Thursday, January 7, 2010

معاون وزیر ارشاد : نگفتن امام خامنه‌ای،ازبزرگترین خیانتها است


رسا : به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد علی رامین، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد شب گذشته با حضور در دفتر خبرگزاری رسا، با مدیر عامل و اعضا تحریریه این خبرگزاری دیدار و گفت و گو كرد.

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید از قسمت های مختلف خبرگزاری رسا دیدن كرد و مسؤولان مربوطه این بخش ها نیز گزارشی از اقدامات مربوطه و روند فعالیت های این خبرگزاری به دكتر رامین ارائه كردند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مساله ولایت فقیه در جامعه اسلامی و همچنین خیانت برخی از افراد دراین خصوص، برضرورت جریان سازی رسانه ها بویژه خبرگزاری رسا، با عنوان امام خامنه ای تاكید كرد و افزود:برخی ها با ترفندی كه بكار بردند گفتند كلمه امام بعد از امام راحل نباید به شخص دیگری اطلاق شود كه به نظر من این موضوع یكی از بزرگترین خیانت ها است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگی و ارشاد اسلامی تاكید كرد: این افراد گفتند بعد از امام، هر عنوانی خواستید بكار ببرید غیر از كلمه امام و وقتی امام جامعه را تا این حد تنزل دادند كلیدواژه امت هم به ملت تغییر پیدا كرد.

وی همچنین خطاب به دست اندركاران خبرگزاری رسا گفت: شما باید با عنوان امام خامنه ای جریان سازی خبری كنید و دشمنان را در ترفندها و نقشه هایی كه علیه تشییع و اصل مترقی ولایت فقیه بكار گرفته اند ناكام سازید.

گفتنی است حجت الاسلام محمد مهدی محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا نیز گزارشی از فعالیت ها، اقدامات و نحوه پوشش اخبار توسط این خبرگزاری ارائه كرد.

لازم به ذكر است بازدید دكتر رامین از خبرگزاری رسا، كه از نیمه های شب گذشته آغاز شد تا ساعاتی از بامداد امروز ادامه یافت و در این بازدید اعضای تحریریه خبرگزاری رسا، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسایل جاری كشور پرداختند.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 12:24:57 توسط Amin
طاقت بیار رفیق, دنیا تو مشت ماست. طاقت بیار رفیق خورشید پشت ماست. مرگ بر اين رژيم ضد ايراني كه با اين اعمال وحشيانه فقط تاريخ نابودي خود را به جلو مي اندازند٠ شما با رفتارتان در اين ٣٠ سال كاري كرديد مردم نسبت به تمامی١٢ امام هم شك كنند چه برسد به اين امام قلابي !!!!٠ حكومت ديكتاتوري شما ابلهان محكوم به مرگ است و در اين هرگز ترديد نكنيد٠ اگر فوانین من در اوردی مملکت و تعاریف جدید در مورد "جرم"، "جنایت"،"خیانت" و...... را هم قبول کنیم آنوفت باید بگوئیم ، " امام خامنه ای خونخوار" ، "امام خامنه ای جلاد"، "امام خامنه ای تبهکار"،"امام خامنه ای دزد", "امام خامنه ای کفتار"، "امام خامنه ای فاتل", "امام خامنه ای مادر بختا" و ....... این واژه ها با چسباندن کلمه امام کاملتر و شیوا تر میشود. طاقت بیار رفیق ما هر دو بی کسیم طاقت بیار رفیق , داریم میرسیم. دنیا اگه تاریک شد , دستای فانوس رو بگیر . طاقت بیار رفیق دنیا تو مشت ماست. طاقت بیار رفیق خورشید پشت ماست.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:23:22 توسط سام
اگر امام اين است من ميخواهم كه خيانتكار باشم از نظر اين حكومت دجال ضد ايراني. زيرا خيانت به اين حكومت عبادت است و با صداي بلند و رصا ميگويم مرگ بر اين امام و رررري ي ي ي ددددم م م به اماماني از اين نوع.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:57:11 توسط دربدر
حتمآ لقب امام را باید به خامنه ای داد تا فردا که مردم فریاد "مرگ بر امام" سر دادند، و این فریادها تا عمق تاریخ اسلام نفوذ کرده و معنی ژرفتری پیدا میکند...و بدین ترتیب شعار تظاهرات بعدی از هم اکنون شکل میگیرد

