Friday, June 5, 2009

عکس، فیلم، خبر و مقاله های مربوط به محمود احمدی نژاد




احمدی نژاد: من مهندسم و مسایل را تحلیل میکنم
احمدی نژاد: آزادی در بالاترین حد وجود دارد
احمدی نژاد: خیلی خبرها درست هستند ولی انتشار آنان لزومی ندارد
احمدی نژاد با بیان اینکه امروز خبر یک سلاح برنده گفت: جامعه بشری امروز به خبر نیاز دارد و ما شاهدیم که چگونه اشخاص با یک خبر درست تفکرشان تغییر می کند. وی با بیان اینکه کار خبررسانی بسیار گسترده است گفت: وظیفه خبرنگاران اطلاع رسانی درست است و خبرنگاران باید کمک کنند تا مردم از اخبار در تصمیم گیری هایشان استفاده کنند. رئیس جمهور گفت: خبر در مرحله اول باید درست و انتشار آن برای جامعه مفید باشد. خیلی خبرها درست هستند ولی انتشار آنان لزومی ندارد. وی افزود: لازمه یک خبر آن است که با انعکاس آن اتفاق مثبتی رخ دهد .

احمدی نژاد: زمين نمي‌تواند بر سر جايي كه همه‌ افراد آن مومن هستند بلرزد و آن را خراب كند
در جمع مديران ستادهاي حوادث غيرمترقبه كشور:

احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود، با تاكيد بر تاثير اعمال و رفتار انسان‌ها در حوادث و بلاياي طبيعي گفت: زمين نمي‌تواند بر سر جايي كه همه‌ افراد آن مومن هستند بلرزد و آن را خراب كند. نمي‌خواهم بگويم ساير مسايل تاثير ندارد. ما بايد از تمام علوم تجربي مانند زمين‌شناسي براي بررسي حركت‌هاي زمين و پيش‌بيني حوادث غيرمترقبه استفاده كنيم اما بايد آن سوي قضيه را هم در نظر بگيريم. اگر هر لقمه‌اي پاك باشد و هر نگاه و دست و قلمي پاك باشد، طبيعت نمي‌تواند با اين دل‌هاي پاك همراهي نكند؛ چرا كه مسخر اين دل‌هاست و برخي از حوادث با رفتار انسان‌ها ارتباط دارد.
رييس‌جمهور از متخصصان علوم مرتبط با حوادث غيرمترقبه خواست كه در نوشتن جزوات مانند سكولارها عمل نكنند؛ چراكه خدا و پيغمبر و معنويت در زندگي انسان‌ها تاثير دارد.

احمدی نژاد: در ایران آزادی تقریباً مطلق است
محمود احمدی نژاد درگفتگوی اختصاصی با شماری از روزنامه نگاران و خبرنگاران الجزایری:

دکتر احمدی نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار الجزایری در باره رعایت حقوق بشر در ایران با توجه به گزارشهای محافل غربی گفت: آنها دشمن ما هستند ،آنان معمولا این حرف ها را می زنند و البته این برخورد دوگانه فقط در باره ایران اعمال نمی شود بلکه ابزاری برای فشار سیاسی به کشورهای مستقل است .
رئیس جمهور با اشاره به حکومت استبدادی رژیم گذشته در ایران و خفقان مطلق در آن دوران گفت : در رژیم دیکتاتوری سابق ، نه انتخاباتی ، نه دموکراسی و نه آزادی بیان وجود نداشت وتنها یک حکومت سلطنتی موروثی و دیکتاتوری وابسته بود .این در حالی بود که مستکبران با آن حکومت رابطه خیلی خوبی داشتند و آن را مطابق معیارهای حقوق بشر غربی می دانستند.
وی با اشاره به اینکه زورگویان جهانی درهر جای دنیا حکومت های دیکتاتور ، خشن و کودتایی را حمایت می کنند ، خطاب به خبرنگاران الجزایری گفت: آمریکای جنوبی را نگاه کنید. هر کشوری که حکومت شان مردمی و دموکراسی است مورد فشار و هجوم آنان است . هم اکنون در اروپا زندان های مخفی ساخته اند و طبق معیارهای حقوق بشر این عمل تاسف بار است .
رئیس جمهور با بیان اینکه در اروپا دانشمندان نمی توانند در باره بخشی از مسایل تاریخی آزادانه اظهار نظر کنند، تصریح کرد : حتی دیده شده است اگر دانشمندان در این خصوص کتاب بنویسند زندانی می شوند.
دکتر احمدی نژاد درادامه در باره سرزمین فلسطین اظهار کرد: یک مشت صهیونیست را از هرطرف دنیا جمع و مردم فلسطین را از سرزمین شان بیرون کرده و هر روز مردم این کشور را می کشند ،حتی افراد را با اعلام قبلی ترور می کنند و بعد به انها جایزه صلح و حقوق بشرهم می دهند.
وی افزود: طبق معیارهای آنها جنایتی که رژیم صهیونیستی در فلسطین انجام می دهد مطابق حقوق بشر است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران همه امور در دست مردم است ،یاد آور شد : این مردم هستند که حکومت را تعیین می کنند و در ایران آزادی تقریبا مطلق است اما به عکس آنها می گویند در ایران مشکل حقوق بشر وجود دارد .

دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر در درون امریکا برای مردم این کشور امنیتی وجود ندارد، تاکید کرد: دولتمردان امریکایی تلفن های مردم کشورشان را شنود می کنند . در انگلیس تمام زندگی مردم زیر دوربین های حکومت است و مردم آرامش ندارند امادر آنجا از دید آنها حقوق بشر جاری است

احمدي‌نژاد: ميانگين استعداد ايرانيان بالاتر از همه دنيا است و ايرانيان در همهزمينه‌ها اول هستند
به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌نژاد طي سخناني در ديدار با قهرمانان تيم واليبال جوانان و نوجوانان و تيم ملي دو و ميداني اظهار داشت: يكي از پايه‌هاي ورزش قهرماني اين است كه سرتاسر جامعه را پر از نشاط كنيم چرا كه اين امر انگيزه آفرين، نيرو بخش و اميد آفرين است.

وي با تاكيد بر اين كه تاريخ ايران پر از افتخار است و تمدن بشري در همه زمينه‌ها مديون ايرانيان است، گفت: ميانگين استعداد ايرانيان بالاتر از همه دنيا است و ايرانيان در همه زمينه‌ها اول هستند.

رئيس‌جمهور همچنين با اشاره به افتخارات تيم واليبال جوانان اظهار داشت: اگر خود را باور كنيد مي‌توانيد به مراتب بالاتري نيز دست يابيد، چرا كه بچه‌هاي ما چيزي كم نداشتند و در بسياري جهات از جمله تكنيك و هماهنگي قوي‌تر از بقيه هستند.
وي با بيان اينكه بايد خود را باور داشته باشيد و روحيه خود را در مسابقات حفظ كنيد، بيان داشت: برداشت من اين است كه اين انسجام تيمي حفظ شود و انشاء الله در چند سال آينده با اين تركيب تيم برجسته‌اي در واليبال خواهيم داشت.

احمدي‌نژاد: افتخارات اخير در تاريخ ورزش ايران بي‌سابقه است
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از پايگاه خبري سازمان، محمود احمدي نژاد در جلسه هيئت دولت گفت: اينكه ورزشكار زن ما در رشته دووميداني با حفظ شخصيت و كرامت انساني و اسلامي در رقابت‌هاي قهرماني آسيا روي سكوي افتخار مي‌رود، داراي ارزش ويژه است.
رئيس جمهوري از ورزشكاران افتخارآفرين به عنوان سفيران عالي ورزش ايران در رقابت هاي مختلف جهاني و بين المللي نام برد و افزود: ورزشكاران ما با موفقيت هاي اخير خود نشان داده اند كه با اراده و عزمي قوي، مي توان به قله هاي رفيع ورزش نايل آمد.

احمدی نژاد: ایران در سه سال آینده صادر کننده بزرگ بنزین در منطقه و جهان
کتر احمدی نژاد با بیان اینکه در دولت نهم توسعه و ساخت پالایشگاههای جدید بنزین در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: در سه سال آینده ایران اسلامی به یکی از صادر کنندگان اصلی بنزین در منطقه و دنیا تبدیل خواهد شد که درآمد خوبی برای ملت ایران خواهد داشت.

