Sunday, June 14, 2009

همزمان با تجمع کودتائی در میدان ولیعصر با حضور احمدی نژاد اعلام شد: اگر به مردم اجازه راهپیمائی ندهند موسوی در حرم امام خمینی متحصن خواهد شد!

مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم نیز خواهان ابطال انتخابات شد.

همزمان با متینگ حزب پادگانی، افراد بسیج و سپاه و جمعی از سهمیه بگیران کمیته امداد وابسته به موتلفه اسلامی در میدان ولیعصر که احمدی نژاد در آن حضور یافت تا مدعی حمایت مردم از وی شود، از سوی مهندس موسوی که تقاضای موجوز یک راهپیمائی مردمی کرده اعلام شد: اگر این مجوز صادر نشود در حرم امام خمینی متحصن خواهم شد.

همسو با این اعلام موسوی، از قم خبر رسید که مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه ای، ابطال انتخابات را خواستار شد. قرار است بیانیه این موضع گیری بزودی انتشار یابد. و باز اطلاع رسیده است که احتمالا جمعی از روحانیون معترض به نتیجه انتخابات و تقلبی که در آن صورت گرفت، خود آماده حرکت به سمت تهران و تحصن می کنند. محل این تحصن اعلام نشده اما حدس زده می شود، آنها نیز در صورت تحصن میرحسین موسوی در حرم آیت الله خمینی به وی در همین محل بپیوندند.

دراین میان، هنوز رهبر، هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی، ناطق نوری و علی لاریجانی رئیس مجلس از صحنه غایب اند و معلوم نیست در چه وضع و موقعیتی بسر می برند و چرا احمدی نژاد متکی به بیانیه کودتا که بنام رهبر از صدا و سیما قرائت شد، پیش از تائید و تنفیذ خود را رئیس جمهور 4 سال دیگر اعلام کرده و مصاحبه مطبوعاتی ترتیب داده است.

No comments:

Post a Comment