Sunday, December 13, 2009

فيلم : پایین کشیدن عکس خامنه ای-دانشگاه تهران 21 آذر

فيلم : پایین کشیدن عکس خامنه ای-دانشگاه تهران 21 آذر

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و دوم آذر ۱۳۸۸ برابر با سيزدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 02:10:33 توسط محمد
خدا به خیر کند عاقبت این مردم را

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم آذر ۱۳۸۸ برابر با دوازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 23:50:51 توسط دکتر الفی
بنده این فیلم را چندین بار دیدم و نتوانستم عکس اقا رهبر ولایت امام زمان را تشخیص دهم!! اما یک چیزی را دیدم مردم پاین میکشیدند که بیشتر شبیه ،شلوار بود تا عکس!! ما امت شهید پرورشی به عکس اقا بیشتر ایمان داریم تا شلوار ایشان ،(که هیچ )،حتی خود ایشان هم پایین بکشند ،برای جمهوری اسلامی ،مهم نیست!تا دلتان بخواهد ،بقدرت الهی ،زاپاس رهبر داریم ! مثلا ایت الله احمد خاتمی وبرکاتو ،خوش تیپ و گردو قلمبه و انقالابی که قربون خمینی!! هم میره!! ولی به نوه اون توهین میکنه که چرا نوه ،شدی؟؟.. وای بروزی که عکس اقا را پایین بکشند .. راستی کدوم اقا؟؟

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم آذر ۱۳۸۸ برابر با دوازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 19:20:05 توسط اشکان بشرزاده
دیکتاتور بداند بزودی سرنگون است اینهم برای حسین بیلاخ همان شریعتمداری که نوشته بود کروبی ومیوسوی چند اعلامیه دادند ولی کسی نیامد او باید بداند که همه آمده اند همه میایند این تو هستی که نمیبینی زیرا تو میروی آمدنی هست و رفتنی هر دو فعل اند یکی شامل زیدی است که اینجا حسین است که ضربا ضربو بلد است واسم مفعولی هم دارد که مضروب است این مضروب میاید اومیداند که رفتن حتمی است اما بلوف ماندن وتا ابد ماندن وسنگ ساروج وبتون آرمه شدن دیگرزمانش گذشته است احتیاجی هم به بیل وگلنگ وچکش هم نیست وقتیکه همه میایند با مشت های گره کرده همین مشتها بتون که هیچ فولاد پایه های حکومتی دیکتاتوری را چنان خواهند کند که هیچ بمبی قادر به برابری با آن نباشد تا این بچه های ما هستند همه مردم همین اند این خیال خام را از ذهن علیل وذلیلتان بیرون کنید که دست برمیدارند اگر هرروز میگویم هرروز کیفهایشان را پراز سکه های طلا هم کنید باز فریاد خواهند زد مرگ بر دیکتاتور مگر انکه قید آزادی را به گردن بیندازید آنگاه تازه میدانید که کارشما شروع میشود وزیدها ومضروب ها با عدالت سروکار خواهند د اشت زیرا ترازوی عدالت دیگر میزان است

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم آذر ۱۳۸۸ برابر با دوازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 18:22:58 توسط Iranpour
درود بر این آتشفشان خشم اگاهانهٔ این فرزندان کوروش کبیر.درود بر همت و غیرت و انسجام و اتحاد پولادین شما. باشد که بزودی، این دو ماه عزا، عزای خارج شدن قدرت از دست جنایتکاران و غارتگران و شیادان و دروغ گویانی باشد که دیری است که خون یک ملت بزرگ و متمدن را در شیشه کرده اند و هر چه بیشتر خون می‌‌خورند حریصتر و تشنه تر می‌‌شوند و هر چه بیشتر غارت می‌‌کنند عطش بیشتری پیدا می‌‌کنند و هر چه بیشتر درنده خوئی می‌‌کنند،بیشتر به گرگ‌های گرسنه می‌‌مانند.این ملت است و خودش و خودش و دستانی که روی زانوهای خودش گذاشته و قامتی که به درازای تاریخ پر افتخار خویش بر افراشته و آنچه خود دارد را در بیگانه تمنا نمی‌‌کند.عزمتان جزم و رزمتان پیروز که به‌ کوری چشم خفاشان شب پرست،یک ملت غیرتمند و با اصالت و شجاع غرش کنان پا به پای فرزندان رشید و آگاه و مبارز و غیور خود، تا محو ارکان دیکتاتوری ظلم و جهل و جور و جنایت ایستاده است و شاهین‌های تیز پروازش با هوشیاری و هوشمندی رصد می‌‌کنند تا رهزنان، خرمن توشهٔ فردا را به یغما نبرند.ما پیروزیم چون که با بیشماران با هم و در کنار هم قامت برافراشته ایم.

