Sunday, December 20, 2009

فيلم : تجمع بسیار گسترده مردم شهر نجف آباد (2 فيلم




نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و نهم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيستم دسامبر ۲۰۰۹ ، 08:59:42 توسط ارمان
منتظری بسوی مردم باز گشت وبا نوشتن خاطراتش خمینی جلاد وهمه اخوند هارا بی ابرو کرد وجهانیان را از جنایات رژیم مطلع نمود خاطرات او در تاریخ ایران مانده گار شد وچشم پوشی او از قدرت کار مهمی بود باید درقضاوت انصاف داشت وضعیت متزلزل این اخوند جنایتکار خامنه ای بخاطر همین فاش گوئی های است این خمینی وخامنه ای جانی لباس دین ونمایندگی خدا را پوشیده اند وبا دیکتاتوری شاه فرق دارند

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيستم دسامبر ۲۰۰۹ ، 08:31:50 توسط R
واقعا كه عجب ملتي هستيم ما ,اعدامهاي دهه ٦٠ به همين سادگي به همين راحتي به باد فراموشي سپرده شد .هر بلاي سرمان بيايد حقمان است ?!

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيستم دسامبر ۲۰۰۹ ، 07:00:46 توسط فدات
این نجف آباد از همه جای ایران بیشتر کشته داد در جنگ. البته به اسم اصفهان مصادره شد و همه پول‌های استان را هم کرباسچی خرج اصفهان کرد. رفسنجانی‌ هم با سید احمد و باند بیت خمینی یعنی‌ خاتمی کروبی و آخوند‌های اصلاح طلب امروز و حتا چپی‌ها مثل نبوی و موسوی زیر آب منتظری را زدند. قبل از مرگش سید احمد از منتظری حلالی طلبید و پوزش خواست. خاتمی و رفسنجانی خیلی‌ دیرتر در اوائل ریاست جمهوری خاتمی رفتند پیش منتظری و معذرت خواستند. میگویند خاتمی پای منتظری را بوسید که منتظری به آنها گفت عیبی ندارد و باید به داد مملکت رسید. اصلاح طلبها خیلی‌ دیر فهمیدند چه غلطی کردند. خمینی هم آخر عمر اصلا می‌خواست بسات نظام و آخوند‌ها را جمع کند و مملکت را تحویل داریوش فروهر دهد. چون فهمید چه بلایی سرّ کشور آورده. ولی‌ رفسنجانی نگذاشت. حالا میفهمند که چه گوهی خوردند و شب تا صبح از ترس خواب ندارند. البته خود خامنه‌ای هم خواب و آرامش ندارد. در سخنرانی آخر مثل بچه‌ها مرتب میگفت انتخابات تمام شد، نشد؟ نشد بیشرف تا تمام نشوی. میداند خودش و بچه‌هایش را به سیخ میکشند مردم. امیدوارم جرات کنند اعلامیه دهند به خصوص رفسنجانی.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيستم دسامبر ۲۰۰۹ ، 06:45:50 توسط زهرا
واقعا پدر دلسوزى براى ملت ايران بود . خدا رحمتش کند و لعنت خدا بر خامنه اى

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم آذر ۱۳۸۸ برابر با بيستم دسامبر ۲۰۰۹ ، 06:41:30 توسط نادر عرفانی
در این چند دقیقه ای که از درگذشت آقای منتظری مطلع شده ام درونم سخت ملتهب است . ایشان به عنوان انسانی صادق و شرافتمند و فداکار و شجاع و عدالت خواه نامی نیک از خود در تاریخ ایران به جای گذاشتند. به عنوان مارکسیست لنینیستی انقلابی همیشه برای ایشان احترام فراوانی قائل بوده ام و از خصائل انسانی و شرافتمندانه ایشان تقدیر می کرده ام. ایشان به عنوان مصلحی اجتماعی راه تاثیر گذاری مثبت بر قلب و روح و اندیشه هم کیشان و هم میهنان را بر گزیدند و نه راه اتکاء به قدرت را و دقیقا به همین دلیل است که امروز همه انسانهای آزاده ای که ایشان و تفکرات و عملکرد شان را می شناسند در سراسر جهان خود را در غم از دست دادنش سهیم می دانند.

No comments:

Post a Comment