Wednesday, December 9, 2009

دستپاچگی خبرگزاری امنیتی فارس برای توطئه جدید علیه چهره های جنبش دانشجویی


برگزاری امنیتی فارس که نقش تربیون اصلی کودتاچیان را در پس از انتخابات بر عهده داشته است در خبری در تلاش برای توطئه بر علیه فعالین دانشجوی دچار دستپاچگی شده است.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر، نیروهای امنیتی که خشم خود را نتوانسته اند از سخنان شجاعانه مجید توکلی در تجمع روز دانشجو در دانشگاه امیرکبیر پنهان کنند، علاوه بر بازداشت وی، عکس هایی از مجید توکلی با چادر و مقنعه منتشر کرده اند.

خبرگزاری فارس که نقش بولتنی برای لجن پراکنی را ایفا می‌کند تا نقش یک خبرگزاری، در خبر اعتراف کرده است که مجید توکلی نماد مقاومت جنبش دانشجویی ایران است و بدین وسیله سعی کرده است تا چهره وی را تخریب کند.

نکته جالب توجه اینکه خبرگزاری فارس در همین خبر خود دچار دروغگویی دیگر هم شده است. در حالیکه مجید توکلی از آغاز سال تحصیلی جاری با تأیید وزارت علوم برای ادامه تحصیل به بندرعباس تبعید شده و در آنجا مشغول به ادامه تحصیل بود، فارس وی را دانشجوی اخراجی به دلیل مشکلات آموزشی عنوان کرده است تا سعی کند بدین وسیله نیز وی را تخریب کند.

این خبرگزاری در نکته‌ای جالب توجه همچنین ذکر کرده است: «حمله به اهل بيت نيز دستمايه‌ای بود براي حمله به رهبريت نظام.»

به نطر می‌رسد خبرگزاری فارس آنچنان با عجله عمل کرده است که اهل بیت را نیز دستمایه لجن پراکنی خود قرار داده و بدین ترتیب اعتراف کرده است که آیت الله خامنه ای در نظر این خبرگزاری از اهل بیت مهمتر است.

لازم به یادآوری است اشاره فارس به جعل نشریات دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر در سال 86 است که طی آن نیروهای امنیتی کشور، نشریاتی دانشجویی برای ضربه زدن به فعالین دانشجویی پلی تکنیک جعل کردند.

(عکس منتشر شده توسط خبرگزاری فارس)
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هجدهم آذر ۱۳۸۸ برابر با نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 14:24:23 توسط Morteza
نوع نگاه تحقیر آمیز به زن نگاه بنیادین اسلام به زنان است در جمهوری اسلامی زن را منشأ فساد جامعه می‌‌دانند در افغانستان طالبان مدارس دخترانه را با شاگردانش منفجر می‌‌کنند و در دیگر کشور‌های اسلامی هم که وجه غالب دید اسلامی است زندگی‌ زنان به عنوان انسان درجه دوم بهتر از ایران نیست.درود بر شیر زنان ایران که اثبات کردند که یکی‌ از ارکان اصلی‌ مبارزه برای ریشه کن کردن ستم و نا‌ برابری در ایران هستند.

نوشته شده در تاريخ هجدهم آذر ۱۳۸۸ برابر با نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 12:42:38 توسط زویا
چه بهتر می یود اگر این عکس فتو شاپ نمی بود. مجید توکلی با پوشیدن جادر و مقنعنه فریاد رسای خود را برای حق ازادی انتخاب لباس به گوش مردم رسانده است . وی نه تنها مبارزی سیاسی بلکه مبارزی در عرصه فرهنگی و اجتماعی است. این گوساله های جمهوری اسلامی انقدر کودنند که هنوز نمی دانند که هر انسان حق دارد هر گونه لباسی که دوست دارد بپوشد و یا اصلا لباسی به تن نداشته باشد و این حق ابتدائئ انسان در هر جامعه ای است.

نوشته شده در تاريخ هجدهم آذر ۱۳۸۸ برابر با نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 12:37:20 توسط hapali
در فرهنگ مردسالار و زن ستیز اسلام از هر نوع آن چه شیعه چه سنی و طالبان، زن و متعلقات زن حقیر و بی ارزش هستند. این مردان ناانسان نمی‌دانند که موجودیت خود آن ها هم از زن است. ننگ و نفرت بر مردانی که شان اجتماعی زنان را فقط به خاطر جنسیتشان کمتر از مردان می‌دانند تا چه رسه‌ به جانوران انسان نمائی که زنان را حقیر و بی ارزش می‌دانند و مردی که لباس زنانه را بپوشد بدان خاطر تحقیر می‌کنند. مگر همین شما ها جانوران انسان نما در جریان 16 آذر از شیرزنان غران جامعه را کم دستگیر کردید؟ چقدر به ستوهتان آورده‌اند که از هیچ ددمنشی در حق این زنان و دختران رزمنده دریغ نمی‌کنید. برابری انسان ها تحت حاکمیتی متمدن خواست آنان است تا شما موجودات عهد عتیقی را به زباله دان تاریخ بسپارند. شما ننگ بشریت امروز هستید. از دست اندر کاران خبرگزاری فارس تا اهل بیت و تمام عمله و اکره اسلام سیاسی و تشیع سیاه و ......