احمدی نژاد: برای مبارزه با مواد مخدر باید مدیریت جهان را تغییر دهیم
در سخنرانی مراسم امحاء مواد مخدر: مدیریتی که به راحتی در نقاط مختلف جهان جنگ راه می اندازد تا کارخانجات اسلحه سازی راه بیفتد، هیچ گاه اجازه نخواهد داد مبارزات ملت ها علیه پدیده های مختلف همچون مواد مخدر به نتیجه برسد…. امروز دولت هایی که دلشان برای ملت خود می سوزد باید نگاهی هم به مبنای تعاملات انسانها و مدیریت بر جهان داشته باشند… امروز اگر بگوییم مدیریت جهان به دست مافیای مواد مخدر است جای تعجب ندارد . چطور می شود با وجود عناصر قاچاق در مراکز مهم جهانی امید داشته باشیم مبارزات کشورها با این بلای خانمانسوز به نتیجه برسد….اگر این مدیریتی که بر جهان حاکم است استمرار پیدا کند باید مطمئن باشیم معادل تلاش ها و مجاهدت ها ، نتیجه نخواهیم گرفت…. احمدی نژاد افزود: اگربخواهیم به نتیجه برسیم باید مدیریت موجود بر جهان را تغییر دهیم زیرا در این صورت است می توانیم به پیروزی امید داشته باشیم. وی ادامه داد: قدرتهایی که امروز در همجواری ما هستند ، اگر قادر به ریشه کنی مواد مخدر نیستند، با صراحت اعلام کنند ، ملت ایران حاضر است با یک برنامه منسجم جلوی تولید و توزیع مواد مخدر را بگیرد.

احمدي‌نژاد: قصاب محل اوضاع مردم را به من مي‌گويد
حمدي‌نژاد در همایش اصناف با اظهار اينكه اوضاع مردم محل در دست اصناف است گفت: ما قصابي در محل خود داريم كه اين فرد تمام اوضاع مادي مردم را به‌درستي در دست دارد و به من هم مي‌گويد. حتي خواروبارفروش، ميوه‌فروش و همه همين‌‌گونه‌اند، براي اينكه اصناف در دل و متن زندگي و از خود مردم هستند.

اگر مي‌خواهيم اقتصاد كشور اصلاح شود، سه جا را بايد اصلاح كنيم؛ يكي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي است. اين سازمان بايد با نگاه ملي، مردمي و انقلابي برنامه‌ريزي كند. مثلا گفته مي‌شود مردم امروز نيازمند تخم مرغ هستند و عده‌اي مي‌روند پول‌ها را به سمت بوقلمون هدايت مي‌كنند كه البته آدم‌هاي خوبي هم هستند.

وي افزود: ما شروع كرده‌ايم و به حول و قوه‌ الهي انجام مي‌دهيم،‌ ديديد هم كه يك عده‌اي چقدر جيغ زدند و من مي‌دانم براي چه جيغ مي‌زنند. براي اين كه حاصل پيچ و خم خوردن‌هاي كار در اين مجموعه خروجيش در جيب عده‌اي خاص مي‌رود و اگر مي‌خواهيد درست كنيد فرياد مي‌زنند.

رييس‌جمهور تصريح كرد: جاي ديگري كه بايد درست شود سيستم بانكي است.‌ سيستم بانكي بايد بيايد پايين و در متن زندگي مردم و نيازهاي مردم را جواب دهد و با سود پايين كه حالا يك پله پايين آمده‌ايم. ان‌شاءالله پله‌ بعدي مي‌رويم تك رقمي. من به بانك‌ها گفته‌ام كه دولت از شما سود نمي‌خواهد شما بايد چرخ اقتصاد را به گردش درآوريد.

وي با ابراز اين كه ” سيستم بيمه كشور نيز بايد اصلاح شود” گفت: چه بيمه تامين اجتماعي و چه بيمه‌ خدمات درماني و ساير بيمه‌ها بايد اصلاح شود.

کاپشن احمدی نژاد در مدینه


فیلمی کوتاه از اخبار ۲۰:۳۰ در مورد تولید کاپشن احمدی نژاد در چین و فروش آن در مدینه به تماشاخانه اضافه شد.

