Thursday, December 24, 2009

گزارش تکمیلی از تظاهرات در میدان توپ خانه تهران

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران : امروز قرار بود مراسم یادبود آیت الله منتظری در میدان توپخانه برگزار شود .از قبل از ساعت 3 بعد از ظهر تعدادی از مردم در مقابل درب مترو توپخانه (خمینی ) تجمع کرده بودند هنوز هیچ خبری از نیروهای گارد و انتظامی نبود. تنها لباس شخصی ها بودند که حضورشان در بین مردم معترض چشم گیر بود و همراه با جمعیت حرکت می کردند. ساعت 15:10 تعداد مردم به خصوص جوانهایی که از مترو بیرون می آمدند و به صف معترضین می پیوستند بیشتر می شود در همین لحظه بود که نیروهای انتظامی شروع به متفرق کردن مردم از جلو مترو کردند .و همزمان تعدادی موتور سوار لباس مشکی دور میدان توپخانه شروع به مانور کردند.
جمعیت هم شروع به سردادن شعار الله اکبر و مرگ بر دیکتلاتور زندانی سیاسی آزاد باید گردد کردند که دوباره ماموران نیروی انتظامی به سمت جمعیت آمدند و در مقابل جمعیت ایستادند تا مسیر آنها را تغییر دهند.
لباس شخصی ها داخل جمعیت حرکت می کردند و جواناهایی که شعار بر علیه خامنه ای می دادند را شناسایی و به سراغشان می رفتند نوجوانی 16 ساله داخل جمعیت بود و دائم می گفت مرگ بر رهبر ما خامنه ای ٰ بشکند کمر رهبر ما خامنه ای که جمعیت هم با صدای بلند در جواب می گفت آمین که یک نفر از لباس شخصی ها به آرامی که بقیه جمعیت متوجه نشوند به سراغش رفتند و به حالتی که بازداشتش کنند دستش را گرفتند که تعدادی از خانم ها متوجه شدند و او را نجات دادند .
لباس شخصی دائم فریاد می زد و به بقیه لباس شخصی ها می گفت بروید دنبالش به آقا فحش داده که تعدادی از جوانها به سمت یکی از لباس شخصی ها حمله کردند و او هم میله ای را برداشت و به جان تعدادی از جوانها افتاد که خانم ها در مقابلش ایستادند و نگذاشتند به ضرب و شتم جوانها ادامه بدهد .لباس شخصی ها در زیر لباسشان باتوم برقی داشتند و هر جایی احساس خطر می کردند بیرون می آوردند و به جمعیت حمله می کردند جمعیت پراکنده می شد اما دوباره در گوشه ای بهم می پیوستنذ ساعت 15:55 جوانها در میدان توپخانه با شعار الله اکبر عزا عزا ست امروز ملت سبز ایران صاحب عزاست امروز تجمعی را شکل دادند .
راننده ها حتی راننده های اتوبوس واحد و اتوبوس های شخصی با بوق زدن از مردم حمایت می کردند که نیروهای موتور سوار با باتون و گاز اشک آور به جمعیت حمله کردند ساعت 16 رفته رفته تعداد نیروهای لباس شخصی و انتظامی و حتی نیروهای گارد مستقر به دور میدان توپخانه افزوده می شد و به مغازه دارها دستور بستن مغازه ها را می دادند.
ساعت 16:10 حدود 200 نیروی گارد و موتور سوار را در توپخانه پیاده کردند انها را جلو مخابرات مرکزی نشاندند تا آموزشها و دستورات لازم را به آنها بدهند ون ها و اتومبیل هایی از کلانتری های مختلف همچون کلانتری بهارستان ٰ نازی اباد ٰ ترمینال جنوب ٰ جوادیه پلیس پیشگیری نیروی انتظامی به چشم می خورد که دور تا دور میدان را محاصره کرده بودندنزدیک ساعت 17 جمعیت در میدان توپخانه حضور داشتند و جوانها به آرامی از کنار مردم می گذشتند و می گفتند وعده ما تاسوعا و عاشورا.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 13:16:10 توسط reza
http://iranshahr.com/banditsandmurderers.html عکسهای این چماق بدست ها را که دارن مردم را می زنند به آدرس خونه هایشان برای مادرانشان بفرسستین تا بدانند بچه هایشان دارند مثل جلادان زمان شاه عمل می کنند و بزودی در دادگاه های انقلابی مردم همجون آن شکنجه گرها باید در تلوزیون بیانید و طلب بخشش کنند. شاید به این ترتیب از طرف خانواده تحت فشار قرار بکیرند. با آرزوی موفقیت جنبش سبز ایران

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 13:11:52 توسط باران
دست از هرچه آيين و مراسم مذهبي است برداريد! مگر همين آيينهاي مذهبي نبود كه سي سال پيش اهرم اهريمني خود رابر سر مبارك ملت نيآورد؟ و اكنون بعد از سي سال كشور هنوز ثباتي ندارد و در فقر بدبختي بسر نميبرد؟ حالا از نو شروع كردن اوج ناداني و كودني را نشان ميدهد! رك و راست برسر اين حكومت اسلامي افسارگريخته كه بي مهابا جوانان را نفله ميكند فرياد كشيد كه گورتان را گم كنيد! آلترناتيو هر چه باشد بايد در فضايي دمكراسي مردم خودش انتخاب كند و من بخاطر وجود قوميتها و زبانهاي مختلف در ايران جمهوري فدرال را بهترين راه رهايي از اينهمه اختلافات را ميدانم و دين به هيچوچه نبايد در سياست دخالتي داشته باشد و علت آن را به سي سال اخير عودت ميدهم!

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 13:09:51 توسط Ali-T
پا درود به همه ............رهبر كلاش نمي خوايم بسيج اوباش نمي خوايم

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 12:26:03 توسط مریم
بابا بزنید تو سرشان و بگیرید باتوم آنها را و با همان باتوم بزنید تو کله آنها همانطور که شما ها را می زنند . انشا الله کور شوند.

نوشته شده در تاريخ سوم دی ۱۳۸۸ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۰۹ ، 11:22:16 توسط Ali
منتظری بهانست ، کل نظام نشان است

No comments:

Post a Comment