است: "هنگام ورود تروریست‌ها به مجلس، تمامی نیروهای حفاظت از مقابل تروریست‌ها فرار کرده‌اند و حتی برخی از آنان، لباس‌های سبز پاسداری خود را نیز کنده‌‌اند تا مورد هدف تروریست‌ها قرار نگیرند. " آمد نیوز در ادامه مدعی شده فرماندهان سپاه از علی خامنه‌ای درخواست کرده‌اند که نیروهای حفاظت مجلس برای حفظ روحیه "مدال شجاعت" بدهد اما پس از بازبینی فیلم‌های دوربین‌های «مجلس شورای اسلامی» و «مقبره‌ی آیت‌الله خمینی» از سوی دفتر رهبری، مشخص شد که نیروهای حفاظت این دو مکان، با درآوردن لباس‌های خود از مقابل تروریست‌ها فرار کرده‌اند. این‌گونه بود که دریافت مدال شجاعت توسط این افراد منتفی و فرمانده حفاظت مجلس نیز تغییر پیدا کرد. سپاه پس از این حمله‌ی تروریستی در قلب تهران با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد. گفته می‌شود علی لاریجانی، رئیس مجلس، در جلسه‌ای علت ناامنی در مجلس را تمرکز بیش از حد سپاه بر روی مسائل سیاسی عنوان کرده و از این نهاد خواسته فقط وظیفه‌ی امنیتی نظامی‌اش را انجام بدهد.

نیروهای حفاظت مجلس لباس‌شان را درآوردند تا از تیررس داعش در امان باشند
کانال تلگرامی آمد نیوز در گزارشی مدعی شده نیروهای حفاظت مجلس هنگام حمله‌ی تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی، لباس‌های فرم خود را از تن درآوردند تا از تیررس تروریست‌ها در امان بمانند.
آمد نیوز نوشته است: "هنگام ورود تروریست‌ها به مجلس، تمامی نیروهای حفاظت از مقابل تروریست‌ها فرار کرده‌اند و حتی برخی از آنان، لباس‌های سبز پاسداری خود را نیز کنده‌‌اند تا مورد هدف تروریست‌ها قرار نگیرند. " آمد نیوز در ادامه مدعی شده فرماندهان سپاه از علی خامنه‌ای درخواست کرده‌اند که نیروهای حفاظت مجلس برای حفظ روحیه "مدال شجاعت" بدهد اما پس از بازبینی فیلم‌های دوربین‌های «مجلس شورای اسلامی» و «مقبره‌ی آیت‌الله خمینی» از سوی دفتر رهبری، مشخص شد که نیروهای حفاظت این دو مکان، با درآوردن لباس‌های خود از مقابل تروریست‌ها فرار کرده‌اند. این‌گونه بود که دریافت مدال شجاعت توسط این افراد منتفی و فرمانده حفاظت مجلس نیز تغییر پیدا کرد.
سپاه پس از این حمله‌ی تروریستی در قلب تهران با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد. گفته می‌شود علی لاریجانی، رئیس مجلس، در جلسه‌ای علت ناامنی در مجلس را تمرکز بیش از حد سپاه بر روی مسائل سیاسی عنوان کرده و از این نهاد خواسته فقط وظیفه‌ی امنیتی نظامی‌اش را انجام بدهد.

No comments:

Post a Comment