نوشته شده در تاريخ هجدهم آذر ۱۳۸۸ برابر با نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 12:19:18 توسط همیشک
مجید توکلی، دانشجویی بازداشتی که در روز 16 آذر توسط ماموران امنیتی با مُشت و لگد و ناسزاهای امام زمانی شدید بازداشت شده و با تدوام شکنجه‌ها روبه‌رو است. عکس‌های خبرگزاری‌های دولتی و گزارشات آنان کاملا ساختگی بوده است! ماموران امنیتی در هنگام بازداشت دلاور «مجید توکلی»، در محدوده چهارراه کالج تهران، او را به شدت می زدنند. ضرب و شتم این مبارز دانشجویی به حدی وحشیانه بوده که عابران و رهگذاران را شوکه کرده بود!

نوشته شده در تاريخ هجدهم آذر ۱۳۸۸ برابر با نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 11:59:29 توسط mehrankhouzi@yahoo.com
هیچ تحقیر ی در کار نیست دختران میهن این ماده شیران دستکمی از پسران ندارند شبیه سازی مجید توکلی به زنان نباید مایه وهن او تلقی شود این فقط در فرهنگ آخوندی است که زن مایه ننگ است

نوشته شده در تاريخ هجدهم آذر ۱۳۸۸ برابر با نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 11:49:40 توسط خواننده
این رذالت فقط ذات ضد زن این رژیم را نشان میدهد . مثلا میخواهند به این وسیله مجید توکلی را خوار کنند. انگار زن بودن خوار بودن است. اینقدر این رژیم در کثافت و لجن فرو رفته که با این کارها مثلا میخواهد خودش را نجات بدهد اما با هر حرکت قبر خودش را گودتر میکند. ای بسیجی ها و پاسدارها و نیروی انتظامی مزدور رژیم. این را بشنوید: زن بودن عیب نیست اما آدم کشی و تجاوز و باتوم زدن به انسان بی دفاع جرم است. این کاری که شما میکنید جرم است و شما در دادگاه خلق محکوم هستید . این شمایید که منفور ملت هستید نه زنها و نه دانشجوها و نه مجید توکلی دانشجوی قهرمان. هر چه زودتر این را در کله پوکتان فرو کنید و خودتان را از این نیروی سرکوب بکشید بیرون و به مردم بپیوندید زودتر خودتان را نجات داده اید.

نوشته شده در تاريخ هجدهم آذر ۱۳۸۸ برابر با نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 11:22:00 توسط fatouhi
اين ويديوي سخنراني توكلي مبارز راه آزادي و دموكراسي ساعتي پيش از دستگيري است٠ چهره او در ويديو تطابقي با اين عكس ندارد ٠ زنده باد فتوشاپ٠ http://www.youtube.com/watch?v=ojeAIxXJt4o

نوشته شده در تاريخ هجدهم آذر ۱۳۸۸ برابر با نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 11:01:53 توسط keyvan
فکر ميکنون با اين کارها امثال مجید توکلی تحقير ميکنون اما مجید توکلی عزيزتر شده براي همه ما و حکومت آخوندي خوار تر

نوشته شده در تاريخ هجدهم آذر ۱۳۸۸ برابر با نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:48:45 توسط sabzi
اصلا همه سبزها بايد به خاطر توهيني كه به خانمها شده روسري سر كنند٠ مثل آن مرد ژاپني كه در رستوراني در ج ا (زمان موسوي) وقتي زنش را مجبور كردند روسري سر كند او هم روسري سرش كرد٠ در دنياي مدرن امروز كه مرد يا زن بودن فضيلت نيست و بسياري تغيير جنسيت مي دهند يك عده ريشو فتو شاپ ياد گرفته اند كه چه بگويند٠

نوشته شده در تاريخ هجدهم آذر ۱۳۸۸ برابر با نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 10:15:34 توسط مهدی
درود بر این مبارز. مگر مقنعه چه اشکالی دارد. زنان ایرانی مجبور به پوشیدنش هستند. با آنکه عکس فوتو شاپ است. به کوری چشم جمهوری اسلامی با مقنعه مجید خوش تیپ تر هم شده است. فارس بهتر بود این کار را نمیکرد حالا که دست به فوتو شاپ برده ماهم استادش هستیم فقط بگویند که کدام مانکن آمریکایی را با کله خامنه ای می پسندند. شوخی کردم سطح جنبش بالاتر از این حرفهاست. مجید جان غصه ندارد. روزی میرسد که باهم به این عکسها میخندیم.

نوشته شده در تاريخ هجدهم آذر ۱۳۸۸ برابر با نهم دسامبر ۲۰۰۹ ، 09:34:05 توسط MARYAM
معلومه اشغالهاي بسيجي بد جور از نطق اين جوان شجاع سوخته اند در ضمن با هر لباس وهر وسيله اي مبارزه با شما پست فطرتها عبادت است

No comments:

Post a Comment