Saturday, March 6, 2010

تحريم هاى احتمالی جديد عليه جمهورى اسلامى، بر بانك هاى ايرانى در خارج تمركز مى يابد

راديو فردا : ديپلمات ها در سازمان ملل مى گويند تحريم هاى جديد غرب عليه جمهورى اسلامى باعث مى شود تهران در استقرار سيستم هاى بانكى جديد در خارج به منظور غلبه بر محدوديت هاى جهانى اعمال شده بر موسسات اقتصادى موجود با مشكل مواجه شود.

ديپلمات ها مى گويند پيشنهادها براى تحريم هاى جديد بيش از آن كه بانك مركزى جمهورى اسلامى را در فهرست سياه قرار دهد، خواهد كوشيد هشيارى بيشترى در مورد فعاليت هاى اقتصادى اين بانك به خرج دهد كه بدين ترتيب سرمايه گذارى در ايران را دشوارتر مى كند.

شوراى امنيت سازمان ملل تا كنون در سه نوبت تحريم هايى را عليه جمهورى اسلامى وضع كرده است تا ايران را وادار به توقف روند غنى سازى اورانيوم كند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:11:53 توسط ابوالفضل پ
فعلا كه آقاي ريشهري و دار و دسته مافيائيش (وابستگان مالي بيت رهبري در: بنياد 15 خرداد - شركت هاي بي نام و نشان سپاه - كميته امداد - بنياد جانبازان) حسابي در حال خارج كردن پول از مملكت و سرمايه گذاري در مالزي - سنگاپور - برزيل - ونزوئلا - بوليوي - تانزانيا و آفريقاي جنوبي هستند

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 05:25:48 توسط amir
وقتئ که واقعا اینگونه جناین در کشورمان رخ میده دانشجو 20 ساله را محکوم به ادام مئ کنند دوستان بنظر شما بهتر نیست که واقعا این رژِم کثیف جمهورئ کثیف اسلامئ را ریشه کن کرد با تحریم به نتیجه نخواهند رسید باید تمام نظام را تحریم کرد که حتئ سفارتها تا این رژِم خونخوار دستش از کشور عزیزمان کوتاه بشه

No comments:

Post a Comment