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:55:48 توسط ali-t
كلمه امام يعني پيشوا كه آلمانيها نيز آن را براي هيتلر بكار مي بردند و ا ينجانب اعتراف مي كنم كه خامنه اي نه تنها امام تمام قا تلا ن بلكه امام هيتلر هم هست. اما يك تفاو ت بزرگ بين هيتلر وخامنه اي اينست كه هيتلر ملت خود را نكشت ولي خامنه اي كشت.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:33:13 توسط فرهاد
مردم ايران گنجشگ را رنگ ميكنند و جاى قناري ميفروشند حالا اين مرتيكه اومده كه خامنه اي را به اسم امام به مردم جا كنه ٠ شما با رفتارتان در اين ٣٠ سال كاري كرديد مردم نسبت به ١٢ امام هم شك كنند چه برسد به اين امام قلابي ٠

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:47:09 توسط ايراندوست
اگر از دوستان كسي از بيوگرافي اين اين شخصيت نازنين!خبر دارد خوبست به آگاهي همه برساند٠ شخصيتي كه بهترين دوستانش كرمهاي خاكي هستند كه ميخواهند ازتن او هرچه زودتر تغذيه كنند!!!

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:26:14 توسط آرش
گوسفندهایی مثل شماهای قاتل، شبان قاتل و گاوی مثل خامنه ای میخواهند. مردم ایران خودشان همه شبانانی هستند گوساله هایی امثال شما را هنوز تحمل میکنند.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:50:05 توسط زویا
اگر فوانین من در اوردی مملکت و تعاریف جدید در مورد "جرم"، "جنایت"،"خیانت" و...... را هم قبول کنیم آنوفت باید بگوئیم ، " امام خامنه ای خونخوار" ، "امام خامنه ای جلاد"، "امام خامنه ای تبهکار"، "امام خامنه ای کفتار"، "امام خامنه ای فاتل" و ....... این واژه ها با چسباندن کلمه امام کاملتر میشود.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:30:30 توسط مهدی سابق ( خسرو )
با سپاس از یادآوری و اصرار،معاون وزیر ارشاد،درباره،لقب امام ،و نگفتن امام خامنه‌ای،ازبزرگترین خیانتها است!؟ بنده بسیار موافقم!؟ زیرا خامنه ای هم امام است و هم در خط حسین و ائمه، رفتار حکومت ملایان،دقیقا در خط اسلام است و تنها موفق به پیاده کردن،قسمتی از دستورات قرآنی را شده اند. بنده یقین دارم، مصباح بزدیها ،نوری همدانیها،حسينيان ها،سرداران .... تماما حسینی و از یاران امام خامنه ای،نماینده برحق الله میباشند. متاسفانه،بعضی از هموطنان،تعمدا" یا عمدا" ،لقب مبارک یــــــزید را بر خامنه ای میگذارند، که شعاری بسیار انحرافی، و پشتیبانی از خون جنایت است...بدیهیست بسیارند از ملت آگاه ایران،که حاضرند،یزید این زمان باشند ،و شّر این امام کذاب را، از سر ملت ایران کم کنند،و مطمئنا اینجانب، لز جان و دل موافقم، این موهبت بزرگ ملی را انجام دهم، و با هدیه جان ناقابلم،ملت ایران به آزادی برسند،و اینجانب مانند یزید، مورد لعن و نفرین اُمت گوسفند قرار گیرم...

