Sunday, July 21, 2013

این دست خط اهدائی را ملت فراموش نخواهد کرد! این دست خط ملوکانه نیز، دست خط مقام معظم فرزانه رهبری است. البته با دست چپ و به همین دلیل هم کج و کوله، زیرا وی با دست راست قادر به نوشتن نیست. اشاره وی در نماز جمعه پس از کودتای انتخاباتی 88 و فرمان سرکوب خونین مردم به "بدن ناقص" و "نیمه جان" همین دست بود! احمدی نژاد با همین دست خط، پشت قرآن اهدائی رهبر به وی بدرقه شد، اما تردید نیست که ملت به نوع دیگری او را بدرقه کردند و تاریخ نیز در آینده بدرقه ای متفاوت از او خواهد کرد. دلقکی که در حد ملیجک دربار ناصرالدین شاه هم نبود و بزرگترین ضربات را به اقتصاد و هویت ایرانی زد و با پنهان شدن پشت شعارهای پوچ و جنجالی، ژست هائی گرفت که رهبر جمهوری اسلامی آن را "احیای شعارهای انقلاب" نامید. این دست خط، پشت قرآن، به این آسانی فراموش نخواهد شد. با آغاز کار دولت روحانی و فاش شدن آنچه که در دوران احمدی نژاد بر سر ایران و ایرانی آمد، انگیزه نوشتن این دست خط بیشتر آشکار خواهد شد. در حقیقت آقای خامنه ای از خود و دسته گلی که با کودتا به سود احمدی نژاد، علیه موسوی کرد، دفاع کرده است. و در بی تدبیری او همین بس که احمدی نژاد می رود و از این پس هرچه از دوران 8 ساله او فاش شود، پاسخگو همان است که این قرآن را با این دست خط به احمدی نژاد هدیه کرده است!

این دست خط اهدائی را ملت فراموش نخواهد کرد!
این دست خط ملوکانه نیز، دست خط مقام معظم فرزانه رهبری است. البته با دست چپ و به همین دلیل هم کج و کوله، زیرا وی با دست راست قادر به نوشتن نیست. اشاره وی در نماز جمعه پس از کودتای انتخاباتی 88 و فرمان سرکوب خونین مردم به "بدن ناقص" و "نیمه جان" همین دست بود!
احمدی نژاد با همین دست خط، پشت قرآن اهدائی رهبر به وی بدرقه شد، اما تردید نیست که ملت به نوع دیگری او را بدرقه کردند و تاریخ نیز در آینده بدرقه ای متفاوت از او خواهد کرد. دلقکی که در حد ملیجک دربار ناصرالدین شاه هم نبود و بزرگترین ضربات را به اقتصاد و هویت ایرانی زد و با پنهان شدن پشت شعارهای پوچ و جنجالی، ژست هائی گرفت که رهبر جمهوری اسلامی آن را "احیای شعارهای انقلاب" نامید. این دست خط، پشت قرآن، به این آسانی فراموش نخواهد شد. با آغاز کار دولت روحانی و فاش شدن آنچه که در دوران احمدی نژاد بر سر ایران و ایرانی آمد، انگیزه نوشتن این دست خط بیشتر آشکار خواهد شد. در حقیقت آقای خامنه ای از خود و دسته گلی که با کودتا به سود احمدی نژاد، علیه موسوی کرد، دفاع کرده است. و در بی تدبیری او همین بس که احمدی نژاد می رود و از این پس هرچه از دوران 8 ساله او فاش شود، پاسخگو همان است که این قرآن را با این دست خط به احمدی نژاد هدیه کرده است!

No comments:

Post a Comment