Saturday, March 6, 2010

احمدی نژاد : امروز پاكترين دستگاه اطلاعاتي دنيا سيستم اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران است

ایلنا: احمدی نژاد ماموريت سربازان گمنام امام زمان را ماموريتي الهي و مقدس دانست و گفت: وزارت اطلاعات بايد منسجم‌ترين‌، هماهنگ‌ترين ، مقتدرترين و روانترين تشكيلات كشور باشد.
به گزارش ايلنا، احمدي‌نژاد در ديدار وزير، معاونين‌، مديران و كاركنان وزارت اطلاعات با تبريك ميلاد پيامبر با بيان اينكه كاركنان وزارت اطلاعات ،عصاره زبده‌ترين نيروي‌هاي حزب‌الهي كشور است‌،‌اظهار داشت‌: امروز پاكترين دستگاه اطلاعاتي دنيا سيستم اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران است.
وی هدف اصلي از خلقت انسان را حكومت جهاني مبتني بر توحيد و‌عدالت دانست و گفت‌:در طول تاريخ تلاش شياطين در مقابل مجاهدت‌هاي انبياء و صالحان بوده و دوره ما اوج نبرد حقيقت انسان با شياطين است‌.‌امروز شياطين در جبهه استكبار جهاني تجميع و متجلي شده‌اند.
وي اضافه كرد‌: فطرت بشر خدايي و آسماني است و وقتي كه انديشه بشر و‌ابعاد وجودي او محدود و زميني شود به ناچار سقوط خواهد كرد .
رييس شوراي‌عالي امنيت ملي با بيان اينكه همه بدي‌هاي تاريخ در جبهه استكبار جمع شده است، اظهار داشت‌: جناياتي كه استكبار جهاني در دنيا مرتكب شده است‌، در طول تاريخ سابقه ندارد؛ امروز سنگين‌ترين كشتار واقدامات تروريستي در جهان با بلند كردن پرچم حقوق بشر توسط ايادي آنان صورت مي‌گيرد .
احمدي نژاد در ادامه با اشاره به دستگيري عبدالمالك ريگي توسط سربازان گمنام امام زمان خاطر‌نشان كرد : دستگيري اين شرور تروريست سند ذلت دستگاه اطلاعاتي آمريكا – انگليس و رژيم صهيونيستي است.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 13:07:52 توسط hamid
رفته بودم ایران یک سر به زندان کمیته مشترک ، شهربانی زدم ، دو دقیقه بیشتر طاقت نیاوردم چون یادمه که بعداز پهلوی نامش رو اینجا شد زندان توحید که باز هم یک رژیمه نا مشروع دیگه داشتش ، وای به حال ما مردم ایران

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 12:59:04 توسط آيدين- دانمارك
البته اينو احمدي نژاد دروغ نميگه چون سربازان گمنام امام زمان كه استخدام وزارت اطلاعات هستند بعد از تجاوز و جنايت و كارهاي كثيف و پليدشون به حمام ميرن و غسل جنابت و ميت و وحشت ميگيرند٠

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 12:34:44 توسط نیما
البته کلماتی که خامنه ای و احمدی نژاد بکار می برند. فرهنگ لغت خاص خودشان است.در فرهنگ اینها پاکترین یعنی شکنجه ،تجاوز،قتل و هزاران جنایت دیگر که مامورین جنایتکار اطلاعات مرتکب می شوند. این فرهنگ نوع خامنه ای همان فرهنگی است که به مردم اعتشاشگر می گوید و پاسدارها،اطلاعاتیها،بسیجیها و قاتلین مردم می گوید.زندان ندامتگاه می نامد، بند را اندرزگاه می نامد و بازجو جنایتکار را کارشناس (البته کارشناس شکنجه و جنایت )می نامد.مبارزین آزادی را محارب می نامد. این فرهنگ لغت جنایتکارانه خامنه ای است .

