Monday, May 6, 2019

زولبیا و بامیه به کیلویی ۲۰ هزار تومان رسید! محمدرضا بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادان در خصوص قیمت زولبیا بامیه در ماه رمضان گفت: «امسال در ماه مبارک قیمت زولبیا بامیه از ۱۸ هزار تومان تا ۲۰ هزار تومان مشخص شده است. برای کیفیت درجه دو ۱۸ هزار تومان و برای درجه یک ۲۰ هزار تومان تعیین کرده‌اند در حالی که در سال گذشته این عدد ۱۲ و ۱۴ هزار تومان بود». جمهوری اسلامی با تلاش خود توانست آجیل را از سفره نوروزی ایرانیان حذف کند. اکنون نیز با سیاست‌های خانمان‌سوز خود، جد و جهد به خرج می‌دهد که زولبیا بامیه از سفره افطار حذف شود! به نظر شما بهترین واکنش مردم به گرانی اقلام و اجناس چه می‌تواند باشد؟ چه راه مبتکرانه‌ای برای واکنشی موثر به فساد جمهوری اسلامی می‌توانید پیشنهاد دهید؟

زولبیا و بامیه به کیلویی ۲۰ هزار تومان رسید!
محمدرضا بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادان در خصوص قیمت زولبیا بامیه در ماه رمضان گفت: «امسال در ماه مبارک قیمت زولبیا بامیه از ۱۸ هزار تومان تا ۲۰ هزار تومان مشخص شده است. برای کیفیت درجه دو ۱۸ هزار تومان و برای درجه یک ۲۰ هزار تومان تعیین کرده‌اند در حالی که در سال گذشته این عدد ۱۲ و ۱۴ هزار تومان بود».
جمهوری اسلامی با تلاش خود توانست آجیل را از سفره نوروزی ایرانیان حذف کند. اکنون نیز با سیاست‌های خانمان‌سوز خود، جد و جهد به خرج می‌دهد که زولبیا بامیه از سفره افطار حذف شود!
به نظر شما بهترین واکنش مردم به گرانی اقلام و اجناس چه می‌تواند باشد؟ چه راه مبتکرانه‌ای برای واکنشی موثر به فساد جمهوری اسلامی می‌توانید پیشنهاد دهید
ضان

No comments:

Post a Comment