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم آذر ۱۳۸۸ برابر با دوازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 18:14:50 توسط آفتاب
کار این رژیم دیگه تمومه. با این وضع و اوضاع من بعید میبینم اینها بتونن سر قدرت بمونند. موقعی که انتخابات شد من به شخصه فکر نمیکردم اینطور یک دفعه شلوغ بشه... وقتی شلوغ شد فکر نمیکردم این وضع شش ماه طول بکشه!... سرعت تحولات این آتشفشان تازه فعال شده اجتماعی به طرز حیرت اوری سریع بوده که به نظر میرسه به زودیهمه چیز رو از کنترل خارج میکنه... الان نشانه های زیادی هستند که به طور قابل تاملی از به آخر رسیدن عمر جمهوری اسلامی حکایت دارند.

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم آذر ۱۳۸۸ برابر با دوازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 18:08:30 توسط حجت
ای اهریمنان، بخاطرخودتان بس کنید. شماتمام شده اید، دوران دروغگوئی، جنایت وتوهین بشعورواراده ملت تمام شد.1400 سال فریب به بنبست کشید، گیرم که 90 روزبیشتربراریکه سست قدرت تکیه زدیدوتعداد دیگری ازاین ملت شجاع کشتیدوچندشام ونهارروانه شکم تان نمودید، بعدش چه؟درمقابل اراده ملت زانوبزنیدوکشوررابصاحبانش واگذار کنید. اگرهم آنچیزهائیکه راجع بامام چاه نشین وبهشت وجهنم بملت میگفتیدراست باشد، بازهم برهمان مبناشما راه غلط رفته ایدواگرانتقام مظلومان راخدا ازظالمان بخواهدبگیرد خشم اوبازهم دامنتان راگرفته. شماباهرحساب وآئینی بازنده هستیدوبیشترماندنتان افزایش جنایاتتان است. اهریمنان، هزارهاجوانان ومردم ایران درصدها سلاخ خانه تان دربندوزیرشکنجه هستند، ما آنهاراعزیز میداریم وآنهاراتندرست وسالم بازمیخواهیم ازدکترملکی عزیزتا اسانلوگرامی ونورچشممان بهروزجاویدتهرانی قهرمان همه را میخواهیم. همه راسالم میخواهیم هرچندخفاشان وگرگان خونخوارشما وزالو های کثیفتان آنها رارنجه کرده اند. اعدامیان بیگناه را میخواهیم که بما بازگردانده شوند. نکشیدآنهارا و عذابتان را افزون نکبید. ما شرف وقدرت و داریم وخشم واراده و پیروزیم.

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم آذر ۱۳۸۸ برابر با دوازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 17:23:41 توسط Morad 1349
در دهه اول ماه محرم بايد با تظاهرات و قيامهاى خيابانى مرگ رژيم مزدور جمهورى اسلامى را تسريع كنيم . با اميد به تداوم قيام تا پيروزى انقلاب ! زندانى سياسى با همت توده ها آزاد بايد گردد . جمهورى اسلامى با هر جناح و دسته نابود بايد گردد .

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم آذر ۱۳۸۸ برابر با دوازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 16:59:05 توسط خبر
موسوی و کروبی را هرگز بازداشت نمی کنند چون کشور به کلی تعطیل می شود دانشگاه و مدارس متحصن می شوند اتوبوس ها در خیابان دست از کار می کشند اداره جات دست از کار می کشند و همه ی این کارها در عزض یک روز اتفاق می افتد و اوضاع ایران از این که هست متشنج تر می شود با ازاد گذاشتن موسوی و کروبی کنترل اوضاع در دستشان است اما به هرحال تمام این کارها به هرحال به سرنگونی رزیم منتهی می شود چون صبر مردم لبریز شده است و جوامع بین اللملی می خواهند که این رژیم به فوریت برق و باد برود و خواهد رفت

نوشته شده در تاريخ بيست و يکم آذر ۱۳۸۸ برابر با دوازدهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 16:56:32 توسط roshanak
الهي قربونتون برم چرا شعار مرگ بر جمهورى اسلامي نميديد؟

No comments:

Post a Comment