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 12:05:17 توسط Bita
پاكترين دستگاه اطلاعاتي??????????? مرگ بر احمدی نژاد و خانواده کثیفش مرگ بر خامنه ای و خانواده خون خوارش درود بر آزادگان و جان باختگا ن راه آزادی زنده باد ایرانبان آزادیخواه در سراسر ایران و سراسر دنیا مرگ بر حکومت استبدادی آخوندی و مزدورانش

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 12:00:52 توسط hamed
ای خدا من درسال پیش دونفر ازکسا نی‌ که علاقه بهشون داشتم رو از این دنیا بردی یکی‌ مایکل جکسون بود و دیگریپتریک سویسی ولی‌ باید بگم که من نیز به احمدی نژاد خیلی‌ خیلی‌ علاقه مندم یه لطفی‌ به حال ما بکن دمت ویژ ویژ

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 11:59:30 توسط رضا
باور کنید که در پاکی که محمود احمقی می گویددرسته چون هنوز پدر و مادر کارکنان وزارت اطلاعات مشخص نشده از کدام زنا متولد شده اند

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 11:47:35 توسط شهیدان شهر
امروز بهترین ماست بند دنیا هم محمود احمدی نزاد است وبهترین ماست را میفروشد اما حیف که ترش است

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 11:32:44 توسط یک ایرانی
دوره ما اوج نبرد حقيقت انسان با شياطين است‌.از این حرف ها بوی جنگ می آید. خدا به این شیاطین غربی رحم کند. ار این خالی بندی ها هم هیتلر که ابوی " ا ن " است زیاد میزد. هه هه هه

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 11:14:36 توسط انسان پارسی
حرفهای زیبا و منطقی است ، ولی این حرفها جدیت دارد و اطلاعات کشور ما کارهای الهی و انسانی را دنبال کرده است و یا حافظ جان انسانها بوده است . هر کس در مقام رییس و صاحب میکروفن میتواند هرچه که اصول و رفتار صحیح انسانی و الهی یک دستگاه دولتی را به نحوی که مردم پسند باشد را بگوید ، اما عمل به آن و کارنامۀ آن است که دلیل اثبات میشود

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 11:09:31 توسط رزمجو از طایفه ( محترم ) کفار
خوب شد که نمردیمو معنی '' پاکترین '' را هم به مفهوم پرتعفن اسلامیش فهمیدیم. خاله زنک هایی مثل سعید و یا هر زهرمار دیگر, خوب بشنوند. (اشاره به تیتر خبر مربوط به تهدید جامعه بین المللی توسط اصغر اغا سلطانیه).

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:51:31 توسط بابک شمالی
شماها گویا منظور جناب( محتاج به دکتر )احمدی .. را هنوز متوجه نشده اید !!! منظور احمدی نژاد این است که سیستم اطلاعا تی جمهوری اسلامی از هر گونه خصوصیات ی مانند شرافت --انسانیت --وجدان ---نا مو س ---میهن پرستی و ..... پاک است و با این کلمات بیگانه است !!!!(بابک شمالی )

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:28:37 توسط عمو نوروز
هشت ماه حکومت جهل و جنایت زیر ضرب جنبش سبز بوده است حالا باید دید چقدر از پول این مردم را داده اند تا ریگی را بخرند و قدری این مزدوران گمنام را که دیگر گمنام نیستند و بدنامند دلخوش کنند

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:24:40 توسط تهمتن
چندين بار مشغول نوشتن نظري برآمدم;كه ازدنباله آن منصرف شدم و ديدم كه ناسزاگويي به بيشرفان و اوباشان بيهوده ست - امانگارنده قيام مردم ايران و اقدامات حتمي تحريم جهاني رژيم رامقدم دانسته و ازپاسخ وناسزاگويي بيهوده بگماشتگان ولي وقيح خودداري ميكنم. ١- قيام مردم ٢- تحريم قطعي جهاني رژيم ولي وقيح.. درادامه قيام مردم هيچگونه شكي نكنيدكه صددرصد ادامه داشته كه مردم هم هيچگاه اين موقعيت ٣١ساله راازدست نخواهندداد. درموردتحريم جهاني هم;نگارنده برخلاف نظرات ديگران;به اين تحريم معتقدبوده كه تحريم نفت(اين شاهرگ حيات نظام) و واردات بنزين وگازوئل را صددرصد دانسته و با محاصره دريايي;اين تحريم را بمورد اجرا در خواهندآورد و جنگي هم دركار نخواهدبود. قدرت ماندگاري اين نظام تنها وتنها از درآمدهاي همين نفت دزدي شده مردم است و بدون اين سرمايه;تمام بنيادها ومراكزاقتدارحكومت ازنمونه سپاه پاسداران وبسيجيان وماموران وزارت اطلاعات ولباس شخصي ها درسراسركشوركه تعدادآنها به صدها هزارنفرجيره خوارميرسد;جيره به آنها نخواهدرسيدوقطعابخش بزرگي ازاين جيره خواران بمردم خواهندپيوست. اقتدارنظام وسدراه قيام برهمين درآمدهاست..

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:21:57 توسط ولي
خروش «مرگ بر خامنهاى ديكتاتور»، از بلندگوى دانشگاه گرگان.دانشجويان دانشگاه گرگان در يك ابتكار جالب شعار مرگ بر خامنهاى ديكتاتور را از بلندگوى دانشگاه پخش كردند.دانشجويان اين دانشگاه از طريق دستكارى در بلندگوهاى دانشگاه كه براى پخش اذان استفاده مىشد، با كارگذارى يك دستگاه واكمن، شعار مرگ بر خامنهاى ديكتاتور را در محوطه دانشگاه پخش كردند. .

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:11:42 توسط مشه قلی
اطلاعات و پاکی ؟؟!! بعدالمشارق و بعدالمغارب !! اطلاعات همان تجسس در اسلام است ( ولا تجسسوا ، جاسوسی نکنید عزیز دلم ، قند عسلم جاسوسی حرام است )

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 10:03:03 توسط زی
بنده یک کمونیست هستم و اصلا قصدم این نیست که خوانندگان محترم این چند خط را " کمونیست" کنم، چون راه دراز و پرمسئولیتی ست کمونیست بودن و کمونیست شدن! اما به نظر بنده هیچ چیز به اندازه این رژیم ارازل و اوباش با تمام جناح و دسته هایش به اسلام ضربه نزد! عرض کردم قصد دفاع از " اسلام و یا هر دین" دیگری را به هیچ وجه ندارم، اما سخنم با آندسته از هموطنان مسلمان است که از این دو جناح جانی دفاع میکنند این میباشد که برعلیه این بیدادگری، دورغگویی، شارلاتان بازی ها بپا خیزید! " سربازان گمنام" امام زمان چه صغیه یست؟ آخر مگر عقل و دانش هیچ بشری این عبارت را چیزی جز " مزدوران کمر خدمت بسته به سیستم زور و شکنجه و نابرابری نیست" که دیروز اسمش رژیم شاه بود و امروز ج ا ؟ وقتی که برخی ها " مبدا" جنایات این رژیم " کشتن ندا و سهراب.." میشود و چشم بر روی قتل عام زندانیان سیاسی سالهای 60 و 67 میبندند همین میشود که ملاحظه مینمایید! پاسدار تیرخلاص زن میگوید وزارت اطلاعاتش " پاک" ترین است! امید که دخل توی جانی را یکی از همان " سربازان گمنام امام زمانت" بیاورد تا به قعر چاه و به نزد او " تشرف" یابی!

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 09:26:17 توسط مهدی
آره بابا ایشان صحیح میفرمایند. هه هه هه. حالا کسی حرف مرا قبول نمیکند تقصیر آقای احمدی نژاد است هه هه هه. من که خیلی از این مقاله لذت بردم.

نوشته شده در تاريخ پانزدهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با ششم مارس ۲۰۱۰ ، 09:09:36 توسط nima
گويا اين آقايان كر وكور هستند اما الحمدالله لال نيستند و چنين استنباط ميشود كه اين سخنان براي ملتي ديگر در سرزمين يا كراتي ديگر گفته ميشود!

No comments:

Post a Comment