Friday, December 11, 2009

فيلم : سخنرانی يک دانشجو در دانشگاه هنر 16 آذر


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيستم آذر ۱۳۸۸ برابر با يازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 11:35:35 توسط مریم گلی
دیدیم که ...دیدیم که...واقعا چه مزخرفاتی در باب اسلام و خمینی.بله ما هم دیدیم آن اسلام خمینی و موسوی را که نسل کشی دهه 60 را برای همان اسلام نای محمدی آفرید. دیدیم کردستان را، دانشگاهها را، ترکمن صحرا را، خوزستان را و و و هنوز هم بلاانقطاع داریم میبینیم. درسته که ما از این رژیم خون آشام جان به لبیم ولی معنی اش این نیست که برای هر اراجیف مریدان این به اصطلاح اصلاح طلب هورا بکشیم. دیگه آش این رژیم اینقدر شور شده که خود خان هم فهمیده و زبان به انتقاد گشاده ولی بصیرت ازادگان کجا رفته؟!!!

نوشته شده در تاريخ بيستم آذر ۱۳۸۸ برابر با يازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 11:24:12 توسط حجت
این جوان دلیر را باید بارها گوش کرد و از آن قدرت گرفت. درود بر تو اس مبارز راستین و شجاع. تو غرور یم ملتی و همراهانت و آن بازی راه اندازی اذان برای جلوگیری از کلام دل نوازت چه بی اثر و چه احمقانه بود. تو دانشجوی هنر نیستی، تو استاد هنری که این چنین استوار به پیامت ادامه دادی؟ آنها که مانند تو هستند اطرافت بودند و برایت هورا میکشیدند و چه ماهرانه عنان شنخ را گرفته و آنرا به مقصد رساندی. درود بر تو و امثال تو که بایران فخر شاهنامه فردوسی را باز گردانده اید. درود درود دود بر دلاوران وطن و درود بر ضد ولایت فقیه.

نوشته شده در تاريخ بيستم آذر ۱۳۸۸ برابر با يازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 09:29:00 توسط mela
چه زيبا چه رسا وچه واضح درود بر تو

نوشته شده در تاريخ بيستم آذر ۱۳۸۸ برابر با يازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 09:10:29 توسط amir
درود بر شما عزیزان شجاع که از شجاعت شما عزیزان ظالمان از ترس شبانه روز به لرزه افتادن مرگ بر رژِم خونخوار کثیف اسلامئ

نوشته شده در تاريخ بيستم آذر ۱۳۸۸ برابر با يازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 08:14:59 توسط bhman
مردم عزيز ايران دورد بر شما . يکي از راههاي پيروزي بر حکومت فاشيستي مذهبي ايران اتحاد و همبستگي بين اقشار مختلف جامعه است . جنبش سبز مردمي بقدري عظمت دارد که اگر هر کدام ما تفي بطرف اين مزدوران پرت کنيم سيل همه آنان را خواهد برد .

نوشته شده در تاريخ بيستم آذر ۱۳۸۸ برابر با يازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 07:38:35 توسط امیر
درود بر وجدان پاک شما دانشجویان بیدار.

نوشته شده در تاريخ بيستم آذر ۱۳۸۸ برابر با يازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 07:30:53 توسط ye nafar
درود بر تو دانشجوی شجاع ، درود بر تو ای جوان دست از جان شسته . این یکی از زیباترین سخنرانیهای بود كه این مدت شنیدم. به امید اینکه در فردای آزادی ایران، دوش به سوش یکدیگر کشورمان را آباد کنیم. نابود باد جمهوری اسلامی.

No comments:

Post a Comment