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:11:00 توسط مهدی
کاشکی این را زودتر میگفتید. پس از حالا مرگ بر امام خامنه ای. لعنت بر شیطان حالا بایستی همه شعارها را روی اسکناس ها تغییر دهیم. هر چند مرگ کسی را آرزو نمیکنم.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 05:43:01 توسط آزاده
شکرکه معنی مترقی راهم فهمیدیم - البته منظورایشان متر - قی میباشد. واقعا" که قی ایشان نه تنهاایران راکه کم کم داردازایران هم خارح می شود.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 05:31:30 توسط KOROSH
حالا یواش یواش دارم متوجه میشم که به چه اشخاصی امام میگن و گفتن !!!

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 05:06:31 توسط zede jasus
تو رو خدا کمی به چهره این فرد دقت کنید آیا چهره یک جاسوس کثیف رو تشخیص نمی دید؟ خاطرش جمعه تا شلوغ بشه فرار میکنه میره پیشه ارباباش که احتمالا تو اسرائیل منتظرشن با امید به پیروزی ایران وایرانی

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:56:33 توسط ایرانی
مرتیکه از قیافه اش کثافت می باره آدم یاد ..... می افته

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:53:36 توسط حجت
خوب دارند معی امام را به لجن میکشند بدون آنکه بدانند چکونه دارند مغازه خود را بی رونق میکنند. حالا رفته رفته مردم میفهمند که آن قبلی ها هم ...بله. پیشنهاد میکم امام رامین که ازچشمانش امامت می باردیک عبا وعمامه ای دست و پا کند تا سید علی خواب ببیند که امام چاه نشین در خواب از او خواسته که رامین درجه آیت الهی بگیرد و باو هم بگویند امام زیرا در شرارت و قساوت و دروغگوئی و اطلاعی از اینکه جایت مستقیم (مثل سینمارکس) کرده بنده ندارم ولی این نبوغی که امام رامین دارد ظرفیت آنرا هم نشان میدهد. دکترا هم دارد (یاد مرحوم دکتر کردان افتادم) و مترقی بودن اصل ولایت سفیه ببخشید وقیح باز ببخشید چی بود.. آها ولایت فقیه را هم خوب میداند. این عنوان آخری البته بدنام تر از سفیه و وقیح شده. مردک توکه متوجه پیشرفته بودن اصل ولایت ... باز یادم رفت فقیه هستی تا آخرین لحظه که دلاوران ایرانی برای محافظت و نگهداری تو در هتل اوین آمدند متوجه نخواهی شد چه خبر شده است. وقتی وارد سلول شدی همکارانت که قبلاً آنجا هستند فریاد خواهند زد "ولایت فقیه تمام شد" و آنوقت شاید بفمی چه بلائی در انتظارت هست. باش تا صبح دولتت بدمد.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:53:30 توسط hamed
اصلا تمام اين سر و صداها بخاطر پاره كردن عكس خامنه اي هست عاشورا بهانه هست

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:49:04 توسط mohammad
ما مردم دیگه بیزار شدیم از این اسلامه خامنهیی و مزدورانش حالا هر چقدر تو میخواهی تبلیغ کن از جنایات اسلامی .من به نوبه خودم هزارم یهودی باشم نه مسلمانه خامنه ای .ببینید که چه کردید با مردم

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:43:10 توسط حميد
عمرهمه شما مزدوران وطن فروش سررسيده ٠ملت تك تك شمارا زنده بگور ميكنند

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:35:40 توسط برده هرگز
جناب معاون بی فرهنگ وزیر بی فرهنگ دولت احمقی نژاد، خر همیشه خر است حتی اگر پالانش (عنوانش) عوض شود.

نوشته شده در تاريخ هفدهم دی ۱۳۸۸ برابر با هفتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 04:24:18 توسط یک زن ایرانی
باید بگویند "خامنه ای کثافات" یا "خامنه ای مزدور" یا "خامنه ای آدم کش" یا "خامنه ای فاسد" که همش میشه همون "امام" .... خاک بر سره این دولت که ملت رو میخاد امت کنه یعنی مشتی بیسواد که هیچی نمیفهمن و به خری به اسمه امام احتیاج داران

No comments:

Post a Comment