Monday, April 29, 2019

«محمدعلی رامین» پدر همسر «مهناز افشار» خواهان محاکمه وی شد

«محمدعلی رامین» پدر همسر «مهناز افشار» خواهان محاکمه وی شد

 
 
«محمدعلی رامین» پدر همسر «مهناز افشار»،  معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد در دولت احمدی نژاد و مشاور مطبوعاتی وی بود. شهرت وی به دلیل ۹ لغو امتیاز نشریات، ۱۵ توقیف و ۶۱ تذکر کتبی بود که در حدود ۱۳ ماه حضور به عنوان معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، به نشریات ایرانی داد که رکوردی در نوع خود محسوب می‌شود. رامین در رمان احمدی نژاد کنگره "نابودی اسرائیل" را برگزار کرد. 

وی نوشته: سلبریتی ها در همه جای دنیا با ابزار حکومت ها تبدیل به چهره های محبوب می شوند تا بخشی از "سرمایه اجتماعى" برای تأمین مصالح عمومی و پیشبرد منافع ملی کشورهای خودشان را تشکیل بدهند؛
اما برای بعضی از چهره ها ظاهراً وارونگی همه چیز، "مد روز" شده است:

این که یک بازیگر سینما به خودش اجازه بدهد، در بسیاری از مسائل فرهنگی، اجتماعي، سیاسی، عقیدتی و حتی در روابط سیاست خارجی کشورش دخالت کرده و با تشویش اذهان عمومی، روابط میان ایران و همسايگان را مخدوش کند، حتما "غیرعادی" است و من در هیچ کجای جهان، نمونه چنین رفتاری را سراغ ندارم.

از سوی دیگر، در هیچ کجا معمول نیست که رسانه ها بخواهند، تا یک چهره محبوب هنری که تمام اعتبار هنریش را مدیون کشورش می باشد، محاکمه و محکوم و مجازات کنند...
لیکن در این مورد خاص، هیچ راه حلی به ذهنم نمی رسد!

سابقا پیغام داده بودم، اگر خانم افشار بخاطر ظلمی که به همسرشان شده، با همه چیز به لجاجت برخیزد، نه فقط مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه متقابلا یک مسئله ساده "اختلاف حساب با هلال احمر" را پيچيده و عنادآلوده تر هم خواهد کرد..

No comments:

Post a Comment