احمدی نژاد در قم: به فضل الهي موتور نظامي دشمن پياده است
رييس‌جمهور در سفر به قم پس از ديدار با آيت‌الله مصباح يزدي در جمع فارغ‌التحصيلان موسسه‌ي آموزشي و پژوهشي امام خميني قم حضور يافت و با آنان گفت‌وگو كرد. وی این موسسه را از بركات مثمرثمر در جمهوري اسلامي ايران و انقلاب اسلامي خواند و گفت: نوع نگاه و عمق‌نگري به مسائل، دقت در اولويت‌بندي و رسيدگي به مسائل از ويژگي‌هاي ممتاز اين موسسه و فارغ‌التحصيلان آن است. فارغ‌التحصيلان عالم متخلق و آشنا به مسائل روز جهان هستند و اين ويژگي در فارغ‌التحصيلان اين موسسه نيز ديده مي‌شود.

وي با بيان اينكه شرايط جهان به نفع انقلاب اسلامي پيش مي‌رود،گفت:« به فضل الهي موتور نظامي دشمن پياده است و نمي‌تواند در مرحله‌ي نظامي ضربه‌اي بزند و تا تمام شدن اين ماجرا يك گام ديگر فاصله داريم. امروز دشمنان به بن‌بست رسيده‌اند»


احمدی نژاد در قم: به فضل الهي موتور نظامي دشمن پياده است
رييس‌جمهور در سفر به قم پس از ديدار با آيت‌الله مصباح يزدي در جمع فارغ‌التحصيلان موسسه‌ي آموزشي و پژوهشي امام خميني قم حضور يافت و با آنان گفت‌وگو كرد. وی این موسسه را از بركات مثمرثمر در جمهوري اسلامي ايران و انقلاب اسلامي خواند و گفت: نوع نگاه و عمق‌نگري به مسائل، دقت در اولويت‌بندي و رسيدگي به مسائل از ويژگي‌هاي ممتاز اين موسسه و فارغ‌التحصيلان آن است. فارغ‌التحصيلان عالم متخلق و آشنا به مسائل روز جهان هستند و اين ويژگي در فارغ‌التحصيلان اين موسسه نيز ديده مي‌شود.

وي با بيان اينكه شرايط جهان به نفع انقلاب اسلامي پيش مي‌رود،گفت:« به فضل الهي موتور نظامي دشمن پياده است و نمي‌تواند در مرحله‌ي نظامي ضربه‌اي بزند و تا تمام شدن اين ماجرا يك گام ديگر فاصله داريم. امروز دشمنان به بن‌بست رسيده‌اند».


احمدي‌نژاد در گرمسار : قلدر شيلنگ 8 اينچی از دهانش به بيت‌المال وصل كرده و با يك پمپ و برق سه فاز مي‌مكد
احمدي‌نژاد در گرمسار : برخي بهانه‌هاي ديگر مي‌آورند و مي‌گويند عدالت خيلي سخت است و ما زورمان نمي‌رسد. چطور از دهان اين قلدري كه شيلنگ 8 اينچ به بيت‌المال وصل كرده و با يك پمپ و برق سه فاز مي‌مكد و به حساب و به جيب خود مي‌ريزد و بستگان خود را متنفع مي‌كند، چه‌طور جلوي او را مي‌گيريد؟ او با تو برخورد مي‌كند پس ول كن، سكوت كن. من مي‌گويم خدا مي‌فرمايد ما به اندازه توان تلاش كنيم خداوند بركت مي دهد.

در پرونده هسته‌يي ما مي‌گوييم قانون به اعضاي آژانس اجازه داده كه فعاليت‌هاي هسته‌يي داشته باشند اما آنها مي‌گويند ما چون ابرقدرت هستيم شما بايد از ما تبعيت كنيد. دست شما به دامن بلند ملت ايران نمي‌رسد. اين ملت پرواز كرده و مي‌رود و شما از پايين تنها عربده مي‌كشيد. ملت ما شما را به حساب نمي‌آورد حتي بچه‌هاي دبستان و راهنمايي اين مرزوبوم هم شما را حساب نمي‌كنند. بياييد مسير خود را اصلاح كنيد وگرنه هر روز منزوي‌تر خواهيد شد.

احمدي نژاد در سمنان:محبوب ترين کشور دنيا ایران است
ئيس جمهوري در جمع خانواده شهدا و ايثارگران استان سمنان، ايران را محبوب ترين کشور دنيا توصيف کرد. احمدي نژاد از يک نظرسنجي از مردم دنيا سخن گفت و افزود؛ وقتي از مردم دنيا سوال شد محبوب ترين کشور از نظر شما بعد از کشورتان کدام کشور است، اعلام کردند که محبوب ترين کشور ايران اسلامي و دولت ايران است.

No comments:

Post a Comment