Monday, February 8, 2010

انتقاد دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب از سیاست یک بام و دو هوای وزارت کشور


دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی عدم صدور مجوز برای برگزاری کنگره حزب متبوعش و صدور مجوز برگزاری کنگره برای حزب مردم سالاری را سیاست یک بام و دو هوا دانست.

محمد سلامتی در این باره به اعتماد گفت :‌ وزارت کشور به ما اعلام کرد کنگره برگزار نشود اما دلیل کافی در این خصوص به ما ارائه نکرد. تنها به بیان این نکته بسنده کردند که چون پرونده سازمان در حال بررسی در مراجع قضایی است کنگره نباید برگزار شود. حال آنکه این برخورد قانونی نیست زیرا تا وقتی یک تشکیلات سیاسی در دادگاه محکوم نشده باشد باید فعالیتش را ادامه دهد.

وی همچنین در این مصاحبه تاکید کرد: فضای کنونی الان بسیار مبهم است و رفتار افراطیون جناح مقابل اصلاً قابل پیش بینی نیست. از سویی توان عقلای اصولگرا برای جلوگیری از رفتار تند افراطیون هم چندان مشخص نیست بنابراین الان جو غیرقابل پیش بینی است.

سلامتی با اشاره به تقیف رسانه های منتقد اظهار داشت: آیا آقای احمدی نژاد همین حساسیت و تذکری جدی که به قوه قضائیه در خصوص توقیف نشریه همت و موج اندیشه دادند را ، برای اعتماد ملی و سایر روزنامه های توقیف شده هم دادند؟ آیا برای نشریات منتقد هم همین حساسیت ها وجود دارد؟ کسی که مسوول کشور است باید نسبت به همه حساسیت داشته باشد.

No comments:

Post a Comment