Monday, April 29, 2019

رد پای سید مجید! دوربین مدار بسته پارکینگ اتفاقی خراب است. حمید حاجیان وکیل دادگستری چهارشنبه شب در همین پارکینگ و به ضرب گلوله به قتل رسید. همان وکیلی که حسین هدایتی اخلال گر اقتصادی در دادگاه مدعی شد 50 میلیارد او را خورده است. حسین هدایتی اسپانسر مالی تعدادی از باشگاه های فوتبال است ویک روز قبل از کشته شدن حمید حاجیان از زندان آزاد شده ووکیلش هر گونه ارتباط حسین هدایتی با این قتل را رد می کند. به هر حال قاتلی معرفی می شود.... در چند سال گذشته افرادی مرتبط با بعضی باشگاه های فوتبال کشور به قتل رسیده اند. در پرونده اعدام شهلا جاهد همسر موقت ناصر محمد خانی به جرم قتل همسر اول این فوتبالیست قدیمی صحنه قتل بازسازی می شود. در صحنه بازسازی به دلیلی که من آخر نفهمیدم به چه دلیل، بازجو و معاون یکی از شعب انقلاب اسلامی" مجید پورسیف "، معروف به" سید مجید" حضور دارد. همان چهره آشنای بسیاری از زندان سیاسی که معاون شعبه " حسن زارع دهنوی" مشهور به قاضی حداد" نیز بود . سید مجید در این بازسازی صحنه قتل نقش لاله سحرخیزان را به عهده می گیرد و عکس هایی که در آن زمان در روزنامه ها چاپ شد عکس سید مجید چاپ می شود. پس از قتل لاله سحرخیزان همسر اول محمد خانی من به مجلس ختم وی رفتم . نکته عجیب این بود که این بازجو که در قتل های سال 67 به همراه حسن زارع دهنوی " دادیاروقت زندان اوین"در این زندان حضور داشت ، به همراه دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعات موازی در مجلس ختم بودند و چهره مسجد واقع در خیابان سهروردی تهران کاملا امنیتی بود. افرادی که معلوم بود با ناصر محمد خانی دوست بودند. امید که این بار قاتل معرفی شده، از دادرسی عادلانه و بی طرفانه بهره مند شود. عکس سید مجید با پیراهن مشکی در حالی که سیگار می کشد در عکس مشخص است. فریبا داودی مهاجر

رد پای سید مجید!
دوربین مدار بسته پارکینگ اتفاقی خراب است. حمید حاجیان وکیل دادگستری چهارشنبه شب در همین پارکینگ و به ضرب گلوله به قتل رسید. همان وکیلی که حسین هدایتی اخلال گر اقتصادی در دادگاه مدعی شد 50 میلیارد او را خورده است.
حسین هدایتی اسپانسر مالی تعدادی از باشگاه های فوتبال است ویک روز قبل از کشته شدن حمید حاجیان از زندان آزاد شده ووکیلش هر گونه ارتباط حسین هدایتی با این قتل را رد می کند.
به هر حال قاتلی معرفی می شود.... در چند سال گذشته افرادی مرتبط با بعضی باشگاه های فوتبال کشور به قتل رسیده اند.
در پرونده اعدام شهلا جاهد همسر موقت ناصر محمد خانی به جرم قتل همسر اول این فوتبالیست قدیمی صحنه قتل بازسازی می شود.
در صحنه بازسازی به دلیلی که من آخر نفهمیدم به چه دلیل، بازجو و معاون یکی از شعب انقلاب اسلامی" مجید پورسیف "، معروف به" سید مجید" حضور دارد.
همان چهره آشنای بسیاری از زندان سیاسی که معاون شعبه " حسن زارع دهنوی" مشهور به قاضی حداد" نیز بود .
سید مجید در این بازسازی صحنه قتل نقش لاله سحرخیزان را به عهده می گیرد و عکس هایی که در آن زمان در روزنامه ها چاپ شد عکس سید مجید چاپ می شود.
پس از قتل لاله سحرخیزان همسر اول محمد خانی من به مجلس ختم وی رفتم .
نکته عجیب این بود که این بازجو که در قتل های سال 67 به همراه حسن زارع دهنوی " دادیاروقت زندان اوین"در این زندان حضور داشت ، به همراه دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعات موازی در مجلس ختم بودند و چهره مسجد واقع در خیابان سهروردی تهران کاملا امنیتی بود.
افرادی که معلوم بود با ناصر محمد خانی دوست بودند.
امید که این بار قاتل معرفی شده، از دادرسی عادلانه و بی طرفانه بهره مند شود.
عکس سید مجید با پیراهن مشکی در حالی که سیگار می کشد در عکس مشخص است.
فریبا داودی مهاجر

No comments:

